自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


1#
發表於 12-9-2 04:30 |只看該作者
你地討厭邊樣多d?
國民教育/雙非生b/自由行
我自己唔係太清楚國民教育其實係咩,但我覺得就算教咩都好,總好過d雙非人死哂落黎獻世.....


大宅

積分: 1845


2#
發表於 12-9-2 04:36 |只看該作者

回覆:Ednice 的帖子

自由行都話來香消費吖,班雙非攞綜緩,搶奶粉,床位,學位,一d貢獻都冇



點評

katelok  總之搶晒我地啲福利  發表於 12-9-2 06:54


大宅

積分: 4294

畀面勳章


3#
發表於 12-9-2 04:37 |只看該作者

引用:你地討厭邊樣多d?國民教育/雙非生b/自由行

原帖由 Ednice 於 12-09-02 發表
你地討厭邊樣多d?
國民教育/雙非生b/自由行
我自己唔係太清楚國民教育其實係咩,但我覺得就算教咩都好,總好 ...
國民教育,双非~~~~noway

自由行都ok但唔好一簽多行



點評

reginacpk    發表於 12-9-2 18:17
topkidsmom    發表於 12-9-2 18:15
DAISYLINYING    發表於 12-9-2 11:43
onehundred    發表於 12-9-2 10:10
chuchu9999    發表於 12-9-2 07:03


大宅

積分: 1845


4#
發表於 12-9-2 04:37 |只看該作者

回覆:Ednice 的帖子

唔知綜緩佢地有冇得攞呢?如有錯誤請指正





翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-9-2 04:44 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

雙非,意義?理據?C




大宅

積分: 4173


6#
發表於 12-9-2 04:52 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d

雙非!我對國民教育同自由行冇乜野 但d雙非真系好賤!落黎乜都同我地爭!有d有手有腳又後生都攞綜援!!諗起都把幾火!!




水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


7#
發表於 12-9-2 05:27 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d

雙非最討厭:;pppp:




大宅

積分: 4460


8#
發表於 12-9-2 05:29 |只看該作者
凡係b6都討厭


子爵府

積分: 12310


9#
發表於 12-9-2 05:37 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

雙非大6人




男爵府

積分: 5160


10#
發表於 12-9-2 05:51 |只看該作者

引用:你地討厭邊樣多d?國民教育/雙非生b/自由行

原帖由 Ednice 於 12-09-02 發表
你地討厭邊樣多d?
國民教育/雙非生b/自由行
我自己唔係太清楚國民教育其實係咩,但我覺得就算教咩都好,總好 ...
討厭香港政府多啲,全部都係政府搞出嚟嘅大頭佛




大宅

積分: 2712


11#
發表於 12-9-2 05:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ednice+於+12-09-02+發表你地

原帖由 ivymeoow 於 12-09-02 發表
討厭香港政府多啲,全部都係政府搞出嚟嘅大頭佛




點評

katelok  同意, 無鬼用, 怕晒大陸..........  發表於 12-9-2 06:58


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-9-2 06:10 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

雙非!



我是一隻喵


大宅

積分: 1298


13#
發表於 12-9-2 06:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ednice+於+12-09-02+發表你地

原帖由 ivymeoow 於 12-09-02 發表
討厭香港政府多啲,全部都係政府搞出嚟嘅大頭佛
我都係咁話




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-9-2 06:52 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

Al dislike




男爵府

積分: 7280


15#
發表於 12-9-2 06:57 |只看該作者
回覆 Ednice 的帖子

最憎雙非..........

有錢過啲又大支野

無錢過啲就靠搶, 咩都搶.........


公爵府

積分: 25627


16#
發表於 12-9-2 07:01 |只看該作者

引用:唔知綜緩佢地有冇得攞呢?如有錯誤請指正 +

原帖由 kayannie 於 12-09-02 發表
唔知綜緩佢地有冇得攞呢?如有錯誤請指正
雙非? 有㗎!




珍珠宮

積分: 30174


17#
發表於 12-9-2 07:16 |只看該作者
一定係雙非..
簡直累死香港...

現在仲要無戶藉都可以來香港..
嘩..真係無眼睇, 都唔知果班人來香港既居心..
昨晚睇tv, 見到人湧去簽證...
果d人...
唉...恐怖..完全無文化, 隊又唔排..


男爵府

積分: 9845


18#
發表於 12-9-2 07:24 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

三樣都討厭




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 12-9-2 08:03 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

全部




子爵府

積分: 10936


20#
發表於 12-9-2 09:50 |只看該作者

回覆:你地討厭邊樣多d?

全部,排名不分先後




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo