潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 50


1#
發表於 12-4-3 18:29 |只看該作者
其實Legging既潮流已經不再... 不過似乎大家都好唔捨得依個"必需品", 好似無左佢唔得,又好使好用. 但係依個現象某程度代表左大家好懶... 唔想花時間去襯衫, 春夏秋冬都係一大件衫+legging, 但係當你回望舊相片, 時間好似停止左一樣.... 究竟仲要著幾耐先捨得離開佢呢....? 加把勁吧!

點評

thunder_bunny  我無著 一年喇 ~   發表於 12-4-4 00:25


象牙宮

積分: 216490


2#
發表於 12-4-3 18:37 |只看該作者
U are wrong.其實係我肥左,不能著短裙 only,所似一定要短裙加legging


子爵府

積分: 12574


3#
發表於 12-4-3 18:39 |只看該作者

legging的日子快完了...

但係一件大衫加legging我地呢種肥c9最易著



點評

961123    發表於 12-4-3 21:36


大宅

積分: 4520


4#
發表於 12-4-3 18:48 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

你上年前年都著bra,咁代表bra又唔可以再著,好多野視乎你點襯啫



點評

agnes28    發表於 12-4-5 16:59
simplylife    發表於 12-4-5 16:14
sum_mit    發表於 12-4-5 12:42
蘿絲頭  講得好!!!!  發表於 12-4-5 10:54
MRS.KAREN    發表於 12-4-4 17:40
fishes    發表於 12-4-4 15:22
tsznok  不能認同更多~ ;-P  發表於 12-4-4 11:40
961123    發表於 12-4-4 07:04
eunice23    發表於 12-4-3 23:53
jordinat    發表於 12-4-3 21:37


大宅

積分: 4981


5#
發表於 12-4-3 18:49 |只看該作者

legging的日子快完了...

我都想跟潮流,但係身型所限,不能夠跟,夏天潮流興背心,唔通唔想著咩,自己身型唔得,不過最更要自己著得舒服,自己覺得靚就得



點評

961123  x2  發表於 12-4-3 21:36


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


6#
發表於 12-4-3 18:54 |只看該作者
Leggings + oversize tops 係我呢D懶人最鍾愛嘅 casual 配搭. 真係好睇妳點配搭 jie .. 當然如果出席D比較 formal 嘅場合就唔係咁好


大宅

積分: 1609

畀面勳章 睛靈勳章


7#
發表於 12-4-3 19:00 |只看該作者

引用:Leggings+++oversize+tops+係我呢D懶人最鍾

原帖由 小可愛11 於 12-04-03 發表
Leggings + oversize tops 係我呢D懶人最鍾愛嘅 casual 配搭. 真係好睇妳點配搭 jie .. 當然如果出席D比較 ...
Agree I am a lazy to do so



*** I Love My Family ***


珍珠宮

積分: 42836


8#
發表於 12-4-3 21:17 |只看該作者
其實肥著leggings對腳咪好粗


伯爵府

積分: 17069

陪月勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-4-3 21:40 |只看該作者
我舊年大肚, 無條褲啱著, 又唔想買大肚褲, 唯有著legging, 而家仲餵緊媽媽奶, 未修得身, 所以繼續著legging....:;pppp:


男爵府

積分: 5119


10#
發表於 12-4-3 23:47 |只看該作者

引用:其實Legging既潮流已經不再...+不過似乎大

原帖由 bobotam83 於 12-04-03 發表
其實Legging既潮流已經不再... 不過似乎大家都好唔捨得依個"必需品", 好似無左佢唔得,又好使好用. 但係依個 ...
睇嚟樓主一定著衫好講究,言下之意想話比我哋知你一定5會著一件長身衫+legging



點評

蘿絲頭    發表於 12-4-5 10:55


洋房

積分: 50


11#
發表於 12-4-4 02:25 |只看該作者
我又點會唔明大家心意呢... 只係想提醒下大家可以花一點時間去襯衫....

點評

kekka    發表於 12-4-5 17:10


大宅

積分: 2612


12#
發表於 12-4-4 11:18 |只看該作者

引用:U are wrong.其實係我肥左,不能著短裙 only

原帖由 961123 於 12-04-03 發表
U are wrong.其實係我肥左,不能著短裙 only,所似一定要短裙加legging
me too, 但公司去年話新的dressing code 係不可以著, 有次著左被照肺



點評

kekka    發表於 12-4-5 17:10
sum_mit  mouth:  發表於 12-4-5 12:43
koalamlam  下???咩公司有dressing code???  發表於 12-4-4 13:31
961123    發表於 12-4-4 11:31


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


13#
發表於 12-4-4 11:41 |只看該作者
如果SUMMER真係唔著LEGGING, 都只係因為... 太熱... :-P
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


水晶宮

積分: 59997

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 12-4-4 12:13 |只看該作者

回覆:legging的日子快完了...

Summer 可以著lace legging





禁止訪問

積分: 15551


15#
發表於 12-4-4 14:01 |只看該作者

引用:但係一件大衫加legging我地呢種肥c9最易著 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33669


16#
發表於 12-4-4 14:16 |只看該作者
好彩樓主講legging...如果講牛仔褲就


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


17#
發表於 12-4-4 14:45 |只看該作者
connie117 發表於 12-4-4 12:13
Summer 可以著lace legging

請問邊樹有得買呀?
我對死人腳老連咁長, 好難買到夠長嘅LEGGING, 選擇亦不多... :-(
岩岩上完YAHOO BID 睇, 靚少少的都係FREE SIZE... C得~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


子爵府

積分: 14340

畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-4-4 15:16 |只看該作者
Legging + Long T-shirt

可以cover到大pat pat o既缺點, 至少著果個都舒服d安心d

而且我覺得legging比牛仔褲來得舒服, 尤其熱c辣辣o既夏天, 又無本錢著熱褲

所以.........我係唔會放棄leggings

點評

rio1486  X2  發表於 12-4-4 22:57


子爵府

積分: 12740


19#
發表於 12-4-4 15:17 |只看該作者

回覆:yammi212 的帖子

我要cover我的肥pat pat and 肥脾呀!




男爵府

積分: 8523


20#
發表於 12-4-4 19:41 |只看該作者

引用:但係一件大衫加legging我地呢種肥c9最易著 +

原帖由 jeffmama64 於 12-04-03 發表
但係一件大衫加legging我地呢種肥c9最易著


So true




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo