自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3672


1#
發表於 12-2-7 09:27 |只看該作者
琴晚一起身隻眼又腫又痛但未見有粒野
食完晚飯抖左陣去廁所照鏡..好明顯見到粒野出左黎
跟住到宜家粒野愈來愈大粒好似就黎爆咁
眨一下眼就痛一下! 又頂住左隻眼好吾舒服
我想問下點先可以令佢快啲好返快啲走




已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


32#
發表於 12-2-8 15:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 12-2-8 15:49 |只看該作者

引用:Quote:bafo7080+發表於+12-2-7+12:54+你唔

原帖由 newcook 於 12-02-08 發表
yes, 一定係熱敷! 但我無咁勤力, 我只一晚敷一次, 幾晚後明顯好轉~
加速循環。



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


珍珠宮

積分: 46799

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 12-2-8 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+melody10050+於+12-02-07+發

原帖由 siusin617 於 12-02-07 發表
下.. 見到咩?
'裝'人冲涼




Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


子爵府

積分: 14415

好媽媽勳章 醒目開學勳章


29#
發表於 12-2-8 15:34 |只看該作者
如眼瘡係毛孔塞咗而引起
只要在初初起時, 用蒸氣蒸吓個眼瘡,
約過一日就會好番.


禁止訪問

積分: 9249

醒目開學勳章


28#
發表於 12-2-8 15:33 |只看該作者

生眼挑針/_\ 愈來愈大粒~點先會好返?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 12-2-8 15:21 |只看該作者
bafo7080 發表於 12-2-7 12:54
你唔好玩啦,仲要係熱嘅濕敷法,隔兩三粒中好敷一次,就算你去睇專科介吾介,前後都一定係熱敷,唔好懶



...

yes, 一定係熱敷! 但我無咁勤力, 我只一晚敷一次, 幾晚後明顯好轉~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


公爵府

積分: 28384

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-2-8 15:18 |只看該作者


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 12-2-7 14:33 |只看該作者

回覆:生眼挑針/_\ 愈來愈大粒~點先會好返?

睇醫生挑起濃,先會快好。




伯爵府

積分: 15236


24#
發表於 12-2-7 13:49 |只看該作者

回覆:生眼挑針/_\ 愈來愈大粒~點先會好返?

落藥房買消炎眼藥水!




複式洋房

積分: 298


23#
發表於 12-2-7 12:59 |只看該作者

引用:你唔好玩啦,仲要係熱嘅濕敷法,隔兩三粒中

原帖由 bafo7080 於 12-02-07 發表
你唔好玩啦,仲要係熱嘅濕敷法,隔兩三粒中好敷一次,就算你去睇專科介吾介,前後都一定係熱敷,唔好懶



...
呢個方法完全正確,姑娘都咁教我!




複式洋房

積分: 223


22#
發表於 12-2-7 12:54 |只看該作者

回覆:siusin617 的帖子

你唔好玩啦,仲要係熱嘅濕敷法,隔兩三粒中好敷一次,就算你去睇專科介吾介,前後都一定係熱敷,唔好懶



點評

sunshine-lover  This method really works!  發表於 12-2-7 14:25


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-2-7 11:12 |只看該作者
我之前都有生呀,跟住d同事叫我拿線幫手指,左眼生就幫右手,右眼就幫左手,咁個陣我左眼生,所以就用線幫右中指
跟住一星期就慢慢冇咗啦...
不過唔知係work 定真係咁Q lor


大宅

積分: 3672


20#
發表於 12-2-7 10:36 |只看該作者

引用:勤d做熱敷啦 +

原帖由 bafo7080 於 12-02-07 發表
勤d做熱敷啦
用熱野敷眼? 我用梗凍喎




複式洋房

積分: 223


19#
發表於 12-2-7 10:34 |只看該作者

回覆:生眼挑針/_\ 愈來愈大粒~點先會好返?

勤d做熱敷啦




大宅

積分: 3672


18#
發表於 12-2-7 10:30 |只看該作者

引用:咪仲污糟+ +

原帖由 wing^ 於 12-02-07 發表
咪仲污糟
老人家啲年代係咁



點評

melody10050  我係一個年輕神婆  發表於 12-2-7 10:37


大宅

積分: 3672


17#
發表於 12-2-7 10:29 |只看該作者

引用:我會攞黑色線"幫"係中指到,+因為你見到污糟

原帖由 melody10050 於 12-02-07 發表
我會攞黑色線"幫"係中指到, 因為你見到污糟野
下.. 見到咩?



點評

melody10050  我次次眼腫都係咁做一定WORK 架  發表於 12-2-7 10:37


男爵府

積分: 5448

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-2-7 10:27 |只看該作者
我會攞黑色線"幫"係中指到, 因為你見到污糟野

點評

標標標  omg  發表於 12-2-7 13:52


男爵府

積分: 8457


15#
發表於 12-2-7 10:14 |只看該作者

回覆 回覆:siusin617的帖子

咪仲污糟




大宅

積分: 3672


14#
發表於 12-2-7 09:58 |只看該作者

引用:我細個時會拎菊花浸水黎呼眼挑針+ +

原帖由 wing^ 於 12-02-07 發表
我細個時會拎菊花浸水黎呼眼挑針
細個我婆婆話攞衫角篤幾下mouth:




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo