潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 50


1#
發表於 12-4-3 18:29 |只看該作者
其實Legging既潮流已經不再... 不過似乎大家都好唔捨得依個"必需品", 好似無左佢唔得,又好使好用. 但係依個現象某程度代表左大家好懶... 唔想花時間去襯衫, 春夏秋冬都係一大件衫+legging, 但係當你回望舊相片, 時間好似停止左一樣.... 究竟仲要著幾耐先捨得離開佢呢....? 加把勁吧!

點評

thunder_bunny  我無著 一年喇 ~   發表於 12-4-4 00:25


子爵府

積分: 12502


35#
發表於 12-4-5 19:02 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

My legs r too big n never wear legging



注意:本人所發佈的帖子大部份均為轉貼,如本人所發的貼子有任何問題及投訴,如本人所發的貼子有任何法律責任,本人恕不負責!


大宅

積分: 1538

畀面勳章


34#
發表於 12-4-5 17:26 |只看該作者
i love legging


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-4-5 17:15 |只看該作者
其實肥人有肥人穿衣之道,唔係一定要加條legging
要學穿其實衫修飾,而唔係永遠都是"長t+legging" , 短裙+legging


◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 6980


32#
發表於 12-4-5 17:06 |只看該作者
真係唔再興啊 ? 我家都有唔小!


公爵府

積分: 25555


31#
發表於 12-4-5 16:56 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

我都覺得最緊要啱自己,覺得舒服。本身我都少著legging,寧願著短裙熱褲,原因唔係對腳靚,而係我超級怕熱,所以興唔興legging對我都無咩影響。咁樓主,legging沒落的話,輪到興咩?




水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


30#
發表於 12-4-5 16:53 |只看該作者
loralam2001 發表於 12-4-5 10:32
最緊要防走光,着袜會透,短裙+legging, I like

但我發覺家陣好多時晌街都見到d女仔係絲襪褲當legging著,
件面衫就當長tee, 基乎打出個seafood 但最搞笑係
一路行一路係咁"抆"件衫, 又要咁著又要怕走光, 都唔知咩心態............

點評

tsznok  TOTALLY AGREE WITH YOU!  發表於 12-4-5 20:30


男爵府

積分: 8178


29#
發表於 12-4-5 16:36 |只看該作者
bobotam83 發表於 12-4-3 18:29
其實Legging既潮流已經不再... 不過似乎大家都好唔捨得依個"必需品", 好似無左佢唔得,又好使好用. 但係依個 ...

我唸係吾會完的, 好似牛仔褲咁,成為 BASIC,

只分係吾係大 HIT


原因: 可高調,可低調, 可青春, 可成熟, 太百搭了, 又舒服~


禁止訪問

積分: 67964


28#
發表於 12-4-5 15:56 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25555


27#
發表於 12-4-5 15:52 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

我都覺得最緊要啱自己,覺得舒服。本身我都少著legging,寧願著短裙熱褲,原因唔係對腳靚,而係我超級怕熱,所以興唔興legging對我都無咩影響。咁樓主,legging沒落的話,輪到興咩?




男爵府

積分: 6204


26#
發表於 12-4-5 12:55 |只看該作者
咁完左興咩? 短褲?唔好預我。。。
不過今季都還是很多新LEGGING,
好多好COLORFUL配好長既衫,
幾靚喎。


大宅

積分: 1072


25#
發表於 12-4-5 10:37 |只看該作者
著開, 而定要著反條牛仔褲覺得好辛苦, 如果非必要底開會, 必定legging


大宅

積分: 1224


24#
發表於 12-4-5 10:32 |只看該作者
最緊要防走光,着袜會透,短裙+legging, I like


大宅

積分: 1674


23#
發表於 12-4-5 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jeffmama64+於+12-04-03+發表

原帖由 薯媽 於 12-04-04 發表
Agree
agreed!




禁止訪問

積分: 7068


22#
發表於 12-4-4 23:18 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-4-4 20:23 |只看該作者

回覆:bobotam83 的帖子

其實我一向唔穿,D男人會覺得短裙做乜加條長底褲



◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 8523


20#
發表於 12-4-4 19:41 |只看該作者

引用:但係一件大衫加legging我地呢種肥c9最易著 +

原帖由 jeffmama64 於 12-04-03 發表
但係一件大衫加legging我地呢種肥c9最易著


So true




子爵府

積分: 12740


19#
發表於 12-4-4 15:17 |只看該作者

回覆:yammi212 的帖子

我要cover我的肥pat pat and 肥脾呀!




子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-4-4 15:16 |只看該作者
Legging + Long T-shirt

可以cover到大pat pat o既缺點, 至少著果個都舒服d安心d

而且我覺得legging比牛仔褲來得舒服, 尤其熱c辣辣o既夏天, 又無本錢著熱褲

所以.........我係唔會放棄leggings

點評

rio1486  X2  發表於 12-4-4 22:57


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


17#
發表於 12-4-4 14:45 |只看該作者
connie117 發表於 12-4-4 12:13
Summer 可以著lace legging

請問邊樹有得買呀?
我對死人腳老連咁長, 好難買到夠長嘅LEGGING, 選擇亦不多... :-(
岩岩上完YAHOO BID 睇, 靚少少的都係FREE SIZE... C得~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo