自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


1#
發表於 12-9-2 04:30 |只看該作者
你地討厭邊樣多d?
國民教育/雙非生b/自由行
我自己唔係太清楚國民教育其實係咩,但我覺得就算教咩都好,總好過d雙非人死哂落黎獻世.....


大宅

積分: 3755


54#
發表於 12-9-2 18:17 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

自由行+ 雙非:;pppp::;pppp:




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


53#
發表於 12-9-2 18:15 |只看該作者
雙非生b


禁止訪問

積分: 3479


52#
發表於 12-9-2 15:38 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-9-2 15:18 |只看該作者
雙非
我為貓狂


複式洋房

積分: 203


50#
發表於 12-9-2 15:14 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

最賤係BB有問題就留他們自己當無生過的雙非,留翻我地立稅人養。




翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 12-9-2 14:48 |只看該作者

回覆:Ednice 的帖子

1雙非
2自由行
3國民教育




珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 12-9-2 14:42 |只看該作者
all ar


大宅

積分: 1765


47#
發表於 12-9-2 14:40 |只看該作者

引用:你地討厭邊樣多d?國民教育/雙非生b/自由行

原帖由 Ednice 於 12-09-02 發表
你地討厭邊樣多d?
國民教育/雙非生b/自由行
我自己唔係太清楚國民教育其實係咩,但我覺得就算教咩都好,總好 ...
雙非




子爵府

積分: 11488


46#
發表於 12-9-2 14:28 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d

双非




伯爵府

積分: 16822


45#
發表於 12-9-2 12:32 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d

咁你討厭割讓新界東北嗎?到時班雙非就名正言順入境生仔啦喎




禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 12-9-2 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16074


43#
發表於 12-9-2 11:41 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

國民教育...我係中立,因為我連真正教乜本書都未見過(不喜勿插,容不下別人意見的人,不要空淡民主).自由行...始終都有走的一日,不可否認佢地都有洗好多錢,文化不同冇禮貌冇秩序,咁香港好多人都係!但雙非...佢地係可以拎一世人的香港福利!所以希望真係可以首要解決雙非問題!



點評

賽姬  我都係咁諗  發表於 12-9-2 11:50


子爵府

積分: 11085


42#
發表於 12-9-2 11:29 |只看該作者
一定係雙非


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


41#
發表於 12-9-2 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12023

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 美好大世界2017勳章


40#
發表於 12-9-2 11:27 |只看該作者

引用:自由行都話來香消費吖,班雙非攞綜緩,搶奶

原帖由 kayannie 於 12-09-02 發表
自由行都話來香消費吖,班雙非攞綜緩,搶奶粉,床位,學位,一d貢獻都冇



...






子爵府

積分: 14417


39#
發表於 12-9-2 11:25 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

B6




子爵府

積分: 13088


38#
發表於 12-9-2 11:18 |只看該作者
賤格卑鄙雙非.


男爵府

積分: 9426


37#
發表於 12-9-2 10:55 |只看該作者

引用:雙非!我對國民教育同自由行冇乜野+但d雙非

原帖由 yunyan 於 12-09-02 發表
雙非!我對國民教育同自由行冇乜野 但d雙非真系好賤!落黎乜都同我地爭!有d有手有腳又後生都攞綜援!!:an ...
x 2




禁止訪問

積分: 10979


36#
發表於 12-9-2 10:35 |只看該作者

回覆:Ednice 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo