夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 975


1#
發表於 11-10-29 15:08 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-10-29 15:46 編輯

del

點評

alm  呢個男人又真係筍盤播...除咗矮過自已, 呢樣嘢都幾難接受  發表於 11-12-13 16:35
crystalbabyng  依個男人好好呀  發表於 11-12-13 15:50
mansang323  絕種左,又講返轉頭,你愛唔愛佢,愛就珍惜  發表於 11-12-12 22:00
pyb  甘好既男人  發表於 11-11-5 22:42
luck_tang  吳介意...  發表於 11-10-30 20:45
^w^  呢個好男人喎  發表於 11-10-30 13:04


大宅

積分: 3763


69#
發表於 11-12-13 15:32 |只看該作者
我老公都係矮我少少, 只要稍為著對一吋踭鞋已經高過佢
但我唔介意, 最重要佢自己都唔介意,
有時出席d場合少不免著高踭鞋都係咁
佢所有親友亦唔會講d乜野
至於外表亦唔係靚仔
講真, 第一眼真係無諗過佢會做我老公的
呢d野係相處下覺得佢為人不錯才發展
至於講高度外型等問題, 連宇宙最強既甄子丹都矮過佢老婆啦
要是你好介意外表既, 根本無得好講


子爵府

積分: 11987

畀面勳章


68#
發表於 11-12-13 12:16 |只看該作者
其實外表只系初初先重要ga 咋
結左婚之後耐左.....之後就無左意思ga a
因為相方都會隨住年紀心態生活既煎熬各自變形中
跟本就唔可以再同拍拖or十零廿歲時比既
所以人品性格先系長遠既我自以為重要d....
:-? 沒有一百分的另一半,只有五十分的兩個人 :wave:


大宅

積分: 1738


67#
發表於 11-12-13 00:22 |只看該作者
好男人好難揾,如果只係矮小小,都OK,半個頭就唔得


伯爵府

積分: 17810


66#
發表於 11-12-13 00:13 |只看該作者
唔介意,要是對我好的話


大宅

積分: 4114

叻叻勳章


65#
發表於 11-12-13 00:12 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

如果我係好愛佢既,我唔會介意。
喺人地眼中佢可能係矮,但可能我喺人地眼中就係醜,唔需要介意人地既眼光,只要你地係開心咪得囉




侯爵府

積分: 21308


64#
發表於 11-12-12 22:16 |只看該作者

問已婚的各位:老公外表重要嗎?

如果兩個人相處舒服, 我唔介意




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


63#
發表於 11-12-12 21:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8580

畀面勳章


62#
發表於 11-12-12 17:21 |只看該作者
我拍拖時覺得唔介意, 只要自己鍾意就得. 但原來到談婚論嫁要帶出黎見親戚朋友時係會幾介意既.... 或者唔應該講介意, 係覺得尷尬? 唔識點去形容, 但總之自己會覺得唔舒服囉....


禁止發言

積分: 1082


61#
發表於 11-12-12 02:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1612


60#
發表於 11-12-7 02:56 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

矮d唔係問題吖,最緊要相愛姐,況且佢重有咁多優點,蓋過曬啦,比你搵到個6呎高但係缺點多多嘅米重衰!




水晶宮

積分: 50007


59#
發表於 11-12-6 23:56 |只看該作者
外表好重要
外表吾係講佢天生個樣或身材
正所謂相有心生,我所講的外表係指佢的氣質同打扮
可以矮但吾可以有自卑表現,可以吾靚仔但吾可以污穢
尤其佢做左你老公,如果佢太污wear,d人會覺得你作為老婆無照顧好佢


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


58#
發表於 11-12-6 23:32 |只看該作者

問已婚的各位:老公外表重要嗎?

外表既野,係人地睇既啫,如果你介意,證明你係再乎人地眼光,試想下,如果你老公真係好錫你,對你好好,人地有眼見,你估d人係羨慕你多d, 定係笑你老公矮多d? 我好肯定係羨慕你多d, 珍惜眼前人!




別墅

積分: 767


57#
發表於 11-12-6 20:23 |只看該作者
其實個個人眼光都唔同,如果佢真係對我好好,我真係唔會介意既~~
但出到街始終要由慢慢既時間
我識我老公時都算好樣,開頭一2年都叫佢汁汁地,跟住打後,所有各樣都唔得==我都費事出聲,由佢啦,接受左現實


大宅

積分: 2534

陪月勳章 畀面勳章


56#
發表於 11-12-6 18:41 |只看該作者
山貓 發表於 11-10-29 15:08
睇番之前有個post講話介唔介意老公矮,10個有9個都話介意,甚至好介意!但如果下以呢種人做又老公點睇?

...
呢個問題其實有D奇怪...



如果咁介意佢既外表...一開始都唔會同佢拍拖啦...就算拍都唔會長啦.....都唔會去到談婚論嫁就分手了...
去到結婚呢個地步....

至少要已經跳過中意一個人外表呢一步啦.....
因為自己都有一日會變到勁樣衰又肥又醜又有紋....


大宅

積分: 3721

畀面勳章


55#
發表於 11-12-6 18:38 |只看該作者
其實外表真係唔重要,最重要係佢對你好,錫你。


禁止訪問

積分: 151


54#
發表於 11-12-6 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3754


53#
發表於 11-11-4 21:18 |只看該作者
依樣野好睇你自己!


大宅

積分: 2005

畀面勳章


52#
發表於 11-11-1 14:38 |只看該作者
我覺得外形唔係真係咁重要. 最緊要係錫你, 鍚家, 就絕對係好男人. 人無十全十美, 你愛佢就會包容佢嘅一切, 咁兩個先可以長久到老....


大宅

積分: 2422


51#
發表於 11-11-1 13:36 |只看該作者
吾重要,最緊要對我好^^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo