婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5444

畀面勳章


1#
發表於 12-7-2 02:09 |只看該作者
相信係到出得post都係想有個平台發洩下,呻下,我都同大家一樣…(99你真痴定扮傻)<post 名

但好有趣,竟然有個人,係我post到罵我…呢個人唔知頭唔知路…

就係到私下判斷話我搵錢能力低,中文差,英文差,表達能力差,仲係家中痴飲,痴食,痴住…

講真,我呻我家事,睇完唔by ga 咪當故仔笑話lo,有建議,題議,解決方法什至類似事件咪分享下,留言lo

唔需要係到罵人丫化!

大家評下理…究竟邊個問題!?係post 第二頁!




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


45#
發表於 12-7-2 22:16 |只看該作者
本帖最後由 Ccb1031 於 12-7-2 22:17 編輯

回覆 karenhung123 的帖子

我就係比樓主專登開多個帖黎聲討嘅人, 我淨係想樓主冷靜D, 唔使下下唔滿意就覺得係比人鬧。

*本人已經表明左,我開多個post係要話比人知呢個平台好多都係發洩下,呻下,聽下意見,睇下有冇解決方式,而唔係比人亂咁作出個人認為,唔係事實,唔經過了解就批評同指責黎罵人,攻擊人
<我出此post並非聲援他人黎話呢個人…而係想講,or提下他人…回復人都唔好咁過份…亂罵人…出post呻or 發洩已經唔開心屈住屈住,打左出黎叫好的…有咩意見都可參考下…找出解決方法or搵個知音人…>
由於你成段留言都係出於批評和指責。。。。仲要係你既個人認為,唔係事實,唔經過了解就下判斷。。。


首先, 我並無人身攻擊樓主, 我話佢中英差, 表達能力差, 係從佢寫嘅野寫到一舊舊而得出嘅評語, 你頂多話我太直接, 但絕非人身攻擊或者係鬧人。相反, 樓主話我係癲人, 人品差, 有d jm又話我口臭, 無文化, 呢d就係人身攻擊兼無中生有喇。

*你憑我既post就批評我差,請問聲你講到咁差,咁咩先叫好?好似交報告比公司咁??家交功課比學校咁牙?
eng差。。。但我既post好似係中文黎架wo~
中文差。。。因為我用既係口語化文字定網上文化牙?
表達能力差。。。但點解你又可以用你咁寶貴時間黎睇件事再作出批評?仲要冇問題問就一口咬定我既為人?

你咁樣已經係我個人既知識同表達能力上作出左攻擊。。。人人方式都唔同,唔明可以問,佐唔係用<差>黎話人
<我點都唔夠你人品把口差lo。。。>人品好既人係唔會一開口就以個人感覺黎得出結論左黎批評指責人。。。
<唔係俾你呢的人係到發瘋話人架…>由於你無中生有,係到亂咁定下我既批評。。。仲唔係亂發up瘋?


第二, 我話樓主痴飲痴食痴住, 呢句說話亦無鬧人成份, 只係一個個人感覺, 唔同意嘅可以再分享你點樣對屋企付出。 不過樓主老公搵八九千, 又要養大人, 又要養狗, 唔知仲有幾多比奶奶持家

*就憑你個人感覺就係到指責我係一個<痴飲痴食痴住>既人。。。但你完全冇問清楚了解清楚何以得出此批評呢?
身為一名孕婦不能工作,但所有事情都係我c6負責,而我c6有份比家用,我就係屋企買野煮飯,清潔。。我唔認為咁就叫<痴飲痴食痴住>
有唔少好多孕婦和FTM都同我一樣架啦~唔通又係<痴飲痴食痴住>??咁請問點先叫有付出,唔係<痴飲痴食痴住>呢。。。

我係post所講既都係關於我99,就連我所講<我搵錢能力較高>當然都係同我99比較啦。。。同埋我回你話<我一個月萬四點都過佢一個月八,九千>都我同99。。而唔係話我c6。。。
除左我之外,我62/99同c6都有工作,所以係唔洗話比$62&99。。。。當然家中開資就係62&c6負責。。。我99自己搵自己洗,so咁睇應該對呢個家冇負出既應該係99


第三, 呢個POST 唔係伸張正義, 我無需要做咩正義寶寶, 我只係覺得當樓主老公同老爺用xyz#$%% 鬧奶奶嘅時候, 樓主仲覺得好正確, 呢樣野好唔啱, 奶奶都係人呀媽, 你第時都做人呀媽, 如果第時你老公, 你個女一齊用粗口鬧你, 個女婿又黑面加大力閂門, 唔知到時你有咩感覺。你話佢唔聽可以自己帶返隻狗, 唔使咁勞氣啫

*首先我澄清一樣野,我係post中我係將當時情況打返出黎,絕對冇覺得任何野,同埋我62同我c6出聲既出發點都係因為3個月以黎~講又講過,解釋又解過,都係唔聽,佢地先會爆發。。。我都冇加入同出任何聲。。。
請不要因為今次既嘈交3因為我隻狗既事,所以就用你既個人感覺黎話我。。。

如果我係被罵既當時人,唔理唔係親人,就算朋友,我都會去了解左事件,再去解決問題~而唔係好似我99咁,唔理唔聽,軟既唔受要迫62同c6用硬既方式對待。。。
我係post講過~我係一直貼身照顧隻狗的,比佢同隻狗玩弄出街,係我99鐘意,我都冇意見,只係知有問題所在我先禁止佢,但我99都要偷偷地做出呢的行為,所以我先唔開心同嬲上黎呻。。。而唔係好似你所講既我唔自己帶返隻狗

第四, 你可以話我d用詞唔啱聽, 但你無可能話我亂咁吠, 難度你當全世界人都係狗? 一開口就吠? 定你太錫d狗, 認為人講野發表意見同狗吠一樣咁可愛?

*你都可以話我用詞唔岩聽,因為你所打出黎既<個人感覺而認定我係咁既人。。。批評&指責>全部都係未經證實了解同清楚黎話我~咁真係同狗一樣~有事冇事都係到吠左先~冇分別
令你感到不安or唔岩聽既,我會同你講聲~唔好意思&對唔住


第五, 我好同意養狗就要當佢係親人一樣黎照顧愛錫, 我針對嘅係樓主對奶奶嘅態度。

*我同99既態度係大聲同怨氣,再唔係我就行開or喱係room,又唔係果的。。罵/xyz(粗口)/拳打腳踢果的。。。。我已經覺得好忍讓,唔知仲有咩問題要令到你針對住黎話我呢?

第六, 淨係想呻下, 唔想睇d 反對意見, 做咩唔寫日記, 開post 為咩?

*<對狗好過對人,為咗隻狗鬧人。究竟邊個先係你親人?
我係你99一早掃你出門口,痴飲痴食痴住仲要發老脾,你第時個女婿咁樣對你唔知你會點。
亦唔覺你有幾高搵$能力,中文差,英文差,表達能力差。祝你快D等到公屋,到時無得養狗,專心D稔下點樣對待屋企人。>
係以上整段文字內~我完全唔覺得你呢的見意見,反而只見到你既個人感覺,批評同指責。。。同一句祝福語。。。請問可以係邊一隻字/邊一句/邊一段係你所講既意見???



第七, 有jm話我懶清高, 其實好低俗, 如果表達唔同意見就係扮清高, 咁我唔介意比你話低谷。

*都係果句,係因為你所講既野都唔係意見,只係你既個人感覺,批評同指責。。。


叫你唔好咁勞氣, 你就愈講愈扯火, 真係唔明有咩問題要開多個post 黎討論。

*請不要多心我開多post係因為你,sorry,唔係,我只係將我係呢個板所發生既事感到唔開心,咁件事又係呢個板發生~我都係想發洩下呻下。。。
勞氣係因為冇啦啦比人切生豬肉黎屈我指責我批評我。。。。我相信冇人係會鐘意同接受到呢個感覺。。。
至於扯火。。。大約同上面意思一樣。。。


男爵府

積分: 5444

畀面勳章


44#
發表於 12-7-2 17:33 |只看該作者

Minnie2010 的帖子

家家有本難念的經




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


43#
發表於 12-7-2 17:31 |只看該作者

ac321 的帖子

到時反工的話當然就反佢反學時間,同我有反收入,請ee都可以,!





男爵府

積分: 5444

畀面勳章


42#
發表於 12-7-2 17:30 |只看該作者

小豬澄 的帖子

我呢區係舊區,所以十個有八個都狗,當然,我唔係長住,我係靠人,就係我老公,




侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


41#
發表於 12-7-2 16:29 |只看該作者
Ccb1031 發表於 12-7-2 14:30
因有左不能工作,得反c6 ga 收入,依家隻狗都係住公屋,呢到十個八個都狗主,我都你申請左一個月,回覆都未 ...

你返工,那麼由誰人 take care BB?


珍珠宮

積分: 42545


40#
發表於 12-7-2 16:04 |只看該作者
有d 人與奶奶關係良好 or 99 已仙遊 or 與奶奶天各一方,佢地唔會明白你感受,仲會好得戚咁話你、否決你。

你不用mind,這個世界上很多人喜歡曬命。風水輪流轉。


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 12-7-2 15:09 |只看該作者

版主 的帖子

唔駛靠人就講句野都可大聲D 要靠人就唔好咁多聲氣 世界就係咁 上山尋虎易開口靠人難 如果我住個到有人不合法養狗 而又影響到我 我一定報串 無影響到我就唔理 最怕個D養左又唔理既人 搞到周圍都臭




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


38#
發表於 12-7-2 14:36 |只看該作者

mother904 的帖子

thx...排公屋係排住先,因排係上黎都三,四年,分分鐘我出反黎工作唔要公屋了




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


37#
發表於 12-7-2 14:33 |只看該作者

ac321 的帖子

可惜果個人未問清楚就用自己創造力黎話人呢




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


36#
發表於 12-7-2 14:31 |只看該作者

RAY媽 的帖子

回左了




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


35#
發表於 12-7-2 14:30 |只看該作者

ac321 的帖子

因有左不能工作,得反c6 ga 收入,依家隻狗都係住公屋,呢到十個八個都狗主,我都你申請左一個月,回覆都未有我都係申請定,如果能工作就會取消




別墅

積分: 621


34#
發表於 12-7-2 13:15 |只看該作者
我就係比樓主專登開多個帖黎聲討嘅人, 我淨係想樓主冷靜D, 唔使下下唔滿意就覺得係比人鬧。
首先, 我並無人身攻擊樓主, 我話佢中英差, 表達能力差, 係從佢寫嘅野寫到一舊舊而得出嘅評語, 你頂多話我太直接, 但絕非人身攻擊或者係鬧人。相反, 樓主話我係癲人, 人品差, 有d jm又話我口臭, 無文化, 呢d就係人身攻擊兼無中生有喇。
第二, 我話樓主痴飲痴食痴住, 呢句說話亦無鬧人成份, 只係一個個人感覺, 唔同意嘅可以再分享你點樣對屋企付出。 不過樓主老公搵八九千, 又要養大人, 又要養狗, 唔知仲有幾多比奶奶持家
第三, 呢個POST 唔係伸張正義, 我無需要做咩正義寶寶, 我只係覺得當樓主老公同老爺用xyz#$%% 鬧奶奶嘅時候, 樓主仲覺得好正確, 呢樣野好唔啱, 奶奶都係人呀媽, 你第時都做人呀媽, 如果第時你老公, 你個女一齊用粗口鬧你, 個女婿又黑面加大力閂門, 唔知到時你有咩感覺。你話佢唔聽可以自己帶返隻狗, 唔使咁勞氣啫
第四, 你可以話我d用詞唔啱聽, 但你無可能話我亂咁吠, 難度你當全世界人都係狗? 一開口就吠? 定你太錫d狗, 認為人講野發表意見同狗吠一樣咁可愛?
第五, 我好同意養狗就要當佢係親人一樣黎照顧愛錫, 我針對嘅係樓主對奶奶嘅態度。
第六, 淨係想呻下, 唔想睇d 反對意見, 做咩唔寫日記, 開post 為咩?
第七, 有jm話我懶清高, 其實好低俗, 如果表達唔同意見就係扮清高, 咁我唔介意比你話低谷。

叫你唔好咁勞氣, 你就愈講愈扯火, 真係唔明有咩問題要開多個post 黎討論。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


33#
發表於 12-7-2 12:50 |只看該作者
ac321 發表於 12-7-2 12:22
呀!?願來討論區吾係用呢討論問題,只係用黎呻架!......

我犯左版規都吾知添!



OH!!


男爵府

積分: 5582


32#
發表於 12-7-2 12:32 |只看該作者

回覆:呢到出post 用意!

我都覺得有D人無端端惡意鬧人,樓主雖然我唔知你留過乜post, 亦唔知你啱唔啱。(3唔識7,我當時又唔在場,我根本冇資格批評!)但是我支持你呻的權利!




侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


31#
發表於 12-7-2 12:22 |只看該作者

um...首先我唔會將自己同d賓賓印印相提並論

原帖由 jasda 於 12-07-02 發表
um...首先我唔會將自己同d賓賓印印相提並論。而且係婆媳版開post大家都係想呻下,唔係討論,下下鬧人唔係咁 ...
呀!?願來討論區吾係用呢討論問題,只係用黎呻架!......

我犯左版規都吾知添!




翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


30#
發表於 12-7-2 12:17 |只看該作者
本帖最後由 mother904 於 12-7-2 12:22 編輯

我覺得,話要分兩頭說,好多野呻還呻,但始作俑者如果係自己,反而走去怨天怨地怨人,唔反省自己反而顧住呻,其實只會將自己困係死胡同。人地鬧係出於好意,當然人身攻擊就絕對唔好。

其實呢度好多jm都係用一個務實既角度回post,有好多case,真係新抱年紀細,收入唔高,思想行為幼稚,冇本事自立要住係99屋企又多多要求,咁受人氣都係必然,因為人要學識分莊閒。

呢度好多post都冇俾人插,反而贏到好多支持,因為大家都睇到道理係新抱既一面;掉轉頭諗,一個post如果插既人多,認同既人少,咁係咪要面對現實,知道問題係自己度,而唔係不斷找藉口搵人認同?

但睇番樓主你既post,我又覺得你冇問題,你99真係世紀煩人,我都好支持你唔好俾個b去佢照顧。但都想提醒你,如果你輪公屋,你都要為隻狗打算,萬一將來牠不能跟你去公屋,或者去左之後被人投訴迫佢走,你都要諗好點安置佢。

日日是好日


禁止訪問

積分: 9945

畀面勳章 大廚勳章


29#
發表於 12-7-2 12:11 |只看該作者

回覆:呢到出post 用意!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


28#
發表於 12-7-2 11:55 |只看該作者

係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?

原帖由 jasda 於 12-07-02 發表
係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?係咪好細個就結婚?人地都係想呻下,唔arm聽咪唔好出聲囉~



...
但是不問清楚樓主的情況,又怎麼結意見呢?




侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


27#
發表於 12-7-2 11:55 |只看該作者

係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?

原帖由 jasda 於 12-07-02 發表
係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?係咪好細個就結婚?人地都係想呻下,唔arm聽咪唔好出聲囉~



...
但是不問清楚樓主的情況,又怎麼結意見呢?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo