想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-11 09:58 |只看該作者
試左9個月, 快10個月啦, 排左家計會個期要等到出年1月先有得睇,
姑娘打來仲話最好帶定2-3千蚊

今年都30啦, 因為錢問題唔敢去私家醫院睇, 聽聞廣華醫院係咪都有呢科呢? 有
無人又睇過同俾d 意見我呀, thanks


男爵府

積分: 6718


2#
發表於 11-10-11 12:34 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我今年31AGE, C9 34AGE, 我八月都去過家計會不育科看、道出原因。但E生根本幫不到手、只是說我們RELAX D、說年紀仲輕喎! 大把人老過我地。就算你們想派什麼人工受孕的、都未輪到我地、起碼排幾年。

唉! 到時真的由後生變老、本來有多D機會、都降拉!

我聽後起唔開心、好困擾、同C9相量後決定自己SEARCH 出面私家診所、找到了其實同公立的私家診所價錢並不是相差很多、之後我就開始TRY打去約期及了解拉! 下個月開始第一次IUI。我都有BUGUT經濟問題架!心裡靈機一足、用政府派的錢做左佢。哈哈!

HCBABY 你加油呀!

點評

HCBABY  咁你去邊間做呀? 可以介紹我嗎?又係wor, 兩個人夾有12000蚊  發表於 11-10-11 14:02


大宅

積分: 2473


3#
發表於 11-10-11 12:55 |只看該作者
家計會無用, 去睇頂多寫張轉介信比你, 去醫院排期, 倒不如睇 c+醫生好過, 或直接排政府醫院.

祝早孕


男爵府

積分: 6718


4#
發表於 11-10-11 14:20 |只看該作者
HCBABY , 哈哈, 打錯! 我應該系下個星期左右見紅就做。哈哈!

我來來打去仁安醫院的, 想排期、但有些醫生唔接受新症、有想要等出年LU。之後我唔甘心、再上網找資料、逐個仁安醫生的名SEARCH。最後決定找龍炳樑醫生、我都見到佢有好評論或壞評論、呢些真系人夾人了!

我比過電話你拉! TELE: 2729 3586 系油麻地附近。

唔好怕, 一步步來。我之前仲迷茫過你呀! 我第一步就系叫龍醫生轉介我去照輸卯管先、起碼知我可以。仲有驗埋C9 D丁丁、合唔合格呀!

系架、有六千, 夾埋C9 六千, 自己貼小小, 可TRY兩次。哈哈!


大宅

積分: 2783

畀面勳章


5#
發表於 11-10-11 14:34 |只看該作者
本帖最後由 Shelliemay 於 11-10-11 14:36 編輯

我... 30幾喇... 試咗幾年都未有... 宜家睇緊政府醫院嘅生育科...


你可以睇番你哋平時睇開嘅家庭醫生,同佢講你嘅 situiation,再問佢可唔可以寫封轉介信俾你去政府專科排期...


男爵府

積分: 6718


6#
發表於 11-10-11 14:43 |只看該作者
回覆 Shelliemay 的帖子

請問你排左幾耐呀?同大約做一次政府IUI幾多錢呀?


大宅

積分: 2783

畀面勳章


7#
發表於 11-10-11 14:51 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-11 14:43
回覆 Shelliemay 的帖子

請問你排左幾耐呀?同大約做一次政府IUI幾多錢呀?

我首次排得好快架... 可能因為之前同果個醫生講過幾年都未有,佢寫到好急咁,所以... 2、3個月就有得睇,但... 我宜家睇咗1年幾2年,都未有進一步嘅行動,佢哋係真係要 check 清晒所有嘢都 check 唔到原因先會同你傾排 IUI 架... 我就... 真係哩10幾年啲M都未準時過... 佢哋check到我排卵有問題,我有時真係一年先得2次M架咋... 但又 check 唔到點解會咁喎....

我10幾年前做過同輸卵管有關嘅手術,生育科醫生話想 check 真啲,手術後子宮及輸卵管有無咩問題,家吓只係排咗12月入院用微創檢查,之後先再決定有咩進一步行動...

生育科啲醫生都係主張幫大家順其自然,要做人工係最後嘅一步...

你去搵你個家庭醫生時,最好兩公婆一齊去,兩公婆都係好想好快有小朋友咁,同佢講真係好心急,希望佢可以幫到你哋囉... 希望可以排得快啲囉...


男爵府

積分: 6718


8#
發表於 11-10-11 15:09 |只看該作者
回覆 Shelliemay 的帖子

生育科醫生都係主張幫大家順其自然! 唉! 我都想、但系我同C9行埋很少次數、同埋佢好快軟! 現在己經無心機、DODO都唔想今拉! 所以才進一步IUI、所以你地JM己經好好, 可以靠自然、又靠下科技。而我就唉....鳴鳴鳴!

真的希望下星期IUI可以順利或不會有太多後遺症


大宅

積分: 2783

畀面勳章


9#
發表於 11-10-11 15:13 |只看該作者
本帖最後由 Shelliemay 於 11-10-11 15:14 編輯
patpatbb 發表於 11-10-11 15:09
回覆 Shelliemay 的帖子

生育科醫生都係主張幫大家順其自然! 唉! 我都想、但系我同C9行埋很少次數、同埋佢 ...

生育科醫生會教你哋點做,你老公想唔想生架?!?!?! 好少行埋?!?!!? 我同老公以前就真係少喇,因為工作時間大家完全顛倒,係4年前決定生BB先多番,但就一直都未成功...

醫生話真係有心想生,就應該隔兩日就行埋一次... 嗯... 唔好心急,我都試過好似你咁心急,但醫生話越心急越累事...

如果你老公唔怕尷尬,都可以問吓醫生點解會咁快軟囉... 哩啲好多都係因為心理影響架咋... 醫生會引導你哋點改善架... 不過真係要唔介意 voice out 你哋嘅問題囉...


男爵府

積分: 6718


10#
發表於 11-10-11 15:21 |只看該作者
回覆 Shelliemay 的帖子

我C9都想、但就無我超想。佢有同醫生講話太累等等、醫生最後都系叫佢RELAX、當真正行埋時、當我READY佢又未、我我未READY佢又OK!攪到無哂MOOD、你話呀點好呀?

我想問下多數排卯期是否M到DAY1打後10-12日同M到前4-5日機會大D BINGO?


大宅

積分: 2783

畀面勳章


11#
發表於 11-10-11 15:24 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-11 15:21
回覆 Shelliemay 的帖子

我C9都想、但就無我超想。佢有同醫生講話太累等等、醫生最後都系叫佢RELAX、當真 ...

醫生話兩個星期...


男爵府

積分: 6718


12#
發表於 11-10-11 15:38 |只看該作者
回覆 Shelliemay 的帖子

點計兩個星期呀? THX!


大宅

積分: 2783

畀面勳章


13#
發表於 11-10-11 15:41 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-11 15:38
回覆 Shelliemay 的帖子

點計兩個星期呀?


來經段兩個星期...

大家一定會有所誤會,所以我同醫生 confirm 一次,係經期第一日開始計兩個星期...


男爵府

積分: 6718


14#
發表於 11-10-11 15:47 |只看該作者
回覆 Shelliemay 的帖子

即經期DAY1兩個星期內系機會率高D?

Shelliemay、你現在系咩情況、再try緊cycle, 定食緊藥定點呀??


大宅

積分: 2783

畀面勳章


15#
發表於 11-10-11 15:49 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-10-11 15:47
回覆 Shelliemay 的帖子

即經期DAY1兩個星期內系機會率高D?

排咗期入院做微創,深入啲check吓之前做輸卵管手術後,子宮同埋輸卵管宜家嘅情況,出咗報告先再傾有咩進一步行動...


複式洋房

積分: 143


16#
發表於 11-10-11 16:23 |只看該作者

家計會不育科有用嗎??

睇私人既先有用




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


17#
發表於 11-10-11 17:18 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

唔該晒你呀, 我今晚問下c6意見點, 試定唔試, 謝謝你啊


男爵府

積分: 6718


18#
發表於 11-10-11 17:37 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

系、私人才有用, 能直接! 政府見完醫生, 又要你比完全部檢查資料、之後又要再查核全部夠資格、再排期。來來回回、等來等去己經又無左好多個月時間。私人呢、只要你講明想怎樣、佢會安排你盡最短時間安排你檢查、做手術等!

如果你等到的話今排政府、又或者做兩手準備、又去看私人、又排政府羅

HCBABY, 你多大AGE呀?


男爵府

積分: 6718


19#
發表於 11-10-11 17:39 |只看該作者
HCBABY,剛看到, 你30AGE、仲有五年TRY, 我同你一起努力拉! 我都31AGE、你TRY左多夠時間呢?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


20#
發表於 11-10-11 21:51 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我試左9個月啦....多謝你支持, 一起再努力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo