烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 1926


1#
發表於 12-5-1 10:00 |只看該作者
見有人講blendtec保養好貴, 請問用家佢既野影壞嘛? 同一個柸可以乾濕都得嘛? 因為我問德國寶佢係分兩個柸既. Vita-mix係邊有得買? 其實我只係係sogo見過貴夫人同德國寶既示範, 其他兩款只係上網聽人講既. 自己覺得唔鍾意德國寶有煲熱既功能, 感覺上影壊d.. 請大家比d意見... thx thx

點評

333s  牌子問題. 最重要 攪拌speed. 易清洗, 易用, 易收, 方便.  發表於 12-5-1 10:34


大宅

積分: 1145


33#
發表於 12-10-27 18:57 |只看該作者

你可能放太多水,同埋要留意嗰蓋有冇冚好。

本帖最後由 muimui10 於 12-10-27 18:59 編輯
windfreight 發表於 [url=tel:[url=tel:12-5-26 12]12-5-26 12[/url]]12-5-26 12[/url]:43
會唔會放太多水?我冇試過喎


大宅

積分: 2733


32#
發表於 12-10-12 11:51 |只看該作者
本帖最後由 kiki1016 於 12-10-12 11:53 編輯

請問教協外, 仲係邊可以買blendtec ?


男爵府

積分: 9387


31#
發表於 12-5-26 12:43 |只看該作者

引用:第二日開始,整熱野果時個蓋係咁升高,係咁

原帖由 feelonehk 於 12-05-25 發表
第二日開始,整熱野果時個蓋係咁升高,係咁噴出棃,大家部blendtec. 會唔會?



...
會唔會放太多水?我冇試過喎





子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-5-25 08:43 |只看該作者

引用:我係教協買平三百 +

原帖由 feelonehk 於 12-05-23 發表
我係教協買平三百
即係幾錢?得一個型號?thanks




大宅

積分: 1926


29#
發表於 12-5-25 08:27 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

第二日開始,整熱野果時個蓋係咁升高,係咁噴出棃,大家部blendtec. 會唔會?




男爵府

積分: 9387


28#
發表於 12-5-24 07:35 |只看該作者

引用:想請問blendtec定Vita~Mix去邊度買?邊個mo

原帖由 catmummum 於 12-05-24 發表
想請問blendtec定Vita~Mix去邊度買?邊個model好呀?
Blendtec 我係代理買4700包送貨




男爵府

積分: 9387


27#
發表於 12-5-24 07:34 |只看該作者

引用:Yeah,+終於買左blendtec+la+ +

原帖由 feelonehk 於 12-05-17 發表
Yeah, 終於買左blendtec la
歡迎加入




伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


26#
發表於 12-5-24 01:54 |只看該作者

貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

想請問blendtec定Vita~Mix去邊度買?邊個model好呀?



日本の平安を祈ります


大宅

積分: 1926


25#
發表於 12-5-23 21:00 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

我係教協買平三百




子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-5-23 16:07 |只看該作者
大家講緊既Blendtec 係什麼型號? HOW MUCH?


大宅

積分: 1707


23#
發表於 12-5-23 15:37 |只看該作者
回覆 feelonehk 的帖子

請問邊度買平呀


大宅

積分: 1926


22#
發表於 12-5-17 08:24 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

Yeah, 終於買左blendtec la




大宅

積分: 1250


21#
發表於 12-5-15 13:55 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

其實我都研究咗好耐,心大心細都唔知買邊隻好,c6成日問我,都係一部攪拌機同依家屋企用緊有咩分別先:;pppp:咁我剩係知道打豆漿可以唔使隔窄,其實真係仲有咩分別,可唔可以分享吓?c6成日話一樣,再買好晒錢




大宅

積分: 1926


20#
發表於 12-5-15 12:46 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

咁三人家庭,買blendyex 2升杯ok嘛?thxthx




用戶要求終止服務

積分: 6954


19#
發表於 12-5-15 09:19 |只看該作者
本帖最後由 Zen 於 12-5-15 09:20 編輯
54heima 發表於 12-5-13 12:01
我部vitamix機齡已十年,好襟

good to know. 我準備留俾阿女做嫁妝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9387


18#
發表於 12-5-15 07:51 |只看該作者
feelonehk 發表於 12-5-11 08:12
有無試過打沙冰,得唔得?thx thx

我打過沙冰,好好喎,有好細粒冰碎的質感,STARXXXX都係用佢打冰沙喎,好正!


男爵府

積分: 9387


17#
發表於 12-5-15 07:49 |只看該作者
Sania 發表於 12-5-14 14:36
買Blendtec 之前都比較過其他牌子, 我之前有部貴XX. 用咗幾次, 覺得同普通搞拌機無分別. 後來有人問我借來 ...

yes, 絕對認同!! 買左就會覺得佢好用而且方便清潔。


子爵府

積分: 10137


16#
發表於 12-5-14 14:36 |只看該作者
買Blendtec 之前都比較過其他牌子, 我之前有部貴XX. 用咗幾次, 覺得同普通搞拌機無分別. 後來有人問我借來用, 索性送咗俾佢. 有借口買過部勁D 既

當時V 牌 & B 牌係我考慮之列, 因為兩部其實功能差不多, 都係美國牌子. 又係專門做強力搞拌機. 不過比較之下, 我會選擇B 牌, 第一價錢平過V 牌, 個樣靚仔D. 保養係少過V 牌, 但上網睇口碑, 如果正確使用. 5 - 7 年應該都唔需要維修. 5 - 7 年後我覺得維修都無咩意思. 每樣產品都有期限. 不過用到咁耐. 我都收貨.

我現在每日打3 - 4 次. 家中各人不同喜好. 每人一日一杯生果或蔬菜汁. 感覺上健康好多. 最少我每日都加個蘋果或者打豆漿. 今朝打豆漿己經突破300 次了.


水晶宮

積分: 55644


15#
發表於 12-5-13 12:01 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

我部vitamix機齡已十年,好襟



少奶奶的身份,丫頭的命...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo