烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   33


大宅

積分: 4320


1#
發表於 12-9-12 23:02 |只看該作者
本帖最後由 doggiemama01 於 12-9-14 09:40 編輯

各位jm可參考以下link:

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/%E9%85%B5%E7%B4%A0%E4%B9%8B%E6%97%85+Enzyme+Diary

因我都係酵素新手, 所以唔敢亂答問題~~

1347462052015.jpg (40.6 KB, 下載次數: 0)

1347462052015.jpg

點評

alicemic    發表於 12-9-20 21:03
topkidsmom    發表於 12-9-14 10:59
小強子    發表於 12-9-13 12:26


大宅

積分: 4320


53#
發表於 12-10-25 15:04 |只看該作者
睇下呢條LINK:
http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U ... %97%85+Enzyme+Diary


大宅

積分: 3590


52#
發表於 12-10-25 14:47 |只看該作者
呢條link無教點整,我想學,好鍾意薑酵素,請問可否分享


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 12-10-4 10:43 |只看該作者
回覆 lulu12711 的帖子

我鐘意酸丫..咁岩晒我耶...
我樽黑提..好甜...但朋友都讚好(可能係我不喜甜吧, 所以溝到好淡先飲)


大宅

積分: 3155

BK Milk勳章


50#
發表於 12-10-4 10:27 |只看該作者
回覆 lulu12711 的帖子

九月月頭有得賣,但唔係好靚,我d龍眼加埋檸檬,所以飲落酸,味道都接受到..


大宅

積分: 3155

BK Milk勳章


49#
發表於 12-10-4 09:50 |只看該作者
anna_my_baby 發表於 12-10-4 02:07
知唔知可放幾耐呀?
上網睇過,約一星期到..


大宅

積分: 4320


48#
發表於 12-10-4 09:44 |只看該作者
回覆 花蝴蝶 的帖子

有關糖的重量約是水果的35%-40%,假設有1kg的 水果,糖便要用35-40g。
但我通常係蓋過看不見檸檬便是。
用那種糖是隨你的喜愛或手頭上有的材料去造.
謹記一切工具器皿要消毒乾爽, 手要乾/帶即棄手套; 以免有污染.
密封兩星期, 冇見有黑毛就收成得; 隔渣入樽放雪櫃, 要一個月內飲完.
加冰/冰水隨你口味, 每日3次,每次30cc, 空肚飲最吸收(菠蘿則可餐後用, 聽說會減肥消滯)

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/酵素之旅+Enzyme+Diary

建議jm們如想試釀,請先看上面媽媽的blog.

以上內容全部是COPY FROM下面這個POST 曾經答過的:
==========================================================
狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5820116&extra=&page=1
==========================================================
請JM 花點時間看完, 祝釀造成功, 飲杯!


大宅

積分: 4320


47#
發表於 12-10-4 09:42 |只看該作者
各位JM,

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/酵素之旅+Enzyme+Diary

建議jm們如想試釀,請先看上面媽媽的blog.

另外,有關糖的重量約是水果的35%-40%,假設有1kg的 水果,糖便要用35-40g。
但我通常係蓋過看不見檸檬便是。
用那種糖是隨你的喜愛或手頭上有的材料去造.

謹記一切工具器皿要消毒乾爽, 手要乾/帶即棄手套; 以免有污染.
密封兩星期, 冇見有黑毛就收成得; 隔渣入樽放雪櫃, 要一個月內飲完.
加冰/冰水隨你口味, 每日3次,每次30cc, 空肚飲最吸收(菠蘿則可餐後用, 聽說會減肥消滯)

以上內容全部是COPY FROM下面這個POST 曾經答過的:
===============================================================
狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

http://www.baby-kingdom.com/foru ... p;extra=&page=1
===============================================================

請JM 花點時間看完才, 祝釀造成功, 飲杯!


珍珠宮

積分: 44373


46#
發表於 12-10-4 02:09 |只看該作者
doggiemama01 發表於 12-9-12 23:02
各位jm可參考以下link:

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/%E9%85%B5%E7%B4%A0 ...
你用呢D係咩糖黎架?
輸入搜索內容


珍珠宮

積分: 44373


45#
發表於 12-10-4 02:07 |只看該作者
lulu12711 發表於 12-9-13 11:39
我前幾日都整左,我整龍眼..
知唔知可放幾耐呀?
輸入搜索內容


禁止訪問

積分: 11709


44#
發表於 12-10-3 23:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 12-9-21 09:37 |只看該作者
我想問...有無人試過"籮柚"得唔得, 同好唔好味?!

點評

doggiemama01  橙都得, 籮柚唔連皮應該得掛?  發表於 12-9-21 09:40


大宅

積分: 4320


42#
發表於 12-9-21 09:32 |只看該作者
回覆 babycam 的帖子

我都是新手所以不敢亂答jm的問題, 也不敢說開班; 大家試著玩吧~
大家JM可參考下面呢個blog:

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/%E9%85%B5%E7%B4%A0%E4%B9%8B%E6%97%85+Enzyme+Diary


好有用, 會幫JM 解答係浸酵素時遇到的問題~~


珍珠宮

積分: 38622


41#
發表於 12-9-21 08:37 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

我都想自己浸,吾使買現成好貴
請問有冇興趣班可以學?因為係新手整,怕攪錯嘢。
我年初浸過蒜頭醋有失敗過2次先成功,飲醋係對身體好,可惜味道太濃烈,家人接受不了,所以想改浸酵素。




Love and Kindness are never wasted.


大宅

積分: 2475


40#
發表於 12-9-21 08:07 |只看該作者

引用:等待下星期收成的B+B。+

原帖由 doggiemama01 於 12-09-20 發表
等待下星期收成的B B。
好正,浸左幾耐?



點評

doggiemama01  12/9 開始浸的, 兩星期後收成~~  發表於 12-9-21 09:28


大宅

積分: 4320


39#
發表於 12-9-20 21:18 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

等待下星期收成的B B。
1348146997778.jpg


大宅

積分: 4320


38#
發表於 12-9-20 20:48 |只看該作者

回覆:Debbie媽 的帖子

浸時會自己出水的不用落水,詳情可看以下:

http://blog.yahoo.com/iamtaisiu9/articles/650639/category/我的酵素








公爵府

積分: 29459

畀面勳章


37#
發表於 12-9-20 20:44 |只看該作者
係咪唔使落水?生果+檸檬+冰糖?浸幾耐?飲個陣要唔要溝水?


伯爵府

積分: 19885


36#
發表於 12-9-20 20:22 |只看該作者


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


35#
發表於 12-9-20 20:05 |只看該作者
smallwitch24 發表於 12-9-18 11:40
(初試)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo