自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 10773


1#
發表於 12-5-16 16:16 |只看該作者
今日係我開始減肥既第2日...好肚餓呀...今日仲要連續2餐西柚...酸死鳥...
個PLAND仲要維持14日即係仲有12日捱....想死鳥

點評

raymondbaby    發表於 12-5-16 17:43


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 12-5-16 17:53 |只看該作者
palapala 發表於 12-5-16 17:45
已經超咗標喇, 無計我都唔想, 不過睇過其他人既POST多數都係減到8-10磅左右, 可能大家都忍唔到口偷食掛:ha ...

有肉食有蛋白質, 補充番energy都ok!
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


大宅

積分: 3359


45#
發表於 12-5-16 17:48 |只看該作者
吾加奶,糖, 飲黎無意思啦!


子爵府

積分: 10773


44#
發表於 12-5-16 17:45 |只看該作者
Hi-Fi 發表於 12-5-16 17:40
妳係咪真係有需要, 咁短時間減咁多呢? 會唔會傷身架?

已經超咗標喇, 無計我都唔想, 不過睇過其他人既POST多數都係減到8-10磅左右, 可能大家都忍唔到口偷食掛, 其實減到10磅我都OK架喇. 仲有2個星期唔會死人既, 佢都有肉食有包食仲有EGG嫁, 係無飯同面意粉果D啫.



公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 12-5-16 17:40 |只看該作者
palapala 發表於 12-5-16 16:16
今日係我開始減肥既第2日...好肚餓呀...今日仲要連續2餐西柚...酸死鳥...
個PLAND仲要維持14日即係仲有12日 ...

妳係咪真係有需要, 咁短時間減咁多呢? 會唔會傷身架?
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


大宅

積分: 4936


42#
發表於 12-5-16 17:37 |只看該作者
加油呀, 成功後可分享吓

點評

palapala  OK OK..我會努力架喇  發表於 12-5-16 17:38


子爵府

積分: 10773


41#
發表於 12-5-16 17:32 |只看該作者
fathippo 發表於 12-5-16 17:24
唉...我反而e+無咁決意去減肥, 現在首要任務係降膽固醇...減肥呢家嘢, 食減肥餐又試過, 要捱餓又唔食得澱粉 ...

+燕麥飯既主要原因唔係減肥嫁, 就如你所講降膽固醇同埋可以減小D澱粉質, 一樣飽肚嫁, 食呢個唔會減到肥嫁, 我係因為生完幾年同埋過年唔收口仲成日打邊爐攪到超晒磅, BMI超咗標, 無辦法唔試架咋, 不過我依家開始食呢個餐, 又俾我預期唔餓, 之前跟BK果JM食果個麥吉減肥法, 我反而好快肚餓囉.
唔緊要啦, 做人最緊要開心同身體健康, 大家一齊加油啦


大宅

積分: 3359


40#
發表於 12-5-16 17:29 |只看該作者
我食左兩日放棄......

朝早吾飲奶茶 / 咖啡吾得....

唉!!!

我只能做到夜晚果餐吾食飯店!!

點評

palapala  咁奶茶同咖啡唔加奶同糖都得嫁  發表於 12-5-16 17:34


禁止訪問

積分: 2624


39#
發表於 12-5-16 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12405


38#
發表於 12-5-16 17:24 |只看該作者
palapala 發表於 12-5-16 17:16
咁你LUNCH咪1/4嘜白米, 1/4嘜燕嘜飯囉, 你外加食一碗粉, 同樣肥死你嫁.
唉...我反而e+無咁決意去減肥, 現在首要任務係降膽固醇...減肥呢家嘢, 食減肥餐又試過, 要捱餓又唔食得澱粉質, 我會有d暈同無力....個人會唔開心...算啦算啦, e+諗落做人最緊要開心, 我呢把年紀, 應該真係唔可以缺少運動, 呢排開始dancing...希望有幫助啦


子爵府

積分: 10773


37#
發表於 12-5-16 17:16 |只看該作者
fathippo 發表於 12-5-16 17:11
TKS for sharing!! 因我屋企老豆阿媽一齊食, 老豆會prefer 食傳統白飯, so, 唔想要佢哋嚟就我, 我只好自 ...

咁你LUNCH咪1/4嘜白米, 1/4嘜燕嘜飯囉, 你外加食一碗粉, 同樣肥死你嫁.


子爵府

積分: 12405


36#
發表於 12-5-16 17:11 |只看該作者
palapala 發表於 12-5-16 16:58
你唔駛咁食...買包燕麥飯, 我外加一包麥米, 例如煮嘜半米 (3人份量) 大半嘜白米+1-2湯匙麥米+半嘜燕麥飯, ...

TKS for sharing!! 因我屋企老豆阿媽一齊食, 老豆會prefer 食傳統白飯, so, 唔想要佢哋嚟就我, 我只好自己喺公司攪掂~


子爵府

積分: 10773


35#
發表於 12-5-16 16:58 |只看該作者
fathippo 發表於 12-5-16 16:51
我今日午餐都開始食燕麥打底再食一碗粉...

你唔駛咁食...買包燕麥飯, 我外加一包麥米, 例如煮嘜半米 (3人份量) 大半嘜白米+1-2湯匙麥米+半嘜燕麥飯,水比平時多小小(軟硬自已調啦), 我仔勁LIKE, 好好食嫁


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 12-5-16 16:57 |只看該作者
add oil


子爵府

積分: 12405


33#
發表於 12-5-16 16:51 |只看該作者
palapala 發表於 12-5-16 16:47
溝D燕麥呀, 大麥一齊煮囉. 又好味又有咬口, 又健康D

我今日午餐都開始食燕麥打底再食一碗粉...


珊瑚宮

積分: 105353

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


32#
發表於 12-5-16 16:49 |只看該作者
加油!


子爵府

積分: 10773


31#
發表於 12-5-16 16:47 |只看該作者
fathippo 發表於 12-5-16 16:44
後生減肥真係容易d, 以前只要食少d嘢都瘦, e+ 好明顯比以前食少都一路升...可能好真係好鐘意食飯啦...
...

溝D燕麥呀, 大麥一齊煮囉. 又好味又有咬口, 又健康D


子爵府

積分: 12405


30#
發表於 12-5-16 16:44 |只看該作者
palapala 發表於 12-5-16 16:43
其實係可以唔反彈既...後生果時我都減過...都KEEP咗好耐. 不過就真係一樣野, 真係要自我節制囉 ...
後生減肥真係容易d, 以前只要食少d嘢都瘦, e+ 好明顯比以前食少都一路升...可能好真係好鐘意食飯啦...


伯爵府

積分: 16091


29#
發表於 12-5-16 16:43 |只看該作者
加油!!


子爵府

積分: 10773


28#
發表於 12-5-16 16:43 |只看該作者
fathippo 發表於 12-5-16 16:29
無澱粉質? 食番澱粉質的話體重一定彈番!

其實係可以唔反彈既...後生果時我都減過...都KEEP咗好耐. 不過就真係一樣野, 真係要自我節制囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo