夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21308


1#
發表於 11-12-11 21:54 |只看該作者
我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事有條理, 有計劃, 無豬朋狗友。 唯一缺點係eq低, 耐不耐就黑面唔出聲, 快則第日無野, 最耐試過三日。問佢佢實係話無野, 但個死人樣keeo住都係想殺人甘




伯爵府

積分: 17335


52#
發表於 12-3-18 00:34 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?

原來咁多男人係咁,我都唔係咁慘!




複式洋房

積分: 223


51#
發表於 12-3-17 00:02 |只看該作者
你地咪算好囉,咁少事!我同個仔溫書,但係個仔又唔聽話,佢話對住我話佢好大壓力,想死咗佢wor,仲要係係工人仔面前咁講!又試過係我屋企人面前鬧我,都死忍!


複式洋房

積分: 223


50#
發表於 12-3-17 00:00 |只看該作者
你地咪算好囉,咁少事!我同個仔溫書,但係個仔又唔聽話,佢話對住我話佢好大壓力,想死咗佢wor,仲要係係工人仔面前咁講!又試過係我屋企人面前鬧我,都死忍!


複式洋房

積分: 223


49#
發表於 12-3-17 00:00 |只看該作者
你地咪算好囉,咁少事!我同個仔溫書,但係個仔又唔聽話,佢話對住我話佢好大壓力,想死咗佢wor,仲要係係工人仔面前咁講!又試過係我屋企人面前鬧我,都死忍!


子爵府

積分: 10259


48#
發表於 12-3-15 22:41 |只看該作者

引用:黑面C6大集合

原帖由 chocoling 於 12-03-15 發表
黑面C6大集合
我個都系!好似仲小氣過女人




大宅

積分: 3475


47#
發表於 12-3-15 14:59 |只看該作者
黑面C6大集合


大宅

積分: 2142


46#
發表於 12-3-15 00:55 |只看該作者

回覆:華美 的帖子

我黑多的,我一吾鍾意吾開心就吾想講野距一講我就覺得好煩好嘈就黑面嘍距對我都系好溫柔細聲,除非我過分扇起距把火,距就會吾講野




珍珠宮

積分: 32251


45#
發表於 12-3-14 16:07 |只看該作者
無人完美


侯爵府

積分: 21308


44#
發表於 12-3-14 11:30 |只看該作者

引用:我老公都系咁,時不時黑口黑面,但過后又無

原帖由 恩恩妈 於 12-03-14 發表
我老公都系咁,時不時黑口黑面,但過后又無嘢。佢心情好果時我就會話佢:女仔大姨媽來果時就話啫,而你就好 ...
我都係囉,等佢心情好就寸佢囉,尼排暫時表現良好,有黑都係小黑




別墅

積分: 723


43#
發表於 12-3-14 11:26 |只看該作者
我老公都系咁,時不時黑口黑面,但過后又無嘢。佢心情好果時我就會話佢:女仔大姨媽來果時就話啫,而你就好似大姨丈咁


侯爵府

積分: 21308


42#
發表於 12-3-14 11:11 |只看該作者

引用:係我同佢阿媽意見唔同,我唔想佢去做但佢阿

原帖由 t8480552 於 12-03-14 發表
係我同佢阿媽意見唔同,我唔想佢去做但佢阿媽又係都要佢做既時候佢就黑面,不過我仲黑過佢,但佢都會聽佢阿媽 ...
喂,你都叫有原因啦,我果件係random黑面,一黑就幾日,對眼好似想殺人甘。
我老公都同佢阿媽感情好好,但佢阿媽有低能要求我老公會鬧佢,又無要求我親近99,所以都ok嘅。




大宅

積分: 1392


41#
發表於 12-3-14 02:23 |只看該作者

有無c6耐唔耐黑面?

我黑d




大宅

積分: 3460


40#
發表於 12-3-14 01:47 |只看該作者
係我同佢阿媽意見唔同,我唔想佢去做但佢阿媽又係都要佢做既時候佢就黑面,不過我仲黑過佢,但佢都會聽佢阿媽話,跟住返來氹返我,如果唔係見佢唔蒲唔賭,收工就返屋企,又有左阿仔,我真係會走鬼左去,乜都阿媽,咁做咩要結婚,攬住個阿媽過世啦
最慘係結婚前唔覺,結婚後係覺得佢同阿媽感情好,到生左阿仔先發覺原來佢阿媽係咁中意控制個仔


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


39#
發表於 12-3-14 01:42 |只看該作者
華美 發表於 11-12-14 10:34
唉, 原來甘多男人係甘, 真係我並不孤單

我c6都係.
以前會同佢鬥黑面, 而家我老鍊左.
我會唔理佢一陣, 比佢發一陣癲. 之後, 再細聲問佢咩事唔開心呀? 佢會扁扁咀咁話冇野.
我再陰聲同佢講野, 就會有事架la.
姨丈到, 真係麻鬼煩
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


男爵府

積分: 7196


38#
發表於 12-3-13 23:03 |只看該作者

引用:我老公咩都好,+又就我,+又揾到錢,+做事

原帖由 華美 於 11-12-11 發表
我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事有條理, 有計劃, 無豬朋狗友。 唯一缺點係eq低, 耐不耐就黑面 ...
冇完美嘅人㗎!你都講唯一缺點黑面
90分好好啦,好好珍惜吖



心情開朗的一天


大宅

積分: 2620


37#
發表於 12-3-12 22:16 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?






大宅

積分: 2620


36#
發表於 12-3-12 18:33 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?






大宅

積分: 2620


35#
發表於 12-3-12 14:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+華美+於+11-12-11+發表我老公

原帖由 carol1030 於 11-12-11 發表
同我—樣,你好過我,起碼平時會就你,我只佬尋日已經黑面到依家,又係話無嘢㗎,同佢講野仲大大聲嫌我煩,仲有好 ...
我c6同你一様呀,我都知自己忍忍埋埋唔頂得幾耐




大宅

積分: 4069


34#
發表於 12-3-12 14:16 |只看該作者
我老公對我都幾好, 但又係經常冇冇啦唔出聲, 叫佢都唔應你. 以前大家吵架佢大部份時間都會氹我. 當然我做錯時我都會主動認錯啦. 但而家有時同佢理論某D事時佢都會發脾氣黑面, 佢仲要我氹番佢. 我之前都會氹番佢, 但後來發覺佢而家好似習慣左. 我今次企硬, 因為我想堅持我個原則同想法, 唔係就俾佢以為俾都讓步.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo