咁耐以黎, 都唔知jm所講既旦清分秘係咩黎, 因為好似未見過係自己身上出現, 今日終於見到了, 但係又有咩好開心呢,,,,,,,,,,,,,,,,
事原上星期六做了腹腔鏡手術, 切除了子宮纖維榴, 輸卵管造影檢查, 很不幸發現右邊閉塞 (本人幾年前check過冇塞的), 本身已經高齡, 仲要冇埋一邊輸卵管, 成個人跌落谷底, e生仲check到我今個月係左邊排卵, 不過因為動完手術同埋灌過藥水check輸卵管所以今個cycle不建議行房, 出院後因間歇性血水浸出, 所以岩岩頭先feel到又好像有野想流出黎, 就入洗手間用紙巾check下, 原來係一pet透明既分泌. 計反m期應該都係呢2日排卵, 真係有d心郁想今個cycle開工, 各位jm們, 想問下我呢個情況其實係唔係真的不宜開工
黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby