自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 11-11-29 10:12 |只看該作者
本帖最後由 shinku 於 11-11-29 10:14 編輯

唔該比d公德心,你係公眾場合打機/聽歌/睇 movie 唔係問題,但唔該你一係戴番個耳機,一係就完全熄左聲佢,唔好要其他人被迫聽你d打機既焦焦焦bomb bomb bomb 叮叮叮聲!全部人都覺得好嘈係得你一個 enjoy 架咋!呢d係叫自私呀!!

唔好自欺欺人,以為較細聲d就影響唔到人,你自己聽到人地都一樣係聽到架咋!影響少d人都係有影響人,一係就完全熄左佢!!!

如果你身邊既人係咁,唔該你都提一提佢,我要寧靜既環境呀!坐車想靜靜地諗下野呀唔該,面斥不雅呀!!

上星期唔舒服去睇醫生,診所竟然有人陪女友等睇醫生時開住聲打機!!本身診所唔大,座位係曬同一邊,己經頭痛仲要聽住d焦焦焦bomb bomb bomb ,呢到診所黎架大佬!!我病到連鬧佢都無力,結果只好行到離座位最遠既地方企埋牆等護士叫名,d人真係完全無公德心!!!

點評

cfbb  support,真係好吵,好似有部 i風好巴閉咁  發表於 11-11-29 10:33


子爵府

積分: 14169


2#
發表於 11-11-29 10:17 |只看該作者
打機要無聲?
咁講電話呢?
既然發明左出黎,就大家都要時間去適應。

點評

shannnb  同有d人把咀一樣,唔講野唔等於你係啞, 生個咀出黎, 一定要不停講野嗎?  發表於 11-11-29 11:12
km1357  日本已經禁止係公車講手提..  發表於 11-11-29 11:09
JM12  老實講, 講電話都應該盡量細聲少少啦....  發表於 11-11-29 11:05
bkfans  乜你應該大聲講電話都OK咩??  發表於 11-11-29 10:40
goo_littlebb  打機就熄聲或者帶耳筒囉, 呢D係禮貌  發表於 11-11-29 10:39
梅媽媽  騒擾到別人就唔係太好. 始終唔係人人鐘意聽個d無義意既聲音.  發表於 11-11-29 10:35


水晶宮

積分: 55644


3#
發表於 11-11-29 10:18 |只看該作者

回覆:致所有自己或身邊有智能手機或會係公眾場合打機既人!

小小聲唔係太嘈我ok



少奶奶的身份,丫頭的命...


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 11-11-29 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 11-11-29 10:20 |只看該作者
兔仔得媽 發表於 11-11-29 10:17
打機要無聲?
咁講電話呢?
既然發明左出黎,就大家都要時間去適應。
無聲打機係唔係打唔到先?最多咪無咁好玩?
但你為左好玩d攪到其他人都唔好玩,
呢d唔係自私係乜?
你打機戴番個耳筒係唔係好難為你?

我覺得講電話ok,
但係遊戲機佢唔係發明比你係公眾場合開聲嘈住人掛?
如果唔係耳筒個插頭要黎做乜??

點評

sillything  agree  發表於 11-11-29 21:11
Caleung  咪就係, 我打機成日都熄左D聲  發表於 11-11-29 12:14
guksake  完全同意!!!!  發表於 11-11-29 11:11


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 11-11-29 10:23 |只看該作者
其實大聲同細聲真係好主觀,
我試過有程車,坐我後面個個女仔成程車用佢部 iphone 開 ABC 歌比佢個bb仔聽,
因為佢羅高左,正正就係我耳後面播,播足個幾鐘,
我真係接受唔到羅!
咁你真係影響到我嘛!


大宅

積分: 4926

畀面勳章


7#
發表於 11-11-29 10:25 |只看該作者
有無聲我都免強接受到, 但如果係我坐佢企, 又係我頭頂打機或玩apps.....我就真係會好火


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


8#
發表於 11-11-29 10:25 |只看該作者
shinku 發表於 11-11-29 10:12
唔該比d公德心,你係公眾場合打機/聽歌/睇 movie 唔係問題,但唔該你一係戴番個耳機,一係就完全熄左聲 ...

細細聲, 我 OK

最怕 d 人聽歌
戴住 headphone
都開到好大聲 = 成架 lift d 人都一齊聽

我想講
甘樣對耳仔好大傷害


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


9#
發表於 11-11-29 10:26 |只看該作者
樓主. 一係你自己都用手機播歌再插HEADPHONE聽啦。
因為外邊D人比較自私。
佢自己方便就手就唔理人架啦。
解決方法就係自己解決左佢!!!

點評

Sumyeema1  用嚟隔音 x 2  發表於 11-11-29 11:15
涼屍屍  無錯!! 簡直係必需品!! 必要時用嚟"隔音"!!!  發表於 11-11-29 10:46


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-11-29 10:27 |只看該作者
我都覺得唔太大聲, 我接受得到喎!
擘大喉嚨講野比呢啲手機發出既聲更為討厭...
完全叫人熄哂啲聲, 你都好自私

點評

sillything  吓!咁都叫自私?  發表於 11-11-29 21:13
JM12  下? 叫你用HEADPHONE INSTEAD OF 開大個聲, 咁都自私??? 何謂自私???  發表於 11-11-29 11:07
我想生三個  同意,要完全無騷擾,最好自己坐私家車.  發表於 11-11-29 10:56
MrsSingSing    發表於 11-11-29 10:49


大宅

積分: 1214


11#
發表於 11-11-29 10:28 |只看該作者
其實我唔打機的 細細聲我都覺得ok
    


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 11-11-29 10:29 |只看該作者
neko138 發表於 11-11-29 10:26
樓主. 一係你自己都用手機播歌再插HEADPHONE聽啦。
因為外邊D人比較自私。
佢自己方便就手就唔理人架啦。
我有呀,但係有時佢地大聲到連我戴耳筒都聽到><
我戴耳筒聽歌都唔會開到好大聲因為知道好傷耳。
而且,其實我 post 係到係真係希望如果呢到有人咁做,
或者自己既老公/小朋友/親友會咁做既,
會諗番其實真係會有人介意唔想聽架,
希望大家會勸下身邊人熄聲或者戴耳筒羅!


翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-11-29 10:31 |只看該作者
而家啲手機遊戲設定一開始遊戲可自選有無聲……小小聲音還可接受嘅
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


14#
發表於 11-11-29 10:31 |只看該作者
我都覺得呢d人好自私


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 11-11-29 10:31 |只看該作者
OnDIETMaMi_48KG 發表於 11-11-29 10:27
我都覺得唔太大聲, 我接受得到喎!
擘大喉嚨講野比呢啲手機發出既聲更為討厭...
完全叫人熄哂啲聲, ...
完全叫人熄曬d聲叫自私?!呢d係乜野道理?!?!

我真係好希望香港可以好似日本人咁,
上到車就算講電話都細細聲,
打機播歌都戴耳筒,
理下人地感受!!

點評

sillything  我撐你呀!  發表於 11-11-29 21:14
JM12  我支持你!  發表於 11-11-29 11:08
OnDIETMaMi_48KG  頂多咪叫人熄細聲啲, 都唔駛完全叫人熄哂囉!!  發表於 11-11-29 10:38


子爵府

積分: 11191


16#
發表於 11-11-29 10:31 |只看該作者
反而我覺得每朝搭輕鐵,係人迫時候,唔好攞住部機禁禁禁,如果搭開輕鐵ga人都會知~d C機以為自己係頭文字D入面d主腳!,收唔切一Ch0CK---------咁就大件事


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 11-11-29 10:35 |只看該作者
我都勁憎呢D人!!!
其實唔只係智能手機, 今朝我坐MTR, 都有個女人大大聲開個手機黎聽歌, 係無智能手機黎.


大宅

積分: 2770


18#
發表於 11-11-29 10:35 |只看該作者
我覺得視乎當時環境,如果當時地方好靜的話確實會覺得un耳.


侯爵府

積分: 24608

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-11-29 10:38 |只看該作者
其實晌公共交通工具(尤其地鐵、小巴、巴士)
發出過量聲浪
不論機聲定人聲,
都係好滋擾o既。

莫講話打機,
有時遇到D人,仲要多數係女人,
兩個係咁晌架車度雞啄唔斷,
迫人聽佢地講是非、教仔、發表偉論....
都好惹人討厭!

點評

sillything  x3  發表於 11-11-29 21:15
Sumyeema1  x 2  發表於 11-11-29 11:16


伯爵府

積分: 19931

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 11-11-29 10:38 |只看該作者
搭巴士有時好靜, 一兩個後生仔係度刀光劍影, 真係有少少noisy.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo