想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-11 09:58 |只看該作者
試左9個月, 快10個月啦, 排左家計會個期要等到出年1月先有得睇,
姑娘打來仲話最好帶定2-3千蚊

今年都30啦, 因為錢問題唔敢去私家醫院睇, 聽聞廣華醫院係咪都有呢科呢? 有
無人又睇過同俾d 意見我呀, thanks


大宅

積分: 3879


41#
發表於 11-10-14 09:49 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我都唔知點解呀~真係好煩,佢一日唔黎想試下有機會都難~


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


40#
發表於 11-10-14 09:12 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

咁你之前試過m 無來咁耐未呀, 你係咩病傷風感冒? 會唔會食西藥多左攪到m 唔來呀


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


39#
發表於 11-10-13 23:09 |只看該作者

回覆:tize2002 的帖子

我之前睇左私家已經確診pcos 所以唔使再照
我係私家照超聲波+blood test 都成2k =.=





大宅

積分: 4801


38#
發表於 11-10-13 11:42 |只看該作者
我都剛第一次去了家計會的不育科看醫生,要一個月後才回去覆診,但感覺那個醫生不太深入講解,可能我不識問,出來後都係得舊雲,所以再到看開門診再問多一次,家計會叫我考慮照輸egg管,但門診話不用住,先照照egg巢先,看報告後再打算點做,但我有要求家計會幫我驗血是否pocs,埋單成為$960.


大宅

積分: 3879


37#
發表於 11-10-13 11:19 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我都唔知點解呁差,個個月都要睇醫生既,連我C6都成日串我問我有邊個月唔洗睇醫生嫁,今次仲衰,之前都會個個月有M黎,今次由8月10日黎完到依家都未黎,連機會都無埋,真係激鬼死,所以先打算去搵醫生幫下手~可以既話我連DODO都唔想喇,好大壓力,一D都唔開心呀~


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


36#
發表於 11-10-13 10:40 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

我同你一樣wor, 今年30, 身體都差的


大宅

積分: 3879


35#
發表於 11-10-13 10:34 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我都唔抱可以自然BINGO喇,希望快D見到醫生佢可以幫我忙喇~只想快生個BB,因我身體一向都唔好,下年都31歲喇,真係唔想太遲先有BB呀~


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


34#
發表於 11-10-13 09:34 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

係啦一齊試下, 哈哈 反正家計會都應該唔係平


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-10-13 09:14 |只看該作者

回覆:patpatbb 的帖子

Wow... 我係見完醫生, 佢叫我排wor
我廿到尾同埋我有卵巢多囊, 基本上唔食藥唔見m 小姐... 所以一定要睇醫生先得
唔知咁樣係咪會快d




男爵府

積分: 6718


32#
發表於 11-10-12 21:00 |只看該作者
回覆 little_stars 的帖子

唔ok原因系一句講哂等來等去、時間耐同不是一針見血、見完家針會、再看你夠唔夠資格做政府羅。到時話夠之後、又要聽佢地果d呢d講座、才開始做。

私家見完醫生後、下次見紅後就可booking

呢d真系看你自己想點lu!!

你今年多大呀?


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-10-12 19:45 |只看該作者

回覆:家計會不育科有用嗎??

家計會要咁貴咩?我都book 左睇wor




男爵府

積分: 6718


30#
發表於 11-10-12 17:17 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

希望你GOOD LUCK LA!!!!!! 家計會或者唔系唔得、但對我地PM來講, 時間不等人了。哈哈.....


大宅

積分: 3879


29#
發表於 11-10-12 16:59 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

你好呀,我本來都約左11月28日睇家計會嫁,但見你地又話佢唔OK,頭先就打去你地介紹個醫生約左10月31日去睇呀,我都試左兩年喇,都係未得,所以都好想搵到原因出黎呀~希望個醫生幫到我喇~


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


28#
發表於 11-10-12 15:53 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我唔得呀10月24早上, 因要覆診呢, 唔差在一個幾月啦, 下午交丁丁先囉, 11月頭再睇順便睇埋report, iui 係咪人工呀, 要m 之前做嗎, 你係咪好怕痛呢, 我都好怕, 不過做到咪來都要忍,,,,,,咬緊牙關, 其實你係咪唔會等非iui 不可喇


男爵府

積分: 6718


27#
發表於 11-10-12 15:37 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

家計會要預2-3千????唔明?

系呀, 只是ONLY TALK $350拉! 其實好多醫生仲貴過佢!

佢多唔多人睇、佢有預約、我上兩次上去今好彩、第一次不用等、等二次佢診緊症、所以等一陣。

佢系仁安醫生其中一個。我都系因仁安銜頭、再找資料找佢羅。

UM......你話要不要看妹妹、做親任何婦科東西都要架拉! "繪"左出去拉!!! 我們為左BB什麼都願意。

加油!!


男爵府

積分: 6718


26#
發表於 11-10-12 15:24 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我剛打去醫生24/10 返、現在輪到我好擔心呀!!鳴鳴鳴.....我上個月18/9 DAY 1見紅、我希望系遲一個星期、趕得切做IUI、唔想MISS左呢個機會呀!!!鳴鳴鳴。

我同姑娘傾左陣、佢話如果你想、24/10早上醫生都有些時間、就就唔就到呀?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


25#
發表於 11-10-12 15:23 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

係呀, 今日鄭姑娘聽, 佢話20號他不在香港呀,
我唔洗早d 啦, 我番工好難請假, 請病假都難, 不過咁啱20號要請日病假上午覆診, 所以咪試下可唔可以睇下午囉, 我想同c6 都係想再check 一次佢d 丁丁先所以20號下午去交, 我應該請唔到假去睇架啦指早d ,照11月5日再覆診拿報告先再算, 佢咪係男醫生來既,如果到check 女仕個part 會唔會要睇妹妹架, 好在你提醒唔我唔係就去左家計會要預2-3千啦
350診金都唔平wor, 佢多唔多人睇架?


男爵府

積分: 6718


24#
發表於 11-10-12 15:02 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我之前同你一樣呀, 什麼都唔識、同覺得唔會發生我身上、後來我接受現實、我到系由家計會開始、THEN就根據合資格的醫生LIST擴展找咋。好拉, 你開始一步步來、你第一次上去醫生應該同你初步溝通同解釋你知什麼系IUI、IVF等, 收費$350、你記住呀, 呢個醫生初頭好COOL同無咩眼CONTACT架, 同埋你看佢個樣好似呀伯同"胡WET"、但你主動LIU佢講多D野、佢就會好生猛同NICE。希望你夾到佢拉!

下, 20號佢不在、我做機會20-21找佢添因M小姐來找我。唉! 一陣問下先。

你系咪想早D呀、我HELP你問下姑娘得唔得閃個位、如你不介意講我知你姓咩的話, 我問佢轉介能否早少少, 哈哈。博朦先


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


23#
發表於 11-10-12 11:56 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

剛又打去問10月20下午有無得睇, 但醫生唔係香港,我再問如當日只想交丁丁去驗先得唔得, 她話OK, 開心可以只交丁丁去 CHECK 先, 咁11月5日星期6 可再看埋報告, 唔該晒你呀PAT PAT BB 我其實真係唔知有咩門路睇除左家計會, 因為我連西醫門診都好小睇呢, 所以無得問, 咩婦科, 不育科診所都未睇過, 有病多數睇政府, 或中醫, 或自己買藥食咋, 唔該晒你, 有咩再同你SHARE 呀, THANKS

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo