自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15325


1#
發表於 12-7-4 13:27 |只看該作者
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎?
開開心心又一天


男爵府

積分: 6449

好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 12-7-4 18:13 |只看該作者

版主 的帖子

我個囡由小一至而家小六畢業啦,用全普通話教,除咗英文,開頭一年級都唔知老師講咩,小二開始ok.




王國長老

積分: 119115

王國長老


51#
發表於 12-7-4 18:12 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

好似我老豆,40後,由小學起已經自己讀書,中學考入男拔,又何嘗有家長幫手溫習,靠自己努力,英文普通話俱佳。今日家長適當時候應該放手,家長識唔識普通話同小朋友是否應該學普通話無關。



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


子爵府

積分: 13797


50#
發表於 12-7-4 18:10 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

廣東話同我講,返學校要普好D




我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 12-7-4 18:06 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

阿囡小二開始普教中,已搵定普通話老師補底



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


王國長老

積分: 119115

王國長老


48#
發表於 12-7-4 18:05 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

唔應該因為擔心家長幫唔到小朋友從而要小朋友一齊降低水平,只有越早以普教中先會吸收得快,現實就係香港越來越大機會用到普通話,除非唔需要工作,否則一口流利普通話係有好大優勢。



點評

tantanmama  Yes, 唔應該要小朋友降低水平就家長.  發表於 12-7-4 18:19
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 2750


47#
發表於 12-7-4 18:04 |只看該作者
個個都話普教中好,但大家有冇諗過hk小朋友在家,在社交場合都用廣東話,佢地好多詞語都唔識用廣東話講,搞到不倫不類!


已刪除用户

積分: 11032

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 12-7-4 18:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


45#
發表於 12-7-4 17:54 |只看該作者
回覆 tantanmama 的帖子

係啦!如果到時升小一果間小學係普教中,而我女無普通話底,我應該會幾驚,尤其係我全家人普通話程度得KG level,哈!


男爵府

積分: 5185


44#
發表於 12-7-4 17:51 |只看該作者
我唔想
用廣東話唸唐詩宋詞押韻過普通話好多
朗誦起來清脆鏗鏘, 音調都係文學既一部分

同埋唔好以為普通話就係「書面語」
宜家好多普通話白話用字其實係北方方言
但諷刺既係, 北方方言用字可以入文, 南方方言用字卻不可以
咁樣都係侵蝕緊中文書面語, 打壓各地方言文化發展
你地唔覺得回歸後傳媒用語與大陸媒體「接軌」, 文句越來越難聽難睇咩?

要學好中文, 寫好文章, 普教中唔係靈丹妙藥
英國人美國人都唔見得個個寫到好英文文章

普通話係要學
但學中文, 應以母語為先
成人每日應進食400g蔬果


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


43#
發表於 12-7-4 17:51 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13264

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 親子達人勳章


42#
發表於 12-7-4 17:49 |只看該作者
我仔快升小二,他之前d普通話好唔掂,小一實行普教中,....現在普通話叻左好多,小二有幸俾他入到普教中 so


琥珀宮

積分: 156780

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 12-7-4 17:35 |只看該作者

你地會想小一生普教中嗎

我怕佢返到屋企,我幫唔到佢溫書。我d國語好爛




公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 12-7-4 17:32 |只看該作者
黑白豬 發表於 12-7-4 15:00
講真,我女仲細,我都係上bk(教育果邊)睇得多先知原來依家好多小學都普教中,好彩我已幫個女報左 ...

同我一樣, 基本上我全家唔識講普通話, 只係好基本嘅聽到DD. 我女都係今年8月K1英普班, 我唔擔心佢跟唔上, 3年後小一普教中更冇問題.


珍珠宮

積分: 31256


39#
發表於 12-7-4 17:32 |只看該作者
HAPPY_YY 發表於 12-7-4 13:27
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎? ...

我聽過一個校長講對一d成績一般既人用普教中係唔好, 因為你用廣東話教佢都未必明何況係普教...


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


38#
發表於 12-7-4 17:31 |只看該作者

上堂用普通話+默書都係+如果普通話唔好既小

原帖由 HAPPY_YY 於 12-07-04 發表
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎? ...
我想喎,不過因為我女玩過朗誦




水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-7-4 17:28 |只看該作者
超想,聽同講得多自然容易


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-7-4 17:25 |只看該作者
我仔學校由小一都係普教,開始可能辛苦D,但習慣就學得好快.大仔六年級同講國語既人交談完全沒問題,二仔二年級,完全聽得明國語,但講就仲係怕怕地.
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


禁止訪問

積分: 2918


35#
發表於 12-7-4 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1649

陪月勳章


34#
發表於 12-7-4 17:15 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

師資好的話,想!小朋友絕對有能力應付!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo