烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


大宅

積分: 1926


1#
發表於 12-5-1 10:00 |只看該作者
見有人講blendtec保養好貴, 請問用家佢既野影壞嘛? 同一個柸可以乾濕都得嘛? 因為我問德國寶佢係分兩個柸既. Vita-mix係邊有得買? 其實我只係係sogo見過貴夫人同德國寶既示範, 其他兩款只係上網聽人講既. 自己覺得唔鍾意德國寶有煲熱既功能, 感覺上影壊d.. 請大家比d意見... thx thx

點評

333s  牌子問題. 最重要 攪拌speed. 易清洗, 易用, 易收, 方便.  發表於 12-5-1 10:34


大宅

積分: 1926


2#
發表於 12-5-1 23:18 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

有冇人可以比d comment ar, thx thx




子爵府

積分: 10137


3#
發表於 12-5-2 17:57 |只看該作者
我用過貴夫人, 送咗俾朋友, 後來買咗Blendtec 覺得好好用, 打完豆槳都好滑. Blendtec 只用咗三個月, 打咗280 次.


大宅

積分: 1926


4#
發表於 12-5-3 19:48 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

咁係咪好過貴夫人呀?





民房

積分: 1167


5#
發表於 12-5-9 18:38 |只看該作者
啱啱買咗Vitamix, 好好用, $5,7xx


大宅

積分: 3712


6#
發表於 12-5-10 00:01 |只看該作者
Sania 發表於 12-5-2 17:57
我用過貴夫人, 送咗俾朋友, 後來買咗Blendtec 覺得好好用, 打完豆槳都好滑. Blendtec 只用咗三個月, 打咗28 ...

有冇肚疴?

點評

Sania  點解會肚痾呢? 願聞其詳  發表於 12-5-14 14:22


大宅

積分: 1926


7#
發表於 12-5-10 08:27 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

有無人用blend tec 連骨打魚湯?work Ng work? Blend tec 你地買2 or 3lit 杯呀?我通常一兩個人用,係咪買細杯?但係saler 又話打沙冰三公升杯打得好d




男爵府

積分: 9387


8#
發表於 12-5-10 22:45 |只看該作者

引用:我用過貴夫人,+送咗俾朋友,+後來買咗Blendt

原帖由 Sania 於 12-05-02 發表
我用過貴夫人, 送咗俾朋友, 後來買咗Blendtec 覺得好好用, 打完豆槳都好滑. Blendtec 只用咗三個月, 打咗28 ...
Yes 我都用緊,真係好用又易洗




男爵府

積分: 9387


9#
發表於 12-5-10 22:47 |只看該作者

引用:有無人用blend+tec+連骨打魚湯?work+Ng+wo

原帖由 feelonehk 於 12-05-10 發表
有無人用blend tec 連骨打魚湯?work Ng work? Blend tec 你地買2 or 3lit 杯呀?我通常一兩個人用,係咪買 ...
2L only but 我3人好夠用



點評

Sania  我心思思想買多個3 LT 杯. 夏天可以打多點招呼朋友.  發表於 12-5-14 14:41


大宅

積分: 1926


10#
發表於 12-5-11 08:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+feelonehk+於+12-05-10+發表

原帖由 windfreight 於 12-05-10 發表
2L only but 我3人好夠用
有無試過打沙冰,得唔得?thx thx




大宅

積分: 1450


11#
發表於 12-5-11 08:19 |只看該作者

回覆:feelonehk 的帖子

我用blendtec打沙冰,超滑,比普通沙冰機滑好多.
唔使兩個杯,個杯易洗,好易去味(用檸檬汁浸浸)
絶對買得過




大宅

積分: 1893


12#
發表於 12-5-11 08:20 |只看該作者
feelonehk 發表於 12-5-1 10:00
見有人講blendtec保養好貴, 請問用家佢既野影壞嘛? 同一個柸可以乾濕都得嘛? 因為我問德國寶佢係分兩個柸既 ...
Vita-mix 3, 用.


男爵府

積分: 8438


13#
發表於 12-5-11 09:39 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

個人會推介Vita-Mix,始終係香港售賣左好多年,品質保證都唔錯,貴**都係由Vita得到靈感創作出來,德**更加係跟住貴**出,我有個朋友都係買左德**,貪佢價錢平d同埋sales話幾分鐘可以煲滾,我地試左好多次,搵笨既,佢老公話只不過係摩打摩擦既熱力,唔係真係煲滾,仲話我地女人冇腦,咁易被人呃。不過我一向對德**冇乜信心,以前係電器鋪買過佢既抽油煙機,一開機,狂響,搵返師傅檢查,原來扇葉度有粒螺絲甩左,屋企人大惊,堅持換第二只牌子,搞到個師傳媽媽聲,因為要佢行左幾次,又拆又裝,大佬吖,新機都咁,我點敢再用吖!不過家陣就唔知啦,但係佢地誤導人我就唔多中2啦!




複式洋房

積分: 266


14#
發表於 12-5-13 00:22 |只看該作者

回覆:千千萬萬 的帖子

你用vita整咩多呀




水晶宮

積分: 55644


15#
發表於 12-5-13 12:01 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

我部vitamix機齡已十年,好襟



少奶奶的身份,丫頭的命...


子爵府

積分: 10137


16#
發表於 12-5-14 14:36 |只看該作者
買Blendtec 之前都比較過其他牌子, 我之前有部貴XX. 用咗幾次, 覺得同普通搞拌機無分別. 後來有人問我借來用, 索性送咗俾佢. 有借口買過部勁D 既

當時V 牌 & B 牌係我考慮之列, 因為兩部其實功能差不多, 都係美國牌子. 又係專門做強力搞拌機. 不過比較之下, 我會選擇B 牌, 第一價錢平過V 牌, 個樣靚仔D. 保養係少過V 牌, 但上網睇口碑, 如果正確使用. 5 - 7 年應該都唔需要維修. 5 - 7 年後我覺得維修都無咩意思. 每樣產品都有期限. 不過用到咁耐. 我都收貨.

我現在每日打3 - 4 次. 家中各人不同喜好. 每人一日一杯生果或蔬菜汁. 感覺上健康好多. 最少我每日都加個蘋果或者打豆漿. 今朝打豆漿己經突破300 次了.


男爵府

積分: 9387


17#
發表於 12-5-15 07:49 |只看該作者
Sania 發表於 12-5-14 14:36
買Blendtec 之前都比較過其他牌子, 我之前有部貴XX. 用咗幾次, 覺得同普通搞拌機無分別. 後來有人問我借來 ...

yes, 絕對認同!! 買左就會覺得佢好用而且方便清潔。


男爵府

積分: 9387


18#
發表於 12-5-15 07:51 |只看該作者
feelonehk 發表於 12-5-11 08:12
有無試過打沙冰,得唔得?thx thx

我打過沙冰,好好喎,有好細粒冰碎的質感,STARXXXX都係用佢打冰沙喎,好正!


用戶要求終止服務

積分: 6954


19#
發表於 12-5-15 09:19 |只看該作者
本帖最後由 Zen 於 12-5-15 09:20 編輯
54heima 發表於 12-5-13 12:01
我部vitamix機齡已十年,好襟

good to know. 我準備留俾阿女做嫁妝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1926


20#
發表於 12-5-15 12:46 |只看該作者

回覆:貴夫人,blendtec,德國寶,Vita - Mix 邊隻攪拌機好用?

咁三人家庭,買blendyex 2升杯ok嘛?thxthx




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo