興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   17


大宅

積分: 4578


1#
發表於 12-6-22 23:40 |只看該作者
如題




大宅

積分: 1217


2#
發表於 12-6-23 00:24 |只看該作者

點將i phone 電話搬到s3 呢

喺個iphone download "my contacts backup", 呢個app可以幫你將啲contact syn上gmail,跟住你喺S3用個gmail login, 啲電話就搬到去S3架喇!




男爵府

積分: 7595


3#
發表於 12-6-23 10:09 |只看該作者

引用:喺個iphone+download+"my+contacts+backup"

原帖由 catherine88 於 12-06-23 發表
喺個iphone download "my contacts backup", 呢個app可以幫你將啲contact syn上gmail,跟住你喺S3用個gmail ...
咁使唔使經電腦?




男爵府

積分: 7595


4#
發表於 12-6-23 10:09 |只看該作者

引用:喺個iphone+download+"my+contacts+backup"

原帖由 catherine88 於 12-06-23 發表
喺個iphone download "my contacts backup", 呢個app可以幫你將啲contact syn上gmail,跟住你喺S3用個gmail ...
易用嗎?





大宅

積分: 1217


5#
發表於 12-6-23 10:11 |只看該作者

回覆 回覆:puilingchung的帖子

唔使用電腦




大宅

積分: 4578


6#
發表於 12-6-23 12:21 |只看該作者

回覆:點將i phone 電話搬到s3 呢

係咪一定要用gmail 先得




男爵府

積分: 7595


7#
發表於 12-6-23 13:47 |只看該作者

引用:唔使用電腦 +

原帖由 catherine88 於 12-06-23 發表
唔使用電腦
呢個apps可以將電話過落g mail度嗎?唔會只可以過e mail度呀?




大宅

積分: 1217


8#
發表於 12-6-23 14:02 |只看該作者

回覆 回覆:puilingchung的帖子

但GS3一定要用gmail喎!




男爵府

積分: 7595


9#
發表於 12-6-23 14:44 |只看該作者

引用:但GS3一定要用gmail喎! +

原帖由 catherine88 於 12-06-23 發表
但GS3一定要用gmail喎!
你都係用呢個apps成功過到落gs3度?




大宅

積分: 2090


10#
發表於 12-7-14 16:00 |只看該作者
catherine88 發表於 12-6-23 14:02
但GS3一定要用gmail喎!

請問note得嗎?


男爵府

積分: 5232


11#
發表於 12-7-14 16:22 |只看該作者

por 的帖子

當然得啦!只要係android就可以喇!




大宅

積分: 2090


12#
發表於 12-7-14 16:25 |只看該作者
xopinkpink 發表於 12-7-14 16:22
當然得啦!只要係android就可以喇!

many thx!


大宅

積分: 2090


13#
發表於 12-7-23 22:59 |只看該作者
catherine88 發表於 12-6-23 00:24
喺個iphone download "my contacts backup", 呢個app可以幫你將啲contact syn上gmail,跟住你喺S3用個gmail ...

你好! 請教一下我已經做晒你講既野, 但係出左呢句 ( please set up a mail account in order to send email ) why 呢?


大宅

積分: 3147


14#
發表於 12-7-24 07:19 |只看該作者

回覆:puilingchung 的帖子

android 一定要配gmail a/c, 但你會愛上。 我跌過,壞過android 機, 買了新機一sync 番就用得。




大宅

積分: 2090


15#
發表於 12-7-24 13:18 |只看該作者
xopinkpink 發表於 12-7-14 16:22
當然得啦!只要係android就可以喇!

唔好意思啊! 跟足都整唔到, 可否指點一下! many many thx!


男爵府

積分: 5232


16#
發表於 12-7-24 16:58 |只看該作者

回覆:por 的帖子

你做到邊步唔得呢?其實我唔係用佢哋呢個apps㗎,我係喺手機set up gmail account,再sync上google,所以我唔係好識教你用個apps。




男爵府

積分: 5232


17#
發表於 12-7-24 17:12 |只看該作者

回覆:por 的帖子

試吓
http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=zh-Hant&topic=14252&answer=138740




大宅

積分: 2090


18#
發表於 12-7-24 22:16 |只看該作者

真的非常感謝你幫忙 !! 我成功啦!!


大宅

積分: 2902


19#
發表於 12-8-2 12:22 |只看該作者

你好!請問一下( keep on my i phone) 同選擇( delete ) 有什麼分別呢? 睇唔明 ! 我應該揀邊個? 唔該幫忙呀 !


男爵府

積分: 5232


20#
發表於 12-8-2 12:39 |只看該作者

回覆:foreverko 的帖子

應該揀keep on your iphone,咁就唔會冇咗。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo