夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21308


1#
發表於 11-12-11 21:54 |只看該作者
我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事有條理, 有計劃, 無豬朋狗友。 唯一缺點係eq低, 耐不耐就黑面唔出聲, 快則第日無野, 最耐試過三日。問佢佢實係話無野, 但個死人樣keeo住都係想殺人甘




男爵府

積分: 5027


2#
發表於 11-12-11 22:36 |只看該作者

回覆:華美 的帖子

點會冇呢?咁人人都有缺點架嘛!如果你另一半的缺點只係黑面,而時間都有個譜的話,咁你仲求咩呢?互相體諒下啦!你自己都或多或少有其他野係佢的eq包容左你,可能你冇留意呢!



點評

alanfox99  AGREE!  發表於 11-12-15 01:09


男爵府

積分: 6989


3#
發表於 11-12-11 23:01 |只看該作者

引用:我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事

原帖由 華美 於 11-12-11 發表
我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事有條理, 有計劃, 無豬朋狗友。 唯一缺點係eq低, 耐不耐就黑面 ...
同我—樣,你好過我,起碼平時會就你,我只佬尋日已經黑面到依家,又係話無嘢㗎,同佢講野仲大大聲嫌我煩,仲有好多好多缺點,總之佢眼中得自己,我同個仔係只會令佢添煩惱咁,心情好就乜都得,心情唔好我地就係包服,我知道有一日,我係唔再忍,我會走



點評

cicilam818  me too  發表於 12-3-15 02:25
wongjoetabo  離婚啦 !  發表於 12-3-12 17:34


別墅

積分: 704


4#
發表於 11-12-12 00:01 |只看該作者
你都識話唯一缺點啦 .........


侯爵府

積分: 21308


5#
發表於 11-12-12 07:56 |只看該作者

回覆 回覆:carol1030的帖子

我果個黑面得尼仲要十問九唔應架。 我同你一樣經歴左兩日。 我有一次忍不住開拖, 佢就知驚囉,少左發作




侯爵府

積分: 21308


6#
發表於 11-12-12 08:01 |只看該作者

引用:你都識話唯一缺點啦 .........

原帖由 kenny_comhk 於 11-12-12 發表
你都識話唯一缺點啦 .........
話雖如此, 但佢真係想殺人甘既樣, 個樣會令你心寒
同埋無分寸囉, 即係對住我老豆老母同個女都係甘




男爵府

積分: 6989


7#
發表於 11-12-12 09:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kenny_comhk 於 11-12-12 發

原帖由 華美 於 11-12-12 發表
話雖如此, 但佢真係想殺人甘既樣, 個樣會令你心寒
同埋無分寸囉, 即係對住我老豆老母同個女都係 ...
佢哋好似姨丈到咁,只係欠條M巾




侯爵府

積分: 21308


8#
發表於 11-12-12 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 華美 於 11-12-12 發表話雖如

原帖由 carol1030 於 11-12-12 發表
佢哋好似姨丈到咁,只係欠條M巾
我覺得比m come有過之而無不及 最慘係唔知自己做錯咩觸動佢條神經。真係屋企都唔想返




公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


9#
發表於 11-12-12 17:19 |只看該作者
人無完美嘅,咁你咪調高啲自己嘅EQ囉!!!


伯爵府

積分: 17420

畀面勳章


10#
發表於 11-12-12 17:46 |只看該作者
有架~忽冷忽熱咁~而家都慣左~諗返比著自己都可能會有情緒啦~所以冇怪佢

點評

kath3rine  嗯嗯~ME TOO~  發表於 11-12-13 15:40


侯爵府

積分: 21308


11#
發表於 11-12-12 19:22 |只看該作者

回覆 回覆:moniqueee的帖子

我都無怪佢, 但果下會幾難受囉




大宅

積分: 3763


12#
發表於 11-12-13 15:36 |只看該作者
間中都會, 無拿拿唔出聲唔知做乜
又唔係激嬲佢
問極都話無野, 所以採取唔好煩佢
再問就發火都似
呢個時候通常佢鍾意睇電視又好, 上網又好
睇報紙乜都好
我都採取偷偷裝下佢就算了
通常佢自己下左度火就無事


別墅

積分: 914


13#
發表於 11-12-13 15:46 |只看該作者
月師奶 發表於 11-12-13 15:36
間中都會, 無拿拿唔出聲唔知做乜
又唔係激嬲佢
問極都話無野, 所以採取唔好煩佢

哈哈~同我一樣,距黑面果陣我5敢同距講野噶,因為同距講乜都聽5入,同距講咩都嫌煩!
好似岩先之嘛,距訓醒教無啦啦黑面,問距食5食野,距好5奈煩甘話‘乜都5食’。。。
之後就5敢再同距講野,不過距5黑面果陣又幾好噶,成日都會口花花撩下你。。。


侯爵府

積分: 21308


14#
發表於 11-12-13 15:48 |只看該作者

回覆 回覆:月師奶的帖子

係啊, 試過過後問返佢, 佢話只係悶悶不樂,唔係嬲咩。。。但佢唔知身邊人幾無奈,好想比塊鏡佢照下自己個樣幾衰




子爵府

積分: 12482


15#
發表於 11-12-14 06:17 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?

我c6 都成日無啦啦黑面,或者少少事就發脾氣,以前我會了下佢,氹下佢,點知越來越過份,我而家可以當睇唔到,佢就收斂左好多!但係我已經經過左13 年嘅訓練,先有呢個修為




用戶要求終止服務

積分: 7682


16#
發表於 11-12-14 09:17 |只看該作者
我老公一有不合意、肚餓或眼瞓不單會黑面,仲會不斷發脾氣鬧人。要食飽瞓飽先有好面色••••••


大宅

積分: 1405


17#
發表於 11-12-14 09:27 |只看該作者
華美 發表於 11-12-11 21:54
我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事有條理, 有計劃, 無豬朋狗友。 唯一缺點係eq低, 耐不耐就黑面 ...

你上所講o既好,我c6無咩邊樣可以做到........
佢黑面會唔會只係工作方面大壓力,係喥諗緊野?唔笑炸.

點評

majuan1219  我c6一樣,冇一樣做到  發表於 12-3-14 16:13


大宅

積分: 1305


18#
發表於 11-12-14 10:08 |只看該作者
我c6同樓主果個好似。我以習慣左佢黑面,開頭都會為左呢方面吳開心。但係原來呢個係佢性格,其實佢地呢種人d性格對自己要求高,自然好多野都好緊張,所以不太如意時會黑面,佢地多數係怪自己咁嗻。 我吳會理佢,我會搵d friend出街happy 下。總之做自己想做嘅野。佢自己想講果昤就會搵你。吳洗問咁多架!


侯爵府

積分: 21308


19#
發表於 11-12-14 10:31 |只看該作者

引用:Quote:華美 發表於 11-12-11 21:54 我老公

原帖由 bbbbconnie 於 11-12-14 發表
你上所講o既好,我c6無咩邊樣可以做到........
佢黑面會唔會只係工作方面大壓力,係喥諗緊野?唔笑 ...
唔只唔出聲, 你問佢去唔去食早餐, 佢頭, 甘我自己去食,返到屋企佢出左去食早餐。個女叫佢佢唔應。 我覺得幾唔開心都要有基本禮貌, 講句我想自己靜下都好丫




侯爵府

積分: 21308


20#
發表於 11-12-14 10:34 |只看該作者

有無c6耐唔耐黑面?

唉, 原來甘多男人係甘, 真係我並不孤單




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo