論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1507


1#
發表於 12-5-22 09:24 |只看該作者
經常聽斷約工人做野唔好,一定有問題,及自己都唔會請斷約工人,但請問有沒有人請過斷約工人係好的呢?可否share?tks


大宅

積分: 1068


28#
發表於 12-5-24 12:31 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我自己簽左個斷約印,黎過我到試工。我覺得佢做野ok!自動波,手腳快,醒目!最緊要係有耐性錫我個女!個姐姐依家返左印尼放假,我都好想佢快d返黎!姐姐依家係印尼仲每幾日就打黎香港同我個女講幾句聽下我個女把聲。
我覺得有好多斷約有時真係未必關工人事既!斷約未必一定唔好既。




別墅

積分: 778


27#
發表於 12-5-24 12:05 |只看該作者
我岩岩都請左個斷約, 黎試工試咗6日, 暫時都ok, 幾肯學,我因為之前請咗個海外,用咗2日已想唔要,又嗅又肥,十日我就out咗佢,但急要人幫,而家又決印,再攪一個又要成2個半月,咪又試吓斷約,一來可以見真身,唔怕貨不對辨,但真係睇下好唔好彩咋


子爵府

積分: 10378


26#
發表於 12-5-23 01:25 |只看該作者
Lucky draw !


男爵府

積分: 6685


25#
發表於 12-5-23 00:07 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

No




寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


24#
發表於 12-5-22 23:16 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我個工人都0K,已經用了3年



有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


子爵府

積分: 13635


23#
發表於 12-5-22 23:06 |只看該作者
本帖最後由 bokit 於 12-5-22 23:07 編輯

算把啦 斷約完約oversea甚至黑工都冇乜分別架啦 邊間收得平就揾邊間啦 橫掂啲agent十個有九個都唔係好人嚟!


子爵府

積分: 11241


22#
發表於 12-5-22 22:16 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我家姐姐係
同任何人相處都有磨合期何況係一個陌生人,初時都有對佢不滿,衣家我算叫做滿意佢,如佢可以維持現時工作水準,我會一直讓她做




子爵府

積分: 14663

開心吸收勳章


21#
發表於 12-5-22 22:05 |只看該作者
我現在個工人姐姐已第3個約, 當年都是斷約的, 不過是僱主移民同佢終止合約。
好唔好真係睇彩數!


大宅

積分: 2095


20#
發表於 12-5-22 21:44 |只看該作者
回覆 fashionworld 的帖子

現在好多完約都唔好,更何況斷約?唔敢博啦!!!


大宅

積分: 4652


19#
發表於 12-5-22 20:17 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

老實講就算少工人都唔會選擇斷約我唔知佢地有無好但係心理上已經覺得佢地唔好禁不如唔好請




男爵府

積分: 9754


18#
發表於 12-5-22 19:47 |只看該作者
我都請過斷約, 佢照顧老人家, 但老人家入左老人院,所以失業.
試左工. 就請. so farok.


男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-5-22 19:38 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

睇下佢咩原因斷啦! 都係睇彩數



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2711


16#
發表於 12-5-22 18:16 |只看該作者
我當時急要請.
請左個斷約.
雖然冇NB經驗.但自動波.做野乾淨.
而家做左8個幾月啦.GDGD!!


大宅

積分: 1507


15#
發表於 12-5-22 18:12 |只看該作者
tksall


大宅

積分: 2469


14#
發表於 12-5-22 18:10 |只看該作者
我前後請過三個斷約菲佣,都是自己辭職,大致符合我當時的需要,照顧小朋友、煮飯、清潔......手腳算乾淨。但通常比交有自己一套,我會視乎情形,有需要時都會提出我的要求。我只注重工人質數及朋友推介,是否斷約並非最重要。


男爵府

積分: 8392


13#
發表於 12-5-22 17:52 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我個都係斷約做了一個月個人幾正面係蠢啲囉




大宅

積分: 4186


12#
發表於 12-5-22 17:49 |只看該作者
如非好急都不好請斷約工人


複式洋房

積分: 438


11#
發表於 12-5-22 17:42 |只看該作者
睇運氣


男爵府

積分: 7419

好媽媽勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-5-22 17:38 |只看該作者

回覆:有冇請過斷約工人係好架

我個姐姐係斷約工人,剛剛續了第二個約




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo