婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5444

畀面勳章


1#
發表於 12-7-2 02:09 |只看該作者
相信係到出得post都係想有個平台發洩下,呻下,我都同大家一樣…(99你真痴定扮傻)<post 名

但好有趣,竟然有個人,係我post到罵我…呢個人唔知頭唔知路…

就係到私下判斷話我搵錢能力低,中文差,英文差,表達能力差,仲係家中痴飲,痴食,痴住…

講真,我呻我家事,睇完唔by ga 咪當故仔笑話lo,有建議,題議,解決方法什至類似事件咪分享下,留言lo

唔需要係到罵人丫化!

大家評下理…究竟邊個問題!?係post 第二頁!




大宅

積分: 4602


2#
發表於 12-7-2 02:21 |只看該作者

回覆:呢到出post 用意!

沒可能要全世界支持,同意及聲援你的。

學習接受吧。

人家說得有誤會的地方,可以以理說之,但不必硬要找其他人幫你聲討。




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


3#
發表於 12-7-2 02:31 |只看該作者

回覆:ken3tine 的帖子

我知丫…我明白一定有唔同意見…但呢個人係罵人!

我出此post並非聲援他人黎話呢個人…

而係想講,or提下他人…回復人都唔好咁過份…亂罵人…

出post呻or 發洩已經唔開心屈住屈住,打左出黎叫好的…

有咩意見都可參考下…找出解決方法or搵個知音人…

而唔係冇啦啦被加油加醋來罵




大宅

積分: 1382


4#
發表於 12-7-2 02:44 |只看該作者

回覆:Ccb1031 的帖子

呢個世界,好多人自以為係"正義寶寶",周圍點火,我個人唔認為佢幾有文化囉,別動氣!





男爵府

積分: 5444

畀面勳章


5#
發表於 12-7-2 02:54 |只看該作者

回覆:briancth 的帖子

我都要檢討下:;pppp::;pppp:提高Eq同訓練下眼睛過濾這些人




別墅

積分: 820


6#
發表於 12-7-2 03:07 |只看該作者

引用:相信係到出得post都係想有個平台發洩下,呻

原帖由 Ccb1031 於 12-07-02 發表
相信係到出得post都係想有個平台發洩下,呻下,我都同大家一樣…(99你真痴定扮傻)<post 名

但好有趣, ...
我出post.都俾人插得好金!我只係想呻下!事情已經過去!有啲野唔想發生都發生左!又唔係當時人,講咋嘛!我都識,身受其害嘅時候係咪真係做到邊個知??




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


7#
發表於 12-7-2 03:21 |只看該作者

回覆:Tc280684 的帖子

咁又係…好多講易做難…但多個意見,就可能多個解決方法,但插人之餘仲要亂加嘢黎攻擊人就唔應該lo。。。




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 12-7-2 03:22 |只看該作者

引用:++我都要檢討下提高Eq同訓練下眼睛過濾這些

原帖由 Ccb1031 於 12-07-02 發表
我都要檢討下提高Eq同訓練下眼睛過濾這些人
討論區有唔同嘅聲音先正常。討論區有「正義寶寶」亦有「歪理達人」(聽過Lazy姐個朶未?)
連討論區都要河蟹就真係

我都愛狗,所以明妳唔開心。有人搞我隻狗我都會癲。人地可能冇養過唔明呢?






大宅

積分: 3867


9#
發表於 12-7-2 03:27 |只看該作者

回覆:呢到出post 用意!

唉!我都覺五明點解要甘勞氣




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


10#
發表於 12-7-2 03:47 |只看該作者

回覆:RAY媽 的帖子

我唔係怪佢話我狗同人比較丫…因我都明冇養狗ge想法不一、但係佢冇啦啦切的嘢出黎攻擊我…呢下過份…




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


11#
發表於 12-7-2 03:52 |只看該作者

回覆:Babykibi 的帖子

:;pppp::;pppp: 因本人生平最憎被切生豬肉…被屈ge feel 已經唔好仲要左罵




大宅

積分: 1239


12#
發表於 12-7-2 04:08 |只看該作者

回覆:呢到出post 用意!

人地睇可能覺得好少事,但有時d野針唔吉到肉唔知痛,講就易做就難呀!唔開心呻下都被人插,就算覚得人地唔岩比意見ok,但唔洗人生攻擊卦..真係好鬼憎d正義寶寶




別墅

積分: 820


13#
發表於 12-7-2 04:49 |只看該作者

引用: 咁又係…好多講易做難…但多個意見,就可

原帖由 Ccb1031 於 12-07-02 發表
咁又係…好多講易做難…但多個意見,就可能多個解決方法,但插人之餘仲要亂加嘢黎攻 ...
我好累,我只係想搵個地方呻下,都甘插我,我已經無地方可以講!係咪連呢度都唔可以再出post.....甘我可以去邊呻




男爵府

積分: 5444

畀面勳章


14#
發表於 12-7-2 04:56 |只看該作者

回覆:Tc280684 的帖子

別這樣…只好update 自己…視而不見…




翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-7-2 05:22 |只看該作者
網上世界,三九唔識七,你開/回post就要預左一定有機會俾人鬧,唔岩聽既咪當睇唔到,唔好太在意啦


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


16#
發表於 12-7-2 09:26 |只看該作者

Quote:原帖由+Ccb1031+於+12-07-02+發表我

原帖由 RAY媽 於 12-07-02 發表
討論區有唔同嘅聲音先正常。討論區有「正義寶寶」亦有「歪理達人」(聽過Lazy姐個朶未?)
連討論區都要河 ...
不過,我也有些不明白的地冇:
樓主話為了省錢所以搬返99到住。(可以理解)!
又話自己賺錢多。(不太理解!)
又話自己是愛狗之人,視狗為自己家人一樣。(不能理解!)
因為樓主又話佢排緊公屋,等緊上樓......

那麼,請問你的家人(隻狗)將如何處理?因為大家都知公屋是不可養狗的!

p.s. 我也是爱狗之人,當我住 house with garden時我也想養返隻狗,但一想到將來孩子謮書會搬返樓住,我就放棄了這想法,因為我知道狗也需要一個適合既生活空間,才能健康快樂!

祝楼主快點上到公屋!




男爵府

積分: 5790


17#
發表於 12-7-2 10:00 |只看該作者

回覆:呢到出post 用意!

係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?係咪好細個就結婚?人地都係想呻下,唔arm聽咪唔好出聲囉~




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


18#
發表於 12-7-2 11:18 |只看該作者

引用:係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?

原帖由 jasda 於 12-07-02 發表
係啦,d人成日都鬧,一係就問間屋邊個名?係咪好細個就結婚?人地都係想呻下,唔arm聽咪唔好出聲囉~



...
叫人唔啱聽就唔好出聲,會唔會其實已打壓緊人地言論自由?討論區亦要被河蟹?
妳都有睇唔過眼嘅時候。妳做正義寶寶去影個姐姐湊仔,比其他姐姐知道,都可能會同妳講唔啱睇就唔好睇啦。




侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 12-7-2 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+RAY媽+於+12-07-02+發表討論

原帖由 ac321 於 12-07-02 發表
不過,我也有些不明白的地冇:
樓主話為了省錢所以搬返99到住。(可以理解)!
又話自己賺錢多。(不太理解 ...
睇時留意唔倒呢個矛盾。
係喎,點解呢?




男爵府

積分: 5790


20#
發表於 12-7-2 11:53 |只看該作者

回覆:RAY媽 的帖子

um...首先我唔會將自己同d賓賓印印相提並論。而且係婆媳版開post大家都係想呻下,唔係討論,下下鬧人唔係咁好。大家都有機會做人媳婦or 99,都有相處唔黎既時候,上黎呻下jer,take it easy!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo