爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3348


1#
發表於 12-1-15 18:17 |只看該作者
我是媽媽, p牌, 要買7人車, budget $6-80000樓下
邊款好d ? 想硬淨d, 安全第一.
我是接送3 kids返放學.
我心怡sienta, 冇咁大架.
有冇好介紹 ?


大宅

積分: 3711


66#
發表於 12-2-9 22:32 |只看該作者

回覆:想買7人車, sienta, picnic, wish, stepw........

樓主的預算,相信只能夠買到年份較高的sienta,因為近年的水貨車跟日元升值,變得貴。
不過,其實近年Mazda由zoom zoom係列開始,已經和以前premacy,323年代有很大分別,耐用,安全性和歐洲車十分接近,例如Mazda 5的3H車架,更是獨家專利設計,安全評分十分高,而且設備齊全8萬左右應可以買到2005-06車,是2000cc唔錯的選擇!




複式洋房

積分: 161


65#
發表於 12-2-8 12:26 |只看該作者
Sienta


洋房

積分: 55


64#
發表於 12-2-8 00:03 |只看該作者
好有錢= =


大宅

積分: 2459


63#
發表於 12-2-7 16:13 |只看該作者
水貨車會成日有問題, picnic尾箱deep唔摺BB車都上到,擺多部單車都仲得!


男爵府

積分: 8931

認識瑞士牛牛第一回


62#
發表於 12-2-7 11:37 |只看該作者
Mazda 5用過都好好. 2000cc又好力又唔大食. 仲有搖控電門.
真係幾好用.


大宅

積分: 1347


61#
發表於 12-2-6 14:37 |只看該作者
stepwgn la


複式洋房

積分: 105


60#
發表於 12-2-6 00:40 |只看該作者

想買7人車, sienta, picnic, wish, stepw........

Toyota ISIS 都ok 呀




大宅

積分: 2588


59#
發表於 12-2-2 17:08 |只看該作者

引用:SERPENT,MOBILIO+2004年,+0+手,+只在香港行

原帖由 BB-CLEVER 於 12-02-02 發表
SERPENT,

MOBILIO 2004年, 0 手, 只在香港行過, 牌費到06, 直板, 市價約多少? tks!
巿值唔識答,但由日本番一部3.5分,2005年,大約6-7萬。




禁止訪問

積分: 3162


58#
發表於 12-2-2 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2588


57#
發表於 12-2-2 16:44 |只看該作者

引用:回覆+serpent+的帖子 如果呢個budget可唔

原帖由 BB-CLEVER 於 12-02-02 發表
回覆 serpent 的帖子

如果呢個budget可唔可以買到 Sienta or Freed? 希望搵d 易揸, 慳油, 冇咁容易壞,因為 ...
Sienta唔得,2006年起碼十萬,freed 唔得,新車要廿幾萬,上年先開始賣,無跌得咁快。你可以考慮日產tiida,jazz,corolla




男爵府

積分: 9389


56#
發表於 12-2-2 16:43 |只看該作者
SERPENT,

MOBILIO 2004年, 0 手, 只在香港行過, 牌費到06, 直板, 市價約多少? tks!


男爵府

積分: 9389


55#
發表於 12-2-2 16:37 |只看該作者
回覆 serpent 的帖子

如果呢個budget可唔可以買到 Sienta or Freed? 希望搵d 易揸, 慳油, 冇咁容易壞,因為係新手, 對車唔熟, 麻煩幫幫手, 五座位車也可, TKS!


大宅

積分: 2588


54#
發表於 12-2-2 15:52 |只看該作者

引用:想買二手車,+budget+80,000+左右,希望7年車

原帖由 BB-CLEVER 於 12-02-02 發表
想買二手車, budget 80,000 左右,希望7年車內, 5座位或7 座位均可, 因為通常3-4人坐, 有咩好介紹? Tks!
...
大把揀啦,睇你咩要求ja




男爵府

積分: 9389


53#
發表於 12-2-2 14:40 |只看該作者
想買二手車, budget 80,000 左右,希望7年車內, 5座位或7 座位均可, 因為通常3-4人坐, 有咩好介紹? Tks!


複式洋房

積分: 368


52#
發表於 12-2-1 09:19 |只看該作者
記得行大概5000km偈油, 1年 /15000km 換波箱油( 波箱油要用sienta專用個隻, 用左其他油箱就byebye)

記得上架驗晒車先好落訂


大宅

積分: 2588


51#
發表於 12-1-31 23:21 |只看該作者

引用:finally,+I+choose+sienta+.

原帖由 小豆媽 於 12-01-31 發表
finally, I choose sienta .
恭喜,記得keep住保養,有排揸。




大宅

積分: 3348


50#
發表於 12-1-31 22:44 |只看該作者
finally, I choose sienta .


複式洋房

積分: 368


49#
發表於 12-1-31 16:45 |只看該作者
如要牌費平, 慳油 ,間中座多2個人, sienta 係首選
小弟係用家之1

sienta 今年好大機會會有行貨, 車價$23萬以上

sienta 都係2手水貨較抵玩, 其實買2手車無d人講得咁恐怖


珍珠宮

積分: 35302


48#
發表於 12-1-31 12:19 |只看該作者
sonycattoro 發表於 12-1-18 21:48
魔鬼又來, 一家開開心心一齊坐私家車, 大聲講大聲笑, 真係無價.
快樂有時都要洗D錢.
坐的士就唔得了. ...

Agreed, so 7-seat car is happier, more people in car!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo