婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4164


1#
發表於 12-6-13 20:46 |只看該作者
真係頂唔順...又唔可以同C6呻... 希望可以響呢度發洩下..
唔係我諗我會屈死...


話說我99 10幾年前就同62分開左..
而佢又得2粒仔(C6係細仔),大仔結左婚搬左出去住..
而C6覺得掉低佢媽好慘, SO 我地係同埋佢媽住..

10次有8次我同C6出街食飯都會同埋佢媽..
因為C6一句: 唔通掉低呀媽自己咩?
其實我唔鍾意3人行..不過又唔知點開口...

事件一: C6 生日

C6生日佢提議返大6玩2日..輕鬆下...
於是我好努力咁搵下邊間酒店靚~可以2人世界一下...

點知就前一日返到屋企..

C6: XX(我), 聽日呀媽都一齊去喎, 你BOOK左未?
我(心入面已經好想喊):我BOOK左2人房........
99: 你聽日唔洗返工咩?
我: 聽日放假..(點丫! 係咪想我唔去讓你去呀!!!)
99: 咁BOOK多間房俾XX(我)訓咪得囉~反正玩都一齊玩...冇所謂啦...
我: .............
C6: 咁不如屈蛇算啦.....人多唔覺既~
我唔明....跟埋黎唔緊要...點解仲想分開我同c6...

不過3人行都唔緊要, 更難聽既說話在後頭~

食完飯冇耐..
99: 你果間咩酒店黎架?
我(好開心咁Show俾佢睇酒店webside): 我搵左好耐..個個都話呢間靚架...
99睇都冇睇....: 咁即係幾錢呀?
我: $699 一晚+ 按摩...
99(好大聲): 痴線架!!!!咁x貴? 我上次去果間$69 按3粒鍾呀!~加廿蚊有得訓一晚呀!
我: 我想c6 訓得舒服d嘛...(c6條腰好易累)
99: 是旦你啦..


就係咁..我地就3人行上大6喇..


唔知有冇jm會睇....但好多件事加埋屈左響我個心好耐好耐..
唔知可以同邊個講....

我就黎俾佢搞到睇心理醫生了.......


子爵府

積分: 11236


2#
發表於 12-6-13 20:51 |只看該作者


禁止發言

積分: 16954


3#
發表於 12-6-13 20:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12138


4#
發表於 12-6-13 20:53 |只看該作者
我會直接讓埋個半邊床位俾佢


子爵府

積分: 10269

畀面勳章


5#
發表於 12-6-13 20:55 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

頂唔順c6咩都要戴埋99




伯爵府

積分: 17171

叻叻勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-6-13 20:56 |只看該作者


大宅

積分: 4028


7#
發表於 12-6-13 20:57 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

你真好脾氣,咁都忍到



點評

bestmania4    發表於 12-6-14 11:16


大宅

積分: 1210


8#
發表於 12-6-13 20:59 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

好慘囉,想二人世界都得,好啦,同你一齊又咁多野




男爵府

積分: 5056


9#
發表於 12-6-13 21:03 |只看該作者
個仔要同老母訓,唔準同老婆訓

點評

tingtsang  mouth:比我都會咁做......  發表於 12-6-13 22:04


侯爵府

積分: 20278


10#
發表於 12-6-13 21:13 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇






侯爵府

積分: 23500


11#
發表於 12-6-13 21:19 |只看該作者
你結婚前都應該知你老公要痴住個亞媽啦.
你真係唔想既就一定要同你老公講,唔係次次唔預佢,係有時都想2人世界.
你99又真係唔通氣,有咩理由你同老公分開房?要唔要預張大床一齊訓?!!!


男爵府

積分: 5179


12#
發表於 12-6-13 21:43 |只看該作者
呢種孝順仔真係嫁唔過,都無機會二人世界。


禁止訪問

積分: 10048


13#
發表於 12-6-13 21:46 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 304


14#
發表於 12-6-13 21:49 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

平時都一齊,掉低阿媽兩日都唔過份啫...




大宅

積分: 4963


15#
發表於 12-6-13 22:05 |只看該作者
我唔去la....等佢兩個孖舖la......我自己o向屋企開p.....


大宅

積分: 4584


16#
發表於 12-6-13 22:12 |只看該作者
我諗我寧願唔去...


大宅

積分: 2601


17#
發表於 12-6-13 22:13 |只看該作者

我的百彈齋主99...c6生日篇

你C6覺得冇問題真係好難搞,揾D機會同C6反映下你想二人世界,我諗佢唔會成世都想三人行掛




男爵府

積分: 8523


18#
發表於 12-6-13 22:25 |只看該作者
tingtsang 發表於 12-6-13 22:05
我唔去la....等佢兩個孖舖la......我自己o向屋企開p.....
me too

let him wait on his mom

i go shopping facial spa


水晶宮

積分: 63645

hashtag影視迷勳章


19#
發表於 12-6-13 22:28 |只看該作者

回覆:我的百彈齋主99...c6生日篇

你99真係唔通氣。




大宅

積分: 1304


20#
發表於 12-6-13 22:33 |只看該作者

回覆:Linda20 的帖子

唔開心就要同C6反應下要過下2人世界!等C6知道你係唔開心的,唔開口講清楚C6就當冇事n接受3人行了




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo