自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


1#
發表於 12-8-1 09:39 |只看該作者
有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?
睇左醫生,滴眼藥水就好些,過幾日又黎過好似人地鼻敏感久不久就發作




子爵府

積分: 10918

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-8-2 18:57 |只看該作者
痛就冇
有時眼會好痕囉
我有2個寶貝女,大女任何牌子既奶粉都飲,細女飲雅培3號,有1仔1女八哥狗。


子爵府

積分: 11488


28#
發表於 12-8-2 15:04 |只看該作者
me2


大宅

積分: 2878


27#
發表於 12-8-2 15:03 |只看該作者

回覆:hudsonchui 的帖子

無辦法啦,唔用一路都唔會好番





珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


26#
發表於 12-8-2 14:58 |只看該作者
hichan 發表於 12-8-1 14:04
我有左好多年,個眼角仲會勁甩皮,好醜樣!要塗類固醇先會好番

但成日要塗類固醇好似唔係咁好喎


大宅

積分: 2878


25#
發表於 12-8-1 14:04 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

我有左好多年,個眼角仲會勁甩皮,好醜樣!要塗類固醇先會好番:;pppp:




大宅

積分: 3363


24#
發表於 12-8-1 13:58 |只看該作者

引用:dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多

原帖由 hudsonchui 於 12-08-01 發表
dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多時眼同鼻都相通,敏感囉
我已經有噴nose 同洗nose ,都冇咩改變




大宅

積分: 2770


23#
發表於 12-8-1 13:43 |只看該作者
回覆 hudsonchui 的帖子

有, 我係眼肚皮膚, 又痕又痛, 搽咗而家呢隻eye cream好少少囉


珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


22#
發表於 12-8-1 13:39 |只看該作者

引用:我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼

原帖由 nakoko 於 12-08-01 發表
我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼藥水佢旁身,痕就滴
而家我個大女都好似我咁,隻眼又係成日痕,又成日摔




侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


21#
發表於 12-8-1 13:21 |只看該作者
我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼藥水佢旁身,痕就滴


珊瑚宮

積分: 107888

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


20#
發表於 12-8-1 13:17 |只看該作者
我一直有鼻敏感, 早兩三年開始成日眼痕, 忍唔住都成日要捽, 眼痕真係好難忍.


大宅

積分: 3293


19#
發表於 12-8-1 13:14 |只看該作者
哈哈hahaha 發表於 12-8-1 10:58
我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知。睇極醫翻係咁,醫生話關我NOSE 敏感事喎~~



...
我都會訓訓下捽眼, 仲要捽到自己醒先停...
我以為我先係咁...
有冇方法付自己唔好捽?


珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


18#
發表於 12-8-1 13:09 |只看該作者

回覆:fefishhh 的帖子

dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多時眼同鼻都相通,敏感囉




大宅

積分: 3914

畀面勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-8-1 13:08 |只看該作者

引用:我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-01 發表
我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知。睇極醫翻係咁,醫生話關我NOSE 敏感事喎~~



...
Me2… 醫生話有鼻敏感…係有影響! 其實大多係空氣污染… 所以我現在盡量有眼藥水旁身!




大宅

積分: 2762


16#
發表於 12-8-1 13:01 |只看該作者
我都有,近鼻的眼角,但冇痛,冇腫,究竟咩事


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 12-8-1 12:05 |只看該作者
回覆 hudsonchui 的帖子

痛就冇
有時眼會好痕囉


伯爵府

積分: 16148


14#
發表於 12-8-1 12:04 |只看該作者
中医話身体內太多風...


伯爵府

積分: 15793


13#
發表於 12-8-1 11:26 |只看該作者
阿仔都係咁,晚晚瞓覺要毛巾敷眼。前幾日瞓醒先發現,太痕捽的太勁,眼四周皮膚損哂


侯爵府

積分: 22751


12#
發表於 12-8-1 11:02 |只看該作者
我,成日眼角都好痕,有時瞓著咗都係咁捽眼,我直頭担心會插盲自己。


大宅

積分: 3363


11#
發表於 12-8-1 10:58 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知。睇極醫翻係咁,醫生話關我NOSE 敏感事喎~~




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo