2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 611


1#
發表於 12-3-19 01:39 |只看該作者
孕婦去吾到大大就成日聽,但我呢兩日吾知做乜一日到黑都有得去,一日去成四五次,但吾係肚痾喎,每一次都好正常的,有無人都係咁?吾通係消化能力高左?我又吾係狂食野,好想知點解!




子爵府

積分: 10269

畀面勳章


3#
發表於 12-3-19 15:59 |只看該作者
我都試過,過一排又冇事lu,唔係瀉應該問題唔大


別墅

積分: 912


2#
發表於 12-3-19 15:55 |只看該作者
我都有呀,不過就只是去三次(早午晚),冇你甘勁喔。
無事的,有得去(又正常)總好過冇得去呀~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo