自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15325


1#
發表於 12-7-4 13:27 |只看該作者
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎?
開開心心又一天


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


2#
發表於 12-7-4 13:31 |只看該作者
回覆 HAPPY_YY 的帖子

不是~~


男爵府

積分: 6647


3#
發表於 12-7-4 13:31 |只看該作者
回覆 HAPPY_YY 的帖子

不想


象牙宮

積分: 213560

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 12-7-4 13:32 |只看該作者
本帖最後由 cy101 於 12-7-4 13:33 編輯

學校/上堂有足夠既語境俾小朋友學習係無問題既! 小朋友好快會上手!!!!


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-7-4 13:32 |只看該作者


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 12-7-4 13:32 |只看該作者
唔想, 但好多學校已行緊。
我普通話就得啫, 呀囡都唔知佢地 up 物
你若盛開, 蝴蝶便來!


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


7#
發表於 12-7-4 13:36 |只看該作者
HAPPY_YY 發表於 12-7-4 13:27
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎? ...
超想...對寫作幫肋好大,而且中文科每天都會有, 小朋友的適應能力其實好強,頭一兩個月可能會差D,但佢地更差的都好快上手....
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 1833


8#
發表於 12-7-4 13:38 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

想,中文水平會好d




公爵府

積分: 25160

畀面勳章


9#
發表於 12-7-4 13:39 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

唔想,並唔係驚個女唔明,而係師資問題




珊瑚宮

積分: 112212

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


10#
發表於 12-7-4 13:39 |只看該作者

版主 的帖子

i like




水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 12-7-4 13:39 |只看該作者
小朋友學語言其實都好快適應
所以我想
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


12#
發表於 12-7-4 13:40 |只看該作者
唔想


公爵府

積分: 27538


13#
發表於 12-7-4 13:49 |只看該作者
雖然普通話好有用,但其實唔太想初小默書都用,或者說初小中文主科是全普通話。高小OK。我的心態大約如學英文一樣,雖然是國際語言要學,但中文及母語(廣東話方言)不可棄。


子爵府

積分: 10557


14#
發表於 12-7-4 13:56 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

其實無問題架,你諗下幼稚園一星期先得一兩次普通話,但小學是每日兩堂,小朋友吸收得好快,我個仔幼稚園時普通話都麻麻,但一升上小一每日都聽和講,默書一點問題都無,所以從小一就普教中其實係對小朋友學普通話有好大幫助。




公爵府

積分: 25413

好媽媽勳章


15#
發表於 12-7-4 13:59 |只看該作者
HAPPY_YY 發表於 12-7-4 13:27
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎? ...

都唔係GA, 我個仔由小一開始就全普教中,

我哋屋企都無人講普通話, 但亞仔又OK喎


象牙宮

積分: 213560

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 12-7-4 14:00 |只看該作者
如果師資好, 小朋友好快識得品評人地講普通話講得好or 核凸 , 尤甚d電視藝員/名人咁!!!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


17#
發表於 12-7-4 14:01 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

想呀,開頭我都擔心啊仔會唔適應,但原來小朋友適應力好強,都ok wo~用普通話教對佢聽講普通話都好~寫作無咁多口語化~

相比之下,我以前係小三先開始有普通話科~而家啊仔普通話已經比我好,由細教起真係會好d~




子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


18#
發表於 12-7-4 14:03 |只看該作者
OK WOR,我地屋企無人講普通話,
淨係幼稚園學得少少,
上小一即黎普教中,
老師教得好好,亞仔讀得好好聽,
去北京玩肯講普通話,
買野爭住幫我講TIM
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 12-7-4 14:04 |只看該作者
本帖最後由 rubyplk 於 12-7-4 14:04 編輯

想呀.


小朋友依家唔學, 大左好難學,

而且咁樣對文法寫作有幫助

我果日聽一間小學既講座, 個校長話佢地一年班會雙語教, 當所有小朋友都唔識, 之後先轉全普通話, 我覺得都唔錯


男爵府

積分: 5830


20#
發表於 12-7-4 14:20 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

我讚成呢個安排,小朋友學野好快,我地全家人都唔係普通話人,呀女今年小二,學得好快,講嘅能力唔太好,但聽就絶大部份冇問題!



我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo