想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 822


1#
發表於 11-10-7 20:44 |只看該作者
聽聞喬寶寶老婆m後係飲玫瑰花茶清血, 之後有BB嫁
我不嬲就飲開益母草嘅, 不過今個月就唔知飲咩好喇....
強媽咪


別墅

積分: 822


24#
發表於 11-10-9 22:13 |只看該作者
回覆 sleung1981 的帖子

我都唔知呀, 你去睇吓中醫問吓意見會好D。
強媽咪


洋房

積分: 51


23#
發表於 11-10-9 21:53 |只看該作者

回覆:M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?

我有朱古力瘤可以飲嗎?係咪會幫我清晒啲M,個瘤晤再大?




別墅

積分: 822


22#
發表於 11-10-9 08:27 |只看該作者

回覆:navyzero 的帖子

係啦,雖然未必一定,不過都係安全D好




強媽咪


大宅

積分: 2553

畀面勳章


21#
發表於 11-10-9 00:31 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

咁m完左後15日應該唔可以飲嚕
下次都係試下m完左之後開始飲先
thanks!!


別墅

積分: 822


20#
發表於 11-10-8 22:13 |只看該作者
回覆 navyzero 的帖子

我上網check過有d人話有咗唔好飲玫瑰花茶嫁, 所以你開工前飲, 開工後就唔好再飲喇, 以防萬一嘛
強媽咪


別墅

積分: 822


19#
發表於 11-10-8 22:03 |只看該作者
回覆 SwanL 的帖子

你可以睇一睇
http://zh.wikipedia.org/zh-tw/%E7%9B%8A%E6%AF%8D%E8%8D%89
你m後飲三幾日好喇, 開工之後就唔好飲, 因為萬一有咗就唔好飲喇, 始終都係通血嘢。
強媽咪


大宅

積分: 3173


18#
發表於 11-10-8 21:21 |只看該作者

回覆:zoe0214 的帖子

我想問益母草有乜好處呀




別墅

積分: 822


17#
發表於 11-10-8 14:23 |只看該作者
本帖最後由 zoe0214 於 11-10-8 21:09 編輯
CLK66 發表於 11-10-8 14:11
邊度買黑糖呀?

益母草, 藥房買$10可煲多少次呀?

我個醫師就叫我用一兩($4-5)益母草, 用兩,三碗水煲成一碗, 怕苦就加紅糖或者黑糖。
因為都幾苦吓

黑糖可以去D賣日本/台灣食品嘅舖頭就有嫁喇
強媽咪


男爵府

積分: 8511


16#
發表於 11-10-8 14:11 |只看該作者
邊度買黑糖呀?

益母草, 藥房買$10可煲多少次呀?


大宅

積分: 2553

畀面勳章


15#
發表於 11-10-8 13:06 |只看該作者
我剛剛好今日係第13日, 等我過兩日試下先


別墅

積分: 822


14#
發表於 11-10-8 12:51 |只看該作者
SwanL 發表於 11-10-8 11:30
我m完就飲喇!我尋晚飲完之後就好好瞓,不過我無5杯煲成1杯喇,只係煲滾焗一陣變左咖色就飲,有d玫瑰花仲煲 ...
咁等我今次m完試吓先, 多謝你同我哋分享呀
強媽咪


大宅

積分: 3173


13#
發表於 11-10-8 11:30 |只看該作者

引用:完經後第15日飲??++但又有JM話M完飲喎,+邊

原帖由 CLK66 於 11-10-08 發表
完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?
我m完就飲喇!我尋晚飲完之後就好好瞓,不過我無5杯煲成1杯喇,只係煲滾焗一陣變左咖色就飲,有d玫瑰花仲煲到開花添!其實聞到玫瑰花嘅香味已經好relax,仲有飲落有d甜味又幾好飲架!
我用嘅玫瑰花係喺大陸買的呈紫紅色的




男爵府

積分: 8245


12#
發表於 11-10-8 10:04 |只看該作者
益母草可以加瘦肉黎煲湯飲架..
好味好多,
我嫲嫲成日都煲架


別墅

積分: 822


11#
發表於 11-10-8 09:46 |只看該作者

引用:都可以試下喎.....不過去邊度買靚既乾玫瑰

原帖由 navyzero 於 11-10-08 發表
都可以試下喎.....
不過去邊度買靚既乾玫瑰花好呢?
市面上大部分都係大陸貨嚟嫁,我揀夠紅嘅。我都想唔知點先靚,有無唔係大陸貨買呢?



強媽咪


別墅

積分: 822


10#
發表於 11-10-8 09:41 |只看該作者

引用:完經後第15日飲??++但又有JM話M完飲喎,+邊

原帖由 CLK66 於 11-10-08 發表
完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?
我都想知呀



強媽咪


別墅

積分: 822


9#
發表於 11-10-8 09:40 |只看該作者

引用:請問益母草係邊到有得買? +

原帖由 babytwinstar 於 11-10-08 發表
請問益母草係邊到有得買?
益母草可以去藥房買,不過苦嫁,你要有心理準備,所以我會加一粒黑糖飲。



強媽咪


大宅

積分: 2553

畀面勳章


8#
發表於 11-10-8 09:06 |只看該作者
都可以試下喎.....
不過去邊度買靚既乾玫瑰花好呢?


侯爵府

積分: 21754

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


7#
發表於 11-10-8 07:38 |只看該作者

回覆:M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?

請問益母草係邊到有得買?




男爵府

積分: 8511


6#
發表於 11-10-8 06:56 |只看該作者
完經後第15日飲?? 但又有JM話M完飲喎, 邊樣真呢?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo