興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   17


大宅

積分: 4578


1#
發表於 12-6-22 23:40 |只看該作者
如題




大宅

積分: 3806


28#
發表於 12-8-20 14:20 |只看該作者
用BUMP快靚正


禁止訪問

積分: 175


27#
發表於 12-8-20 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 569


26#
發表於 12-8-19 16:14 |只看該作者

回覆:點將i phone 電話搬到s3 呢

其實只要用Bump 就可以過哂。我有三百個電話都係bump 過去





大宅

積分: 3380


25#
發表於 12-8-19 14:23 |只看該作者

回覆:xopinkpink 的帖子

終於搞好了,唔該哂




禁止訪問

積分: 500


24#
發表於 12-8-19 11:37 |只看該作者

引用:Quote:catherine88+發表於+12-6-23+14:02+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5232


23#
發表於 12-8-19 07:51 |只看該作者

回覆:孖朗媽716 的帖子

你試咗用電腦上gmail睇吓連絡人有冇先,跟住你新機返嚟時應該入咗個gmail戶口入去,佢會自動同步,如果冇,你睇吓呢度有冇剔到。
1345333890167.jpg




大宅

積分: 3380


22#
發表於 12-8-19 01:11 |只看該作者

引用:試吓 http://support.google.com/mobile/bi

原帖由 xopinkpink 於 12-07-24 發表
試吓
http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=zh-Hant&topic=14252&answer=138740
喺iphone做好,返回SIII怎樣可以同步,試过唔得啊!.




大宅

積分: 2902


21#
發表於 12-8-2 12:55 |只看該作者
xopinkpink 發表於 12-8-2 12:39
應該揀keep on your iphone,咁就唔
唔該你呀 ! 你好叻呀 !!


男爵府

積分: 5232


20#
發表於 12-8-2 12:39 |只看該作者

回覆:foreverko 的帖子

應該揀keep on your iphone,咁就唔會冇咗。




大宅

積分: 2902


19#
發表於 12-8-2 12:22 |只看該作者

你好!請問一下( keep on my i phone) 同選擇( delete ) 有什麼分別呢? 睇唔明 ! 我應該揀邊個? 唔該幫忙呀 !


大宅

積分: 2090


18#
發表於 12-7-24 22:16 |只看該作者

真的非常感謝你幫忙 !! 我成功啦!!


男爵府

積分: 5232


17#
發表於 12-7-24 17:12 |只看該作者

回覆:por 的帖子

試吓
http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=zh-Hant&topic=14252&answer=138740




男爵府

積分: 5232


16#
發表於 12-7-24 16:58 |只看該作者

回覆:por 的帖子

你做到邊步唔得呢?其實我唔係用佢哋呢個apps㗎,我係喺手機set up gmail account,再sync上google,所以我唔係好識教你用個apps。




大宅

積分: 2090


15#
發表於 12-7-24 13:18 |只看該作者
xopinkpink 發表於 12-7-14 16:22
當然得啦!只要係android就可以喇!

唔好意思啊! 跟足都整唔到, 可否指點一下! many many thx!


大宅

積分: 3147


14#
發表於 12-7-24 07:19 |只看該作者

回覆:puilingchung 的帖子

android 一定要配gmail a/c, 但你會愛上。 我跌過,壞過android 機, 買了新機一sync 番就用得。




大宅

積分: 2090


13#
發表於 12-7-23 22:59 |只看該作者
catherine88 發表於 12-6-23 00:24
喺個iphone download "my contacts backup", 呢個app可以幫你將啲contact syn上gmail,跟住你喺S3用個gmail ...

你好! 請教一下我已經做晒你講既野, 但係出左呢句 ( please set up a mail account in order to send email ) why 呢?


大宅

積分: 2090


12#
發表於 12-7-14 16:25 |只看該作者
xopinkpink 發表於 12-7-14 16:22
當然得啦!只要係android就可以喇!

many thx!


男爵府

積分: 5232


11#
發表於 12-7-14 16:22 |只看該作者

por 的帖子

當然得啦!只要係android就可以喇!




大宅

積分: 2090


10#
發表於 12-7-14 16:00 |只看該作者
catherine88 發表於 12-6-23 14:02
但GS3一定要用gmail喎!

請問note得嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo