自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4897


1#
發表於 12-9-2 15:35 |只看該作者
阿仔就2歲,腸胃炎,今朝嘔咗4次,飲水都嘔,醫生幫佢塞咗止嘔葯。可唔可以煲湯佢飲呢?如果得煲咩湯好?我唔識食療,驚煲錯啲唔啱嘅,請指教,些些!



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


男爵府

積分: 6878


32#
發表於 12-9-2 18:25 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

我知道小朋友咩都唔肯食做父母最怕佢餓,但腸胃炎要等佢痾清嘔清曬佢先有胃口再食番野,而家都係飲水同寶礦力or醫生有d一包包類似寶礦力的粉劑,其他佢都無胃口架啦。肯食的話都係食粥做主打,其他等好番先再整肥佢。希望你小朋友快d番。




複式洋房

積分: 479


31#
發表於 12-9-2 17:39 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

鬼佬醫生教:煲熱七喜或雪碧加葡萄糖粉。




珍珠宮

積分: 34871


30#
發表於 12-9-2 17:34 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

好返先飲啦





寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 12-9-2 17:07 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

粥水




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-9-2 17:02 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

清煮的通粉,米粉得唔得?我女都肚柯,食左幾日粥唔肯再食粥!荳奶都飲好少,同食白面包+電解質水




男爵府

積分: 9320


27#
發表於 12-9-2 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wister+於+12-09-02+發表唔好

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
因為佢唔肯食粥,醫生話如果咩水汁湯都入唔倒肚,就可樂都要試試,唔係就入院吊水。咁我寧願試湯,佢好鍾意 ...
飲寶礦X




男爵府

積分: 8051

畀面勳章


26#
發表於 12-9-2 16:45 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

粥同粥水




伯爵府

積分: 18374


25#
發表於 12-9-2 16:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wister+於+12-09-02+發表唔好

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
因為佢唔肯食粥,醫生話如果咩水汁湯都入唔倒肚,就可樂都要試試,唔係就入院吊水。咁我寧願試湯,佢好鍾意 ...
可樂?




伯爵府

積分: 18117


24#
發表於 12-9-2 16:35 |只看該作者
我諗樓主係怕仔仔脫水要吊鹽水
我女女剛剛又腸胃炎,飲電解飲品想作嘔
如果羅漢果菊花茶白粥唔得,褒湯唔落肉咪ok


男爵府

積分: 5512


23#
發表於 12-9-2 16:23 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

果皮白粥!




男爵府

積分: 7641


22#
發表於 12-9-2 16:19 |只看該作者
myce 發表於 12-9-2 16:02
其實佢冇叫我俾可樂,佢只係打個比喻,如果咩都唔得佢寧願試汽水,都唔想病人脫水啫



...
買葡萄糖粉,少少用來開水 都OK!~


男爵府

積分: 8882


21#
發表於 12-9-2 16:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myce+於+12-09-02+發表阿仔就

原帖由 bchan928 於 12-09-02 發表
飲唔凍寶礦力呀~~~good!!
呢個真係得




男爵府

積分: 8882


20#
發表於 12-9-2 16:13 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

好返先飲啦




伯爵府

積分: 15189

好媽媽勳章


19#
發表於 12-9-2 16:13 |只看該作者

回覆:myce 的帖子

梗係唔好飲湯啦




伯爵府

積分: 16074


18#
發表於 12-9-2 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leungfunb+於+12-09-02+發表

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
其實佢冇叫我俾可樂,佢只係打個比喻,如果咩都唔得佢寧願試汽水,都唔想病人脫水啫



...
汽水只會令佢更加痾更加脫水,咁寧願佢禁食入院吊葡萄糖水!食住白粥水先,再step up白粥,湯水就遲d先!




伯爵府

積分: 16475


17#
發表於 12-9-2 16:08 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

琴晚我都係看急診,無咩葯,靜開了沖劑比我。我話距唔肯吃野飲水,無大無細點算,話入院,我唔入。翻屋企我煲了小米粥,放多D水,煲好D水拿來飲,小米拿來當粥吃。一個禮拜有甘清淡比甘清淡,最好青菜白粥。真係唔吃,煲紅蘿蔔水或者淮山水



Ruph出世啦,2010


大宅

積分: 4897


16#
發表於 12-9-2 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myce+於+12-09-02+發表阿仔就

原帖由 bchan928 於 12-09-02 發表
飲唔凍寶礦力呀~~~good!!
係bor!



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


大宅

積分: 4897


15#
發表於 12-9-2 16:02 |只看該作者

引用:Quote:myce+發表於+12-9-2+15:43+因為佢唔

原帖由 leungfunb 於 12-09-02 發表
咩E生0黎架?!~
叫人腸胃炎飲可樂~@@~!
其實佢冇叫我俾可樂,佢只係打個比喻,如果咩都唔得佢寧願試汽水,都唔想病人脫水啫



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


大宅

積分: 4897


14#
發表於 12-9-2 15:57 |只看該作者

引用:Quote:myce+發表於+12-9-2+15:35+阿仔就2歲

原帖由 leungfunb 於 12-09-02 發表
落片陳皮煲希希地白粥水飲食就夠.
唔好飲湯住.因為有油~
OKOK,等我試試先,thankyou



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo