自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


男爵府

積分: 9070


1#
發表於 12-5-8 12:51 |只看該作者
每朝同小朋友返學都要由九龍塘轉東鐵,但朝朝都會見到d“任佢行”拉住大喼或車仔,同d返工返學嘅人爭路、爭升降機及爭位坐……都算,總之你咪阻住我,我唔會理。平時上扶手電梯,多數都係左行右企,今朝條扶手電梯d人多到行都行唔到,原來有個大6呀姐拉住架車仔企正中間搭扶手電梯,嘩……有升降機唔用,走黎用扶手電梯,行都行唔郁,有冇搞錯呀(每朝我都會拎免費報紙,利用搭車時間同小朋友一齊睇,所以小朋友會行先企喺9號月台等我一齊上車。果個月台位有d欄隔住電梯口,要兜過條欄先上到車)人已經多,行都難行,車又到左,我邊行邊講“唔該,唔該”趕住上車。點知果個呀姐睬我都傻,拉住架車停下行下。我就好大聲同呀姐講“唔該借借啦”,我同小朋友上左車後,呀姐跟住到,好唔妥咁望住我講:

(大):行就行啦……講野唔駛咁大聲呀!
(我):你都睇到條扶手電梯有咁多人,有升降機你唔用,阻住哂後面,唔通你岩呀……
(大):我無話我岩……
(我):咁你錯仲要出聲?
(大):你唔識喺側邊過呀?我拉住d行李搭車,唔通你冇行李呀?
(我):你有俾條路人行咩?我駛乜你教我點行路呀!我都有行李(一個手袋),但冇你咁大車囉。你有升降機唔用,拉住架車用扶手電梯,阻住其他人上車,唔通你岩呀,大陸厘?
(大):《把聲開始震》我無話我岩……
(我):錯你就收聲啦,晨早流流俾人鬧,犯賤!我日日搭車都冇事,今朝我當衰遇著你。
呀姐收左聲,企埋一邊拎住份不停咁啤住我。
(我):望咩呀,係咪鬧唔夠呀……






temp_photos.jpg




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 12-5-8 19:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


105#
發表於 12-5-8 19:03 |只看該作者
悠mama 發表於 12-5-8 15:27
從來推bb車我都唔會用扶手電梯而用電梯,因為呢d係常識。香港大部份地方(例如:商場,街市……)都有電梯或斜 ...
都有好多地方係無lift喎 呢樣都係常識


伯爵府

積分: 18582

好媽媽勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


104#
發表於 12-5-8 17:40 |只看該作者

別人笑我太瘋癲,我笑你們更低b~~


侯爵府

積分: 24112


103#
發表於 12-5-8 17:32 |只看該作者
我火喎


行下停下的確討厭


複式洋房

積分: 307


102#
發表於 12-5-8 17:26 |只看該作者
一個自私精遇上一個潑婦, 最好話人果個屋企人一世唔好咁樣比人話, 比人影相

點評

RSG媽媽    發表於 12-5-8 19:04


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


101#
發表於 12-5-8 17:25 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)






男爵府

積分: 8499

畀面勳章


100#
發表於 12-5-8 17:24 |只看該作者
就算你好啱, 不過你咁鬧人好mean囉!話時話我亞婆都係大陸人, 落左黎幾十年都係講緊鄉下話架! 如果係街遇著你呢d人我會幫口鬧佢!


複式洋房

積分: 307


99#
發表於 12-5-8 17:21 |只看該作者
回覆 ula1219 的帖子

一個自私精遇上一個潑婦, 最好佢屋企人一世唔好咁樣比人話


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


98#
發表於 12-5-8 16:52 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

樓主好燥




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


97#
發表於 12-5-8 16:47 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

下次想快可以行樓梯。無人左,無問題,吾怕跌倒保險吾受理。




子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


96#
發表於 12-5-8 16:47 |只看該作者

引用:Quote:Rain~*+發表於+12-5-8+13:43+我估係

原帖由 nintendo 於 12-05-08 發表
唔係話叫人唔好在 esculator 行咩?
咁多要問候?
我只係估計樓上"問候"嘅意思,我矛話喺扶手梯行岩wor…





寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


95#
發表於 12-5-8 16:46 |只看該作者


大宅

積分: 4714


94#
發表於 12-5-8 16:46 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)

做得好!如果我喺你身邊一定幫你產埋佢




男爵府

積分: 5956


93#
發表於 12-5-8 16:45 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)






水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


92#
發表於 12-5-8 16:44 |只看該作者


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


91#
發表於 12-5-8 16:40 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)






伯爵府

積分: 18580


90#
發表於 12-5-8 16:29 |只看該作者

引用:回覆+悠mama+的帖子 睇依個情況我都係放棄

原帖由 梓軒媽咪 於 12-05-08 發表
回覆 悠mama 的帖子

睇依個情況我都係放棄討論!
你都沒錯,這就好比bb車收不收費的問題一樣。
讓是人情,大家互相給方便,不讓是應該,一個閃失要搵誰去賠!



這世界唯一不變的就是變


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


89#
發表於 12-5-8 16:24 |只看該作者
唔知點解 就算佢地唔出聲 冇推車 冇踎喺度 冇除鞋 冇喺街all c
只要見到佢地我就好憎好討厭


男爵府

積分: 8711


88#
發表於 12-5-8 16:16 |只看該作者

回覆:當衰遇著佢~~~~(有相)






首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo