夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 975


1#
發表於 11-10-29 15:08 |只看該作者
本帖最後由 山貓 於 12-10-29 15:46 編輯

del

點評

alm  呢個男人又真係筍盤播...除咗矮過自已, 呢樣嘢都幾難接受  發表於 11-12-13 16:35
crystalbabyng  依個男人好好呀  發表於 11-12-13 15:50
mansang323  絕種左,又講返轉頭,你愛唔愛佢,愛就珍惜  發表於 11-12-12 22:00
pyb  甘好既男人  發表於 11-11-5 22:42
luck_tang  吳介意...  發表於 11-10-30 20:45
^w^  呢個好男人喎  發表於 11-10-30 13:04


水晶宮

積分: 64904


2#
發表於 11-10-29 15:11 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

如果你接受唔到,當初你都唔會比機會佢啦如果係我,我唔會介意!因為當你介意別人外表時,其實別人都可能會介意你,只係因為佢愛你所以會接受你!



點評

alm  同意  發表於 11-12-13 16:36
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 8252


3#
發表於 11-10-29 15:29 |只看該作者
老公外表重唔重要, 好睇你自己接受程度, 只可以用你把尺黎度
除非你係d好介意人地眼光gei人
其實而家好男人真係唔係好多, 睇黎你男友對你都幾好
如果你愛佢, 你就唔會介意咁多, 人真係無完美的


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 11-10-29 15:34 |只看該作者
女仔160cm都只係普通姐,要記住你揀人人揀你,姻緣由天訂,高矮肥瘦同人品冇關,以前追我o既男仔都唔高,甚至同我平頭,但我ok喎,後來識左我老公,佢高我好多但又冇諗過佢係我真命天子,當時覺得佢人品唔錯好就得我,結婚後我媽讚他讚到不得了,雖然佢比唔到好o既生活質數我,但係佢對我及家人好這一點已勝過一切。你而家講o既係咪你老公?我覺得佢好得喎

典解茅lala又要禾千名


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


5#
發表於 11-10-29 15:34 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

如果你是廿歲的李加恩 或白雪公主 (不是自以為喎 是真的有那個級數)




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-10-29 15:39 |只看該作者
ER...我就比較介意高度GA, 但如果佢矮你DD, 即3CM 內都可以接受到既~


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


7#
發表於 11-10-29 15:46 |只看該作者
如果介意你又同佢結婚

點評

yoyochg  AGREE  發表於 11-10-29 17:24


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 11-10-29 16:18 |只看該作者
講咗一大堆
即係你其實愛唔愛佢先
唔愛嘅...佢6呎高都冇用

點評

布魯圖    發表於 11-12-21 17:13
^w^    重點係呢度  發表於 11-10-30 12:56
焯男bb  x2  發表於 11-10-29 17:31
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


大宅

積分: 4596


9#
發表於 11-10-29 16:56 |只看該作者

回覆:premum2006 的帖子

我著重人品多點,有品的人真係相處落去才發現架,外表呢啲幾靚都無用唔實際!
肯照顧埋你家人實在難得,有啲另一半抗拒陪老婆回娘家吃飯架。
假設,而家比你遇到一個猛男好正既,但一點也不關心你家人,咁你接受到嗎?



點評

布魯圖    發表於 11-12-21 17:14
fafacat  This is the point! Good man is weigh by his heart, not his appearance.  發表於 11-10-30 00:29


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-29 17:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


11#
發表於 11-10-29 17:10 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23167


12#
發表於 11-10-29 17:22 |只看該作者
單憑資料就梗係有情郎啦! 但係個女仔猶豫緊啲乜先係重點, 肯定唔係外表咁簡單. 兩個人夾唔夾呢? 個女仔愛唔愛個男仔? 有時兩個好好嘅人就係夾唔嚟, 有啲人又唔愛對佢好嘅人喎...

我自己擇偶, 完全冇諗過外表.

點評

fafacat  Agree  發表於 11-10-30 00:30
fafacat  Agree  發表於 11-10-30 00:29


大宅

積分: 3983


13#
發表於 11-10-29 17:25 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

哈哈,有乜好介意,我未陀仔仔前,比先生高1cm,而家陀仔仔又高左勁多!我都有問c6我愈來愈高,他介意嘛?他話高d仲好,阿B將來高仲更加好!其實對你好,對個家庭負責!高幾多,幾唔靚仔又點!我够見到個女仔好醜,但個男仔又好高大靚仔!又點計??




禁止訪問

積分: 80247


14#
發表於 11-10-29 18:59 |只看該作者

回覆:山貓 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4672


15#
發表於 11-10-29 19:40 |只看該作者
你咁样講得出, 你係介意佢矮過你啦, 咁你又同佢一齊成2,3年咁耐, 吾好話係因為佢對你好好對你屋企人又好好, 所以你就接受佢....

介吾介意係好個人, 每個人都吾同....如果你係吾介意就吾會出呢個post問人啦....好明顯你介意老公矮過你....


大宅

積分: 2805


16#
發表於 11-10-29 20:00 |只看該作者
山貓 發表於 11-10-29 15:08
睇番之前有個post講話介唔介意老公矮,10個有9個都話介意,甚至好介意!但如果下以呢種人做又老公點睇?

...

絕不介意!外表幾斯文,待人有禮, 肯努力返工賺錢,為人好孝順父母很顧家,脾氣很好。對你亦真係好好,緊張你多過佢自己,仲愛屋及烏接受埋你既長期病患父母,搬埋過黎間中幫手照顧,時間長達兩三年,婚後肯同你父母住...

外表唔代表什麼....

學歷人工一般 - 冇問題eq最重要....

你老公真係好好, 好珍惜呀...

我c6脾氣勁差...激到我想死....


大宅

積分: 1076


17#
發表於 11-10-29 20:09 |只看該作者
做女人的..都終有一天可能會變成一個肥C9....外表任何時間都會改變...但內涵就會保留一世. 而人與人相處不是用外表, 而是用內在的素質....我C6都比我矮, 好多人都好奇怪點解我會揀佢...得一個字解釋, 就係"好"LOR...相處都要講感覺, 相處後感覺舒服自然已經足夠~


複式洋房

積分: 270


18#
發表於 11-10-29 20:47 |只看該作者
Lee ah lam choice Wong cho lam, they are happy together


複式洋房

積分: 375


19#
發表於 11-10-29 21:52 |只看該作者
愛距就5好介意甘多


大宅

積分: 2467


20#
發表於 11-10-29 22:01 |只看該作者

回覆:問已婚的各位:老公外表重要嗎?

唔太重要,最重要係顧家及對我好!佢已經對你好付出,我覺得已經好好。有時睇到好多bk媽咪好辛苦,但老公冇條件又對佢地差,你已經好彩地找到個好男人,因為人要珍惜。而且你分手後,唔一定會再遇到好男人。珍惜下!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo