自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48612


1#
發表於 12-9-21 22:06 |只看該作者
每次洗完頭個去水位成餅頭髮,約幾十條到,老公好擔心我,平時日間工作都会掉一些,好驚,我又冇乜好多$,有乜方法解救!help


伯爵府

積分: 19540


32#
發表於 12-9-22 07:02 |只看該作者

回覆:我近年洗完頭掉好多頭髮?好驚!點算?

我都甩巧多但未知有咩方法,已經買左好多防掉髮用品~
但最近用左隻護髮膜真係甩小左重要$39勁平




大宅

積分: 4683


31#
發表於 12-9-22 03:55 |只看該作者
我都係,唔知點好維特試過無用,,芝麻無用,連微針針頭都試過,呢個好D,但一停就無用


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 12-9-22 03:34 |只看該作者

回覆:我近年洗完頭掉好多頭髮?好驚!點算?

甘嚴重我先前都唔知點解甩好多(一慣都唔係柔細十分順滑之列),用過幾百蚊支意大利洗頭水,但都係冇用。前排喺萬記買咗支小曼馬油,唔貴但似乎有D效果





男爵府

積分: 8785


29#
發表於 12-9-22 02:13 |只看該作者

回覆:sabun 的帖子

我都有這個問題好似有病果種脫髮,持續左幾個月啦, d 頭髮還搞到浴缸塞左。我想去做 body check 。


侯爵府

積分: 23369


28#
發表於 12-9-22 02:12 |只看該作者

引用:係咪項髮太長,易甩d,我依排都甩好多

原帖由 yp26 於 12-09-21 發表
係咪項髮太長,易甩d,我依排都甩好多
我係过耳仔一兩寸,唔長架,一路都睇中e調理,話我肺氣虚,不過應該唔關事,應該係支洗頭水唔啱自己


男爵府

積分: 8440


27#
發表於 12-9-22 01:32 |只看該作者

回覆 回覆:sabun的帖子

中e話呢d係脾胃唔好喎




男爵府

積分: 5394


26#
發表於 12-9-22 01:32 |只看該作者

引用:我勁甩,由細到大都係。日頭久不久甩1至2條

原帖由 Koalatail 於 12-09-21 發表
我勁甩,由細到大都係。日頭久不久甩1至2條,洗頭起碼廿幾,吹完頭又一地都係。頭髮又無點簿過,仲剪完好快 ...
我同你一樣,由細到大都成日甩頭髮,洗頭甩成束㖭呀,我似人地癌症病患者一樣咁甩法,次次都塞住去水蓋,d水留唔走,好似水磄咁,而且由細到大都因為甩太多頭髮比人鬧,掃地果個一定閙我㖭,我一日甩到我都數唔到呀?




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


25#
發表於 12-9-22 01:30 |只看該作者

引用:每次洗完頭個去水位成餅頭髮,約幾十條到,老

原帖由 sabun 於 12-09-21 發表
每次洗完頭個去水位成餅頭髮,約幾十條到,老公好擔心我,平時日間工作都会掉一些,好驚,我又冇乜好多$,有乜方 ...
我中醫話腎氣不足甩頭髮, 飲左中藥後天好d!




大宅

積分: 4762


24#
發表於 12-9-22 01:19 |只看該作者

回覆:我近年洗完頭掉好多頭髮?好驚!點算?

岩岩先甩左一執



我愛搞笑,不愛搞事~~~


珍珠宮

積分: 46716

BK Milk勳章


23#
發表於 12-9-22 00:50 |只看該作者
我都係勁甩,唔知以為有病,跟住剪短幾吋,好左少少,都有甩,但係就無咁恐佈


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 12-9-22 00:42 |只看該作者
剪短D會唔會好D?


珍珠宮

積分: 48612


21#
發表於 12-9-22 00:24 |只看該作者
吃維特健靈隻烏絲Xwork嗎?


伯爵府

積分: 16920


20#
發表於 12-9-22 00:17 |只看該作者

引用:每次洗完頭個去水位成餅頭髮,約幾十條到,老

原帖由 sabun 於 12-09-21 發表
每次洗完頭個去水位成餅頭髮,約幾十條到,老公好擔心我,平時日間工作都会掉一些,好驚,我又冇乜好多$,有乜方 ...
d人講過生完如果甩,有隻維他命唔知幾食左頭發有幫助架,你問下醫生!?


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


19#
發表於 12-9-22 00:10 |只看該作者
本帖最後由 SARIDON 於 12-9-22 00:11 編輯

我頭髮係長,但都唔係好似拍恐怖片咁甩囉,大佬呀,我邊有咁多本錢喎,我頭髮由細到大都好薄,現在就好似sabun講的一樣,每次洗完頭個去水位成餅頭髮,我有需要蠟頭髮,蠟的時候都有一百幾十條頭髮脱落,我個女見到呢個情景都覺得驚呀!頭頂都已經見到頭肉啦



好多年前我都試過睇中醫,都睇咗好耐,差不多半年,D頭髮係靚咗但無多到,今時今日真係無咁多銀兩去睇啦,唉!點算!......


水晶宮

積分: 67250


18#
發表於 12-9-22 00:08 |只看該作者
我都是甩好多,洗頭幾十條,吹頭成地都是頭髮,随手摸下啲頭髮都幾條。。。


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


17#
發表於 12-9-22 00:02 |只看該作者
剪短少少會好d,年紀越大頭髮要keep住營養就越難,十幾嵗時可能長到腰都無乜點甩又唔會易乾,到三十幾四十頭髮去到加拿大位咋都已經甩好多,無辦法,老左就係咁。


珍珠宮

積分: 36038

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-9-22 00:01 |只看該作者
我都係


子爵府

積分: 14222


15#
發表於 12-9-21 23:54 |只看該作者

回覆:sabun 的帖子

係咪項髮太長,易甩d,我依排都甩好多


珍珠宮

積分: 42836


14#
發表於 12-9-21 23:25 |只看該作者
紅色TSUBAKI用完好立

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo