跳至

首頁
12

尾頁
   4


大宅

積分: 1382


1#
發表於 12-8-18 12:18 |只看該作者
馬鞍山區除外,因太遠




別墅

積分: 903


25#
發表於 12-9-6 10:04 |只看該作者

回覆:sharontong098 的帖子

我都覺得好運江志強好好,但亦有家長話佢唔得,睇e生真係要睇下夾唔夾…so far我囝有咩唔妥,睇一次食幾次藥就好番。做家長都係想揾個好e生夾到小朋友,等佢地快d好番唔駛辛苦。我亦睇過一城馮而亮,呢個e生冇乜e得,少少傷風都講到勁誇,又比超多藥,睇左一次都唔再揾佢。




複式洋房

積分: 384


24#
發表於 12-9-6 01:10 |只看該作者

回覆:請問沙田區有邊個兒科醫生好?

好運江志強,我仔每次睇一次都可以斷尾好番,唔會比好多藥<--我就係like佢呢樣,$340左右,好多時睇完仲有奶粉送




複式洋房

積分: 315


23#
發表於 12-9-2 22:32 |只看該作者
莫醫生真是一般....次次睇完都要出番去佐郭找趙長城醫生執手尾.....


別墅

積分: 561


22#
發表於 12-8-31 16:27 |只看該作者

引用:一城許君恕,+雖然唔係掛頭兒科,但好有經驗,

原帖由 Smanwong 於 12-08-29 發表
一城許君恕, 雖然唔係掛頭兒科,但好有經驗,我囡睇開佢
贊同!佢不但有經驗,而且仲可以就每個病情好有心機咁解釋俾我聽,我囝囝由BB開始都係睇佢




男爵府

積分: 8175


21#
發表於 12-8-29 11:49 |只看該作者
回覆 BabyArtsWS 的帖子

係..梁醫生同邱醫生都好好..有耐性, CHECK得好清楚, 我女7歲開始, 佢唔準全部我講, 要我女學下自己講邊度痛邊度唔舒服...幫我教埋女.


大宅

積分: 1382


20#
發表於 12-8-29 09:10 |只看該作者

回覆:BabyArtsWS 的帖子

我B就係睇過馮宜亮,覺得佢唔好,誇大病情,所以要搵過第二個醫生




禁止訪問

積分: 86


19#
發表於 12-8-29 08:34 |只看該作者

引用:馮宜亮第一城開藥重,但快好人多,排隊後幾個

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 86


18#
發表於 12-8-29 08:28 |只看該作者

引用:梁智宏醫生,+他向愉田苑+和火炭愉龍山都有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 279


17#
發表於 12-8-29 00:33 |只看該作者

回覆:請問沙田區有邊個兒科醫生好?

一城許君恕, 雖然唔係掛頭兒科,但好有經驗,我囡睇開佢




別墅

積分: 966


16#
發表於 12-8-25 00:19 |只看該作者
伍永強
收費$400(之前$420),可能較貴,較少人,不用等太耐
開藥幾重手
夠資深


複式洋房

積分: 202


15#
發表於 12-8-21 15:57 |只看該作者
本帖最後由 fungbb07 於 12-8-21 15:59 編輯

回覆 pandora9874 的帖子

我都想分享我睇呢個醫生的經驗我新搬到沙田時係BK見人哋話佢好咪帶個仔去睇佢, 不過睇一次後我就冇再睇過佢 事原我個仔有 panadol 敏感, 即同類的撲熱息痛都唔食得, 因為弟一次睇佢, 所以一去到就同佢講, 但佢吋到死問我知唔知乜野叫藥物敏感, 好似當我亂噏唔識野咁, 仲講反對pandora9874 講的同一番說話 ”敏感唔敏感唔知架喎,有敏感,你咪唔好比佢食啦我當時已經好反感! 我緊係試過有問題先咁講啦, 不過諗住即管睇下。嗰次我個仔係睇感冒, 但食咗佢d藥就淨係想瞓, 唔想食, 又唔想玩。結果我都係帶我仔仔去睇另一個醫生。所以我都唔明之前點解有咁多人話佢好!


大宅

積分: 1382


14#
發表於 12-8-20 18:38 |只看該作者

引用:唔知點解咁多人講佢. 佢唔掂架。佢開過一

原帖由 pandora9874 於 12-08-20 發表
唔知點解咁多人講佢. 
佢唔掂架。佢開過一隻藥比我BB食左之後敏感,依件事唔可以怪佢,藥物敏感可能真係 ...
你是指莫子慈嗎?佢咁樣真係好唔專業喎,唔駛諗要black list 啦。
其他介紹嘅醫生我會再check下先,thanks!




禁止訪問

積分: 3904


13#
發表於 12-8-20 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1434


12#
發表於 12-8-20 10:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanduckduck+於+12-08-18+發

原帖由 alam18 於 12-08-18 發表
睇一兩次都唔好算唔算dum症?
我個人覺得有d媽呼,因為登記時叫姑娘問晒有咩事,入到去醫生聽幾下就話得.
不過睇初頭真係得,睇得半年d藥就食"純"晒,覆診兩次都唔得




大宅

積分: 1382


11#
發表於 12-8-19 15:44 |只看該作者
多謝各位意見{:1_1:}{:1_1:}{:1_1:}


男爵府

積分: 5077


10#
發表於 12-8-19 09:11 |只看該作者
劉成志
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-8-19 00:10 |只看該作者

回覆:請問沙田區有邊個兒科醫生好?

仁安醫院




大宅

積分: 1382


8#
發表於 12-8-18 23:02 |只看該作者

引用:莫子慈希爾頓中心姑娘登記問晒咩事,醫生睇

原帖由 yanduckduck 於 12-08-18 發表
莫子慈
希爾頓中心
姑娘登記問晒咩事,醫生睇兩野就話OK,大部份小B都開同一種藥,所以未必一兩次睇好!
睇一兩次都唔好算唔算dum症?




大宅

積分: 1434


7#
發表於 12-8-18 22:59 |只看該作者
馮宜亮
第一城
開藥重,但快好
人多,排隊後幾個鐘再等電話返去睇!醫生吹得誇!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo