自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


1#
發表於 12-8-1 09:39 |只看該作者
有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?
睇左醫生,滴眼藥水就好些,過幾日又黎過好似人地鼻敏感久不久就發作




禁止訪問

積分: 6714


2#
發表於 12-8-1 09:40 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5998


3#
發表於 12-8-1 09:41 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

我!仲會無啦啦成隻眼紅哂!人哋以為我捽成咁,其實我掂都冇掂過隻眼!




珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-8-1 09:46 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

要每晚熱敷!





珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


5#
發表於 12-8-1 09:47 |只看該作者

回覆:小軒軒 的帖子

等我試下先thanks




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 12-8-1 09:52 |只看該作者
我係架,我係因為hay fever,我一痕就會盡量滴D普通既眼藥水滋潤,盡量唔去捽,咁會好好多,我以前成日捽到兩隻眼都發哂炎!


大宅

積分: 1138


7#
發表於 12-8-1 10:21 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

我之前試過,每朝起身對眼又痕又腫,滴眼水只可以舒緩,但都會痕,咁我唯有食佳力天,超work。但係原來個源頭係個冷氣機積咗好多塵,換咗張新隔塵紙之後就無曬事喇!你都試下搵個致敏源啦




珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


8#
發表於 12-8-1 10:25 |只看該作者

回覆:wing614 的帖子

ok thanks i try to find out




珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


9#
發表於 12-8-1 10:26 |只看該作者

回覆:stkyo 的帖子

what is hay fever?




大宅

積分: 3477


10#
發表於 12-8-1 10:42 |只看該作者

回覆:wing614 的帖子

佳力天係咩黎?




大宅

積分: 3363


11#
發表於 12-8-1 10:58 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知。睇極醫翻係咁,醫生話關我NOSE 敏感事喎~~




侯爵府

積分: 22751


12#
發表於 12-8-1 11:02 |只看該作者
我,成日眼角都好痕,有時瞓著咗都係咁捽眼,我直頭担心會插盲自己。


伯爵府

積分: 15793


13#
發表於 12-8-1 11:26 |只看該作者
阿仔都係咁,晚晚瞓覺要毛巾敷眼。前幾日瞓醒先發現,太痕捽的太勁,眼四周皮膚損哂


伯爵府

積分: 16148


14#
發表於 12-8-1 12:04 |只看該作者
中医話身体內太多風...


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 12-8-1 12:05 |只看該作者
回覆 hudsonchui 的帖子

痛就冇
有時眼會好痕囉


大宅

積分: 2762


16#
發表於 12-8-1 13:01 |只看該作者
我都有,近鼻的眼角,但冇痛,冇腫,究竟咩事


大宅

積分: 3914

畀面勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-8-1 13:08 |只看該作者

引用:我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-01 發表
我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知。睇極醫翻係咁,醫生話關我NOSE 敏感事喎~~



...
Me2… 醫生話有鼻敏感…係有影響! 其實大多係空氣污染… 所以我現在盡量有眼藥水旁身!




珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


18#
發表於 12-8-1 13:09 |只看該作者

回覆:fefishhh 的帖子

dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多時眼同鼻都相通,敏感囉




大宅

積分: 3293


19#
發表於 12-8-1 13:14 |只看該作者
哈哈hahaha 發表於 12-8-1 10:58
我成日訓藉左,就捽到腫哂,但我係訓醒先知。睇極醫翻係咁,醫生話關我NOSE 敏感事喎~~



...
我都會訓訓下捽眼, 仲要捽到自己醒先停...
我以為我先係咁...
有冇方法付自己唔好捽?


珊瑚宮

積分: 107896

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


20#
發表於 12-8-1 13:17 |只看該作者
我一直有鼻敏感, 早兩三年開始成日眼痕, 忍唔住都成日要捽, 眼痕真係好難忍.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo