烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   33


大宅

積分: 4320


1#
發表於 12-9-12 23:02 |只看該作者
本帖最後由 doggiemama01 於 12-9-14 09:40 編輯

各位jm可參考以下link:

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/category/%E9%85%B5%E7%B4%A0%E4%B9%8B%E6%97%85+Enzyme+Diary

因我都係酵素新手, 所以唔敢亂答問題~~

1347462052015.jpg (40.6 KB, 下載次數: 0)

1347462052015.jpg

點評

alicemic    發表於 12-9-20 21:03
topkidsmom    發表於 12-9-14 10:59
小強子    發表於 12-9-13 12:26


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 12-9-12 23:04 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。






珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-9-13 00:07 |只看該作者


伯爵府

積分: 16683


4#
發表於 12-9-13 01:02 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。







禁止訪問

積分: 9523


5#
發表於 12-9-13 10:03 |只看該作者

回覆:doggiemama01 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4320


6#
發表於 12-9-13 10:25 |只看該作者
試下咋, 好似擺唔夠糖...兩星期後再報導~~


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-9-13 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3007

育兒性格勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-9-13 11:01 |只看該作者
呢個方法, 同我個個唔同架播@@....
我知道的方法係, 一層生果, 一層檸檬, 再加一層冰糖, 再重覆至滿為止.
唔知2種有咩唔同呢?邊種好味D?!

點評

doggiemama01  我見D台灣人浸又冇落檸檬, 唔知有咩唔同呢? 好期待~  發表於 12-9-13 11:04


大宅

積分: 4320


9#
發表於 12-9-13 11:02 |只看該作者
BK D 媽媽真係好勁架, 咩都識整, 仲咩到自己動手整!
係度我覺得好充實, 學到唔少0野!


伯爵府

積分: 15600


10#
發表於 12-9-13 11:29 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 3155

BK Milk勳章


11#
發表於 12-9-13 11:39 |只看該作者
我前幾日都整左,我整龍眼..

點評

花蝴蝶  但依家有龍眼賣嗎??  發表於 12-10-3 23:20
doggiemama01  聽聞龍眼都好正好醇0架~  發表於 12-9-13 11:41


侯爵府

積分: 24760


12#
發表於 12-9-13 11:40 |只看該作者


子爵府

積分: 10936


13#
發表於 12-9-13 13:11 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

想問有咩用



點評

doggiemama01  你試試上網搵"酵素"就會知0架啦~  發表於 12-9-13 14:11


伯爵府

積分: 18584


14#
發表於 12-9-13 13:17 |只看該作者


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 12-9-13 15:30 |只看該作者
smallwitch24 發表於 12-9-12 19:01
呢個方法, 同我個個唔同架播@@....
我知道的方法係, 一層生果, 一層檸檬, 再加一層冰糖, 再重覆至滿為止.
...
我都係好似你咁整,其實一大樽浸埋得半樽到,所以樓主浸咁少可能冇咩收成喎。
我見有人放檸檬有人唔放,不過我只整過前者,唔知有咩分別,
我而家浸緊蘋果加蕃茄同檸檬,兩星期就知係點。

點評

doggiemama01  薑都得呀, 話好有益添~  發表於 12-9-14 10:24
smallwitch24  乜蕃茄都得咩@@..我以為只係生果!!  發表於 12-9-13 16:01
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 12349

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-9-13 17:50 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

請問有咩用




男爵府

積分: 7282

畀面勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-9-13 17:52 |只看該作者
係啦, 我都想知有咩用


大宅

積分: 4320


18#
發表於 12-9-13 19:35 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

day 2,糖差不多溶晒,開始有泡泡!
1347535939467.jpg



點評

花蝴蝶  要唔要攪呀???  發表於 12-10-3 23:21


珍珠宮

積分: 39267


19#
發表於 12-9-13 19:41 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。






大宅

積分: 4320


20#
發表於 12-9-13 19:55 |只看該作者

回覆:狗媽媽又学人浸酵素。

各位jm,想了解多D可上網找“酵素”看看。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo