自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 11-11-29 10:12 |只看該作者
本帖最後由 shinku 於 11-11-29 10:14 編輯

唔該比d公德心,你係公眾場合打機/聽歌/睇 movie 唔係問題,但唔該你一係戴番個耳機,一係就完全熄左聲佢,唔好要其他人被迫聽你d打機既焦焦焦bomb bomb bomb 叮叮叮聲!全部人都覺得好嘈係得你一個 enjoy 架咋!呢d係叫自私呀!!

唔好自欺欺人,以為較細聲d就影響唔到人,你自己聽到人地都一樣係聽到架咋!影響少d人都係有影響人,一係就完全熄左佢!!!

如果你身邊既人係咁,唔該你都提一提佢,我要寧靜既環境呀!坐車想靜靜地諗下野呀唔該,面斥不雅呀!!

上星期唔舒服去睇醫生,診所竟然有人陪女友等睇醫生時開住聲打機!!本身診所唔大,座位係曬同一邊,己經頭痛仲要聽住d焦焦焦bomb bomb bomb ,呢到診所黎架大佬!!我病到連鬧佢都無力,結果只好行到離座位最遠既地方企埋牆等護士叫名,d人真係完全無公德心!!!

點評

cfbb  support,真係好吵,好似有部 i風好巴閉咁  發表於 11-11-29 10:33


男爵府

積分: 6972

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 11-11-29 19:48 |只看該作者

致所有自己或身邊有智能手機或會係公眾場合打機既人!

其實我都好憎d人打機開聲特別係朝早返工既時候,因為通常大部分人都會補眠,架車好靜,咁打機既聲就更加騷擾。

仲有d人較左打字有聲都好討厭,上次我返工搭車有個女人全程車不停sms,d ta ta聲真係好煩。

我自己打機聽歌都會用耳筒仲會make sure 唔好漏聲出黎嘈到人。點解唔可以為下人著想用耳筒呢




大宅

積分: 1336

畀面勳章


47#
發表於 11-11-29 19:46 |只看該作者

引用:我都覺得唔太大聲,+我接受得到喎!+擘大喉嚨

原帖由 OnDIETMaMi_48KG 於 11-11-29 發表
我都覺得唔太大聲, 我接受得到喎!
擘大喉嚨講野比呢啲手機發出既聲更為討厭...
完全叫人熄哂啲聲, ...
我都覺.




伯爵府

積分: 18265

好媽媽勳章


46#
發表於 11-11-29 19:37 |只看該作者
有啲遊戲係要聽聲先玩到嘅(e. g. Fruit Ninja冇聲唔知個炸彈跳緊出來)。不過我讚成做乜都好,唔好騷擾其他人。呢啲係基本公德心。

點評

Caleung  要聽聲先玩到咪帶headphone囉  發表於 11-11-30 11:20

There's some good in this world, Mr Frodo. And it's worth fighting for.


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


45#
發表於 11-11-29 17:14 |只看該作者
mairposa 發表於 11-11-29 17:06
勁討厭D人, 玩GAME, 聽歌, 睇戲唔用HEADPHONE, 以為自已開得細聲唔影響人, 佢自己都聽到聲, 咁坐係佢附近果 ...
我老公都係上車會打機既人,但佢一定熄聲。
有次坐巴士佢又打機(當然熄左聲),但唔知附近邊鬼個又打機但係開左聲,
我老公怕人誤會係佢發出d聲馬上關機唔玩。
之後前面個對情侶頂唔順d聲轉頭怒 bear 我地(我諗佢初初以為d打機聲係我地發出既),
咁我地四目交投,而佢又見到我地無再打機但仲有聲都呆左一呆,
我地即刻好大聲咁話,d人打機好大聲呀!
情侶都話「係啦,好心熄左佢啦!」

之後過多兩分鐘就無左聲了...


男爵府

積分: 9383


44#
發表於 11-11-29 17:06 |只看該作者
本帖最後由 mairposa 於 11-11-29 17:09 編輯

勁討厭D人, 玩GAME, 聽歌, 睇戲唔用HEADPHONE, 以為自已開得細聲唔影響人, 佢自己都聽到聲, 咁坐係佢附近果D呢? 佢開得黎睇黎玩就梗係自己鍾意, 我坐佢隔離可唔可以叫佢轉台, 定係自己又開返另一隻歌同佢鬥氣鬥聲, 呢D人真係久唔久就係會架車到遇到, 我通常忍,自己帶返個HEADPHONE就算, 其實自己唔係咁鍾意聽歌, 但係總好過聽其它燥音, 但係有一次真係忍唔到, 搭巴士有個阿伯上車, 佢坐正係我, 跟住佢攞部機出黎, 仲要唔算細聲播粵曲, 我即時諗 救命..部車出九龍最快都要25MINS, 點忍啊, 第一次出聲叫人 "你有耳筒就帶耳筒, 冇就細聲D放係耳仔邊聽, 唔該", 好彩佢有接受, 佢揀左熄機.


大宅

積分: 2944


43#
發表於 11-11-29 16:40 |只看該作者

引用:唔明白點解開聲打機果D,+明明係可以有方法

原帖由 Caleung 於 11-11-29 發表
唔明白點解開聲打機果D, 明明係可以有方法唔嘈到其他人, 偏偏就要話人地自私; 真係想有聲既, 咪帶headphone ...
同意,係車廂呢d密封空間,就算細細聲都會好應聲,既然發明左headphone點解唔用呢?headphone都唔係好貴啫




珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 11-11-29 13:24 |只看該作者
180 發表於 11-11-29 11:38
小小聲啫, 唔係咁都唔可以接受嘛, 就算係用左HEADPHONE, 開得大聲, 外面人都聽到啦........
請學會包容, 呢 ...
我同意學識包容,都同意大家退一步諗,但係真係好想有人知道咁樣係真係會影響到人,
如果係覺得「影響到人咪影響到人羅!我都算係咁啦較細聲左!叫做好好架啦!我而家係影響左你少少姐你應該包容我啦!」
咁都無計,
但係如果係之前無諗過人地會介意,
然後而家發現原來真係有人唔鐘意既,
下次可以考慮為其他人諗多d,做多少少去尊重其他人。


伯爵府

積分: 15543


41#
發表於 11-11-29 12:50 |只看該作者
如果係人多擠迫又靜的地方,譬如坐緊車,我好怕遇着打機聽歌D人,有時坐長途車想瞓下,坐對面果個打機,果個頻率好UN 耳,攪到人好心煩唔會瞓得到。

點解D人唔可以顧及他人的感受


正義或會遲來但不會缺席


男爵府

積分: 7323


40#
發表於 11-11-29 12:22 |只看該作者
唔明白點解開聲打機果D, 明明係可以有方法唔嘈到其他人, 偏偏就要話人地自私; 真係想有聲既, 咪帶headphone law, 有幾困難呢?

正如你係街聽歌聽收音機, 你會唔會就咁播先? 如果個個都係咁, 成條街成架車都會好嘈, 唔好睇少D細細聲, 好多細細聲加埋就好大聲架啦

我就係果D一定帶headphone既人, 仲要會自己測試下除低headphone之後會唔會漏聲, 如果會就較細D, 講真, 會漏聲既話都證明聲量好大, 對耳仔都唔好


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-11-29 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 11-11-29 11:57 |只看該作者
shinku 發表於 11-11-29 10:12
唔該比d公德心,你係公眾場合打機/聽歌/睇 movie 唔係問題,但唔該你一係戴番個耳機,一係就完全熄左聲 ...
無用㗎, 一樣勁漏聲...
你睇啲人聽歌都係, 隔3個位都清楚聽到
            


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


37#
發表於 11-11-29 11:38 |只看該作者
小小聲啫, 唔係咁都唔可以接受嘛, 就算係用左HEADPHONE, 開得大聲, 外面人都聽到啦........
請學會包容, 呢個世界, 唔係為特定既一個人而設架.....................
唔關自唔自私事, 人係群體既動物, 好難做到一面倒咁去遷就其他人, 大家都讓一下, 包容一下, 咁大家都唔洗勞氣啦....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-11-29 11:34 |只看該作者
我自己會較震機打機架. .... 我C 6 成日都開住聲打機, 俾我嘈佢較細聲D , 一係較震


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 11-11-29 11:34 |只看該作者
其實為免騷擾到人,最好都係用handfree~
我自己聽歌、睇movie同打機都係會用handfree,一嚟唔會嘈到人,二嚟自己聽得又清楚啲﹗
みんなで一緒に笑う


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 11-11-29 11:33 |只看該作者
本帖最後由 newcook 於 11-11-29 11:34 編輯
shinku 發表於 11-11-29 11:25
細細聲當然影響到人!因為
你較細聲都係想自己唔戴耳筒都聽到 -> 你聽到,人地都聽到 -> 人地聽到 ...

樓主唔好嬲........其實我感覺大多數人都係自私, 只要自己開心/方便, 就唔會理別人感受, 我覺得有時你覺得無問題, 唔代表人地都一樣覺得無問題, 只要有機會影響到人, 就算自己覺得ok, 都唔應該做, 呢個係我原則~

我細細個搭巴士已經成日見呢個標貼 : Please be considerate!
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 11-11-29 11:25 |只看該作者
OnDIETMaMi_48KG 發表於 11-11-29 11:11
即係細細聲, 你都覺得影響到人!?
睇黎要整條條例, 在車廂及公眾地方時請將手機較為靜音, 以免影響他人!
sor ...
細細聲當然影響到人!因為
你較細聲都係想自己唔戴耳筒都聽到 -> 你聽到,人地都聽到 -> 人地聽到,就係影響到人

我覺得講電話ok,因為講電話係一定會發出聲音,係正常既,
(雖然我覺得細聲講電話比較有公德心,但唔排取人地真係撞龍既又...)
但係打機唔一定要有聲先玩到,就算想有聲都可以戴耳筒,
點解唔可以做到自己又開心打到機,又唔影響到人既事呢?咁係雙嬴架喎??


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 11-11-29 11:21 |只看該作者
JM12 宜家唔係講緊電話響, 關靜唔靜音咩事? 發表於 1 分鐘前

咁樓主話用手機打機, 聽音樂既聲浪騷擾到人, 細細聲都話影響人嘛!
咁直情靜音咪唔駛煩囉, 一陣點知會唔會有聽覺問題既人用headphone都開到好大聲, 隔離位又聽得到影響人架!!

總之, 細細聲我接受啦, 正如講電話一樣! 基本禮貎!


伯爵府

積分: 16040

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-11-29 11:16 |只看該作者
我都覺會有d騷擾到人....好彩我部電話好大餅(tab), 又唔可以好似普通電話咁擺去耳仔聽(會全世界聽到2方對話), 所以我一定駁咗藍芽先出街, 再另帶多條handfree, 以防萬一藍芽冇電, 都有條handfree可以用, 咁就玩game, 睇戲都唔會有聲嘈到人


大宅

積分: 4756


30#
發表於 11-11-29 11:13 |只看該作者

回覆:致所有自己或身邊有智能手機或會係公眾場合打機既人!

我認我聲音比較敏感,所以我都好怕嗰D招招聲,我會坐去第二度




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo