想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2811


1#
發表於 11-10-22 01:19 |只看該作者
咁耐以黎, 都唔知jm所講既旦清分秘係咩黎, 因為好似未見過係自己身上出現, 今日終於見到了, 但係又有咩好開心呢,,,,,,,,,,,,,,,,
事原上星期六做了腹腔鏡手術, 切除了子宮纖維榴, 輸卵管造影檢查, 很不幸發現右邊閉塞 (本人幾年前check過冇塞的), 本身已經高齡, 仲要冇埋一邊輸卵管, 成個人跌落谷底, e生仲check到我今個月係左邊排卵, 不過因為動完手術同埋灌過藥水check輸卵管所以今個cycle不建議行房, 出院後因間歇性血水浸出, 所以岩岩頭先feel到又好像有野想流出黎, 就入洗手間用紙巾check下, 原來係一pet透明既分泌. 計反m期應該都係呢2日排卵, 真係有d心郁想今個cycle開工, 各位jm們, 想問下我呢個情況其實係唔係真的不宜開工
黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   


大宅

積分: 2189


5#
發表於 11-10-23 01:24 |只看該作者

回覆:yayababy 的帖子

其實我上個月中都做完腹腔鏡,切除瘜肉,我都無理醫生偷步了開工,不過當然失敗了啦!

嗰一個cycle都好準時32day,今個cycle比以前仲早左少少排卵添,就是今天,如唔中,今個cycle就是28day了!唔知關唔關個手術事。




大宅

積分: 2811


4#
發表於 11-10-22 16:05 |只看該作者
唉,下個cycle可能吾糸左邊排
黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   


大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-22 11:59 |只看該作者

回覆:終於知咩係旦清分秘......但係..

剛做完手術,休息下先!等入面個傷口好番先佗bb la.





大宅

積分: 4204


2#
發表於 11-10-22 01:32 |只看該作者

引用:咁耐以黎,+都唔知jm所講既旦清分秘係咩黎,+

原帖由 yayababy 於 11-10-22 發表
咁耐以黎, 都唔知jm所講既旦清分秘係咩黎, 因為好似未見過係自己身上出現, 今日終於見到了, 但係又有咩好開 ...
雖然我吾識,但醫生嘅建議係會對你好,所以我覺得不防等下一個cycle先啦。 take care




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo