自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 34788


1#
發表於 12-9-16 22:20 |只看該作者
我ex奶奶就話唔好冷親個膊頭,所以仔女小時候好少著背心~近日d老人家叫我幫細仔著返條長褲,話唔好冷親個膝頭,其實係咩意思呢?




翡翠宮

積分: 78964


74#
發表於 12-9-18 23:38 |只看該作者

回覆:老人家成日話唔好冷親個膝頭,係咩意思呢?

無論膝頭、膊頭,因鄰近大血管,散熱特快,如好好保暖個人體温得以維持,身體機能維持穩定無咁易病。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


73#
發表於 12-9-18 22:20 |只看該作者
PinPin 發表於 12-9-18 20:00
嘩!真係好驚呀!你真係借鏡,等我地知道個嚴重性!而家好返就太好了!

所以要信老人家呀!我99就係其中一個,真係家有一老如有一寶架!


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


72#
發表於 12-9-18 20:21 |只看該作者

回覆:老人家成日話唔好冷親個膝頭,係咩意思呢?

我夏天都著冬天睡衣訓覺





大宅

積分: 2959


71#
發表於 12-9-18 20:13 |只看該作者
雖然夏天天氣熱, 但寫字樓都凍, 但好多女同事都鍾意著裙 ~ 我自己都鍾意, 因為方便襯衫...


珍珠宮

積分: 34788


70#
發表於 12-9-18 20:00 |只看該作者

引用:樓主,我就曾經冷親個膝頭,後果係可大可

原帖由 Angel_BB 於 12-09-18 發表
本帖最後由 Angel_BB 於 12-9-18 18:41 編輯

樓主,我就曾經冷親個膝頭,後果係可大可小...
嘩!真係好驚呀!你真係借鏡,等我地知道個嚴重性!而家好返就太好了!




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


69#
發表於 12-9-18 19:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Angel_BB+於+12-09-18+發表本

原帖由 heichunmum 於 12-09-18 發表
你係因為邪風入體,成晚受涼,而你本身體質應該已經偏虛寒,而脾胃亦不好,身體受寒令肝腎兩虧,運化不到水 ...
你講得好啱!當年我身體真係好差!慶幸我今日仲可以行動自如!




大宅

積分: 4011

畀面勳章 陪月勳章


68#
發表於 12-9-18 19:21 |只看該作者

回覆:老人家成日話唔好冷親個膝頭,係咩意思呢?

我媽都係咁講




禁止訪問

積分: 67964


67#
發表於 12-9-18 19:09 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Angel_BB+於+12-9-18+18:41+編

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


66#
發表於 12-9-18 19:06 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Angel_BB+於+12-9-18+18:41+編

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17166


65#
發表於 12-9-18 19:02 |只看該作者

引用:我冬天雙腳底好凍,好難暖,老人家話:寒從

原帖由 bbml 於 12-09-16 發表
我冬天雙腳底好凍,好難暖,老人家話:寒從腳起
Me too,仲要對腳凍到成晚瞓唔著




珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


64#
發表於 12-9-18 18:53 |只看該作者
franki0911 發表於 12-9-16 23:09
細節唔清楚,只知不聽老人言,吃虧在眼前!

please see my story #61


寶石宮

積分: 257487

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


63#
發表於 12-9-18 18:48 |只看該作者
Angel_BB 發表於 12-9-18 18:39
樓主,我就曾經冷親個膝頭,後果係可大可小...

多年前,某冬天我掛住上網,著住薄薄的睡衣係客廳坐左一日. ...
果然好恐怖!!保重保重!
放下自在


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


62#
發表於 12-9-18 18:47 |只看該作者
家家公主 發表於 12-9-16 23:05
老左會發軟蹄...
我生大女坐月果陣係9月...
好似而家既天氣..

建議多食花膠扒,我都係咁樣而好返...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


61#
發表於 12-9-18 18:39 |只看該作者
本帖最後由 Angel_BB 於 12-9-18 18:41 編輯

樓主,我就曾經冷親個膝頭,後果係可大可小...

多年前,某冬天我掛住上網,著住薄薄的睡衣係客廳坐左一日... 過左兩日,左膝關節開始痛,慢慢地我的右膝亦一齊痛... 跟住係盤骨亦係一左一右咁痛... 到後來已經痛到去左腳眼及右腳眼... 跟住就到左肩膊及右肩膊... 果種痛係好難形容,有時好似針拮咁痛... 睇醫生驗血驗尿都無發現... 慢慢我全身關節都痛,連細微到每一個手指腳指的小關節都係度痛,每郁一下,我全身的關節都會發出"格格格"的聲音... 好恐佈!

因為揾唔出咩原因,醫生唯有開好強力的止痛消炎藥俾我,外加一粒胃藥保護個胃...

之後我仲唔識死,去左台灣旅行... 去到果度,對腳基本上係痛到行唔到,返到香港,落機果一刻就知出事,我對腳變左象腿... 膝頭以下全部腫晒,腫到連腳眼都見唔到,我生B時都無咁腫過...

睇醫生話係強力消炎藥的副作用,加粒"去水丸"俾我,一星期只可食一、兩次,食完狂去廁所疴晒d水出黎,但會不斷咁水腫,然後再食去水丸,果種慘法係無人可以體會...

而最慘係我當時唔可以放病假,我每日著住拖鞋,拖住對肥腫難分的象腿,係黃大仙坐的士返中環返工,因為關節曲唔到,我連上落車都有問題... 而我對腳,有一年時間,係唔可以曲埋的!我結果食左大半年藥先好返,但好返之後,天氣一轉或想落雨,我個膝頭就會勁痛...

你可以想像有幾慘嗎?所以我生左阿女之後,好少好少俾佢著短褲,夜晚瞓覺仲一定會幫佢著長褲... 我依家一到冬天係屋企都會著腳套保護住個關節...


珍珠宮

積分: 34788


60#
發表於 12-9-18 17:59 |只看該作者

引用:前幾日有個阿婆先話完我,叫我著長褲。 +

原帖由 LedTV 於 12-09-18 發表
前幾日有個阿婆先話完我,叫我著長褲。
你坐緊月一定要著長褲




珍珠宮

積分: 34788


59#
發表於 12-9-18 17:58 |只看該作者

引用:真係又識多D野!又摷到呢篇~膝肩受寒阻氣血+

原帖由 cattz288 於 12-09-18 發表
真係又識多D野!

又摷到呢篇~
真係唔該哂你




男爵府

積分: 9453

畀面勳章


58#
發表於 12-9-18 17:34 |只看該作者

回覆:老人家成日話唔好冷親個膝頭,係咩意思呢

話將來我膝蓋痛




伯爵府

積分: 16214


57#
發表於 12-9-18 17:33 |只看該作者
我睇開果個中醫都係咁講, 特別係小朋友, 唔好比佢地冷親個膝頭. 唔著長褲都著番條 4 個骨, 總之就遮到個膝頭哥啦.

點評

Angel_BB  please see my story #61   發表於 12-9-18 18:58


子爵府

積分: 13845


56#
發表於 12-9-18 17:30 |只看該作者
回覆 franki0911 的帖子


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo