婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4164


1#
發表於 12-6-13 20:46 |只看該作者
真係頂唔順...又唔可以同C6呻... 希望可以響呢度發洩下..
唔係我諗我會屈死...


話說我99 10幾年前就同62分開左..
而佢又得2粒仔(C6係細仔),大仔結左婚搬左出去住..
而C6覺得掉低佢媽好慘, SO 我地係同埋佢媽住..

10次有8次我同C6出街食飯都會同埋佢媽..
因為C6一句: 唔通掉低呀媽自己咩?
其實我唔鍾意3人行..不過又唔知點開口...

事件一: C6 生日

C6生日佢提議返大6玩2日..輕鬆下...
於是我好努力咁搵下邊間酒店靚~可以2人世界一下...

點知就前一日返到屋企..

C6: XX(我), 聽日呀媽都一齊去喎, 你BOOK左未?
我(心入面已經好想喊):我BOOK左2人房........
99: 你聽日唔洗返工咩?
我: 聽日放假..(點丫! 係咪想我唔去讓你去呀!!!)
99: 咁BOOK多間房俾XX(我)訓咪得囉~反正玩都一齊玩...冇所謂啦...
我: .............
C6: 咁不如屈蛇算啦.....人多唔覺既~
我唔明....跟埋黎唔緊要...點解仲想分開我同c6...

不過3人行都唔緊要, 更難聽既說話在後頭~

食完飯冇耐..
99: 你果間咩酒店黎架?
我(好開心咁Show俾佢睇酒店webside): 我搵左好耐..個個都話呢間靚架...
99睇都冇睇....: 咁即係幾錢呀?
我: $699 一晚+ 按摩...
99(好大聲): 痴線架!!!!咁x貴? 我上次去果間$69 按3粒鍾呀!~加廿蚊有得訓一晚呀!
我: 我想c6 訓得舒服d嘛...(c6條腰好易累)
99: 是旦你啦..


就係咁..我地就3人行上大6喇..


唔知有冇jm會睇....但好多件事加埋屈左響我個心好耐好耐..
唔知可以同邊個講....

我就黎俾佢搞到睇心理醫生了.......


禁止訪問

積分: 7079


98#
發表於 12-6-15 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Linda20 於 12-06-13 發表真

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26605


97#
發表於 12-6-15 21:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Linda20+於+12-06-13+發表真

原帖由 Superman-GF 於 12-06-13 發表
我會等佢老母瞓著,穿件超淫內衣,攪慶完個死佬,突然叫停。跟住話,呢個本來係我安排俾你嘅驚喜,而家無啦 ...
good:




禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


96#
發表於 12-6-15 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7688

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投


95#
發表於 12-6-15 12:37 |只看該作者
樓主一定要出聲啦, 唔係日後嘅日子仲難過...

想過下2人世界好正常啫, 唔怕同C6講喎, 有時99都要識做先得架, 成日以為人地同佢爭仔!唉!


男爵府

積分: 5973


94#
發表於 12-6-15 12:13 |只看該作者
不能接受 c6 既行為,,,,

咁想問你地結婚前係咪都 3 人行?

其實你 C6 都覺得你默默地接受左, 因為你無反抗過...

搵日撒下嬌話想過下 2 人世界啦,,,,,,


男爵府

積分: 5741


93#
發表於 12-6-14 22:29 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

你老公愚孝:;pppp::;pppp::;pppp:咁不如同佢阿媽結婚得啦使乜娶人哋父母嘅掌上明珠啫)樓主請見諒我講得咁直接)




禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


92#
發表於 12-6-14 20:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4164


91#
發表於 12-6-14 19:32 |只看該作者
carrina 發表於 12-6-14 14:48
樓主你要自愛, 你要記得你都有好多人錫架, 你知點做, 只係需要攞D勇氣出黎就得. ...

多謝你俾意見我...
我會試下搵個機會同c6傾下......


大宅

積分: 2460


90#
發表於 12-6-14 18:31 |只看該作者
你地有冇諗住生BB? 你99冇話要抱孫?

咁落去點可能做人GA?


男爵府

積分: 6498


89#
發表於 12-6-14 17:52 |只看該作者
你c6 戒左奶未 ?


大宅

積分: 4907


88#
發表於 12-6-14 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WTM+於+12-06-13+發表我會同c

原帖由 Linda20 於 12-06-13 發表
我咁講實反面
你c6好小氣:;pppp:




複式洋房

積分: 378


87#
發表於 12-6-14 17:44 |只看該作者
回覆 jenny910 的帖子

我都同意係c6問題, 雖則你99都係超唔通氣, 但冇理由下下帶住個媽呀. 樓住你係到講, 但又唔同c6講, 佢鬼知你唔想咩, 你次次都唔出聲, 佢梗以為你冇所謂啦.

而且樓住你話忍唔到就離婚, 咁對你c6又好似唔多公平, 因為佢都唔知咩事, 有問題就要反應, 如果反應左都冇回應, 咁佢死都死得眼閉啦.


男爵府

積分: 6445


86#
發表於 12-6-14 17:43 |只看該作者
超級裙腳仔,你同佢一齊,註定下半世都係咁架喇,你愛C6就要愛埋佢媽,係你C6心目中,,佢媽排第1

呢D唔係人人頂得順


男爵府

積分: 7980


85#
發表於 12-6-14 17:36 |只看該作者
我會答: 我唔去喇 .. 你2個自己去啦!


男爵府

積分: 8382


84#
發表於 12-6-14 17:04 |只看該作者
好攪笑喎, 啉住叫你一個人訓, wakakaka....


大宅

積分: 4388


83#
發表於 12-6-14 14:59 |只看該作者
Oh, My God! 吾單止你99有問題, 連你老公都有問題. 樓主你好似做左人2奶咁.
你吾同老公灘牌, 遲早都會鬱到爆.


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


82#
發表於 12-6-14 14:48 |只看該作者
樓主你要自愛, 你要記得你都有好多人錫架, 你知點做, 只係需要攞D勇氣出黎就得.


大宅

積分: 4164


81#
發表於 12-6-14 14:31 |只看該作者
mojoo 發表於 12-6-14 11:54
看來你C6 真係看輕了二人世界的重要性..所以你真係要多點提一提你的感受。
唔係叫佢唔理阿媽...但你係佢老 ...
佢大佬完全唔理架...係星期
6先返去睇下呀媽.....平時都係得我C6 99 3個.............


大宅

積分: 4164


80#
發表於 12-6-14 14:29 |只看該作者
mimichong 發表於 12-6-14 14:15
呢種孝順仔...我真係投降鳥
深表同情...多d上黎呻啦

你地肯聽, 我再出埋下集.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo