烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   8


男爵府

積分: 6920


1#
發表於 12-10-16 22:25 |只看該作者
有無媽咪知點解百佳跟惠康賣既包裝唔一樣既?邊個先係正貨?
1350397485040.jpg


大宅

積分: 1675


28#
發表於 12-10-18 23:43 |只看該作者

回覆:泰國金鳳香米

我覺得百佳好味過惠康!




子爵府

積分: 10168


27#
發表於 12-10-18 23:28 |只看該作者
回覆 ChungKaWang 的帖子

不過年尾的金鳳真係算好食, 所以如果近這期間, 我都盡量買來食, 如果唔係, 遲D重唔知D米香係點, 起碼依家仲有少少香味! 唉! 仲成$11/斤! 真係貴! 舊年賣到$8, 都覺得佢貴, 冇法啦! 真係要有米氣!


子爵府

積分: 10168


26#
發表於 12-10-18 23:13 |只看該作者
回覆 喜喜天使 的帖子

同意! 所以每年有得食新米就好食, 遲D都唔知D米會變成點的味道!


珊瑚宮

積分: 107219


25#
發表於 12-10-18 22:48 |只看該作者
九龍城三陽都有,約$11/斤,食幾多買幾多
玩具萬歲!


男爵府

積分: 6920


24#
發表於 12-10-18 21:41 |只看該作者

回覆:泰國金鳳香米

係,我呢包都有排食,買咗呢包先發現糙米好好食,呢包現在攞黎2溝煮,煮起仲非常有米香成間屋都香噴噴


大宅

積分: 1951


23#
發表於 12-10-18 20:37 |只看該作者
回覆 波子 的帖子

Thank you


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


22#
發表於 12-10-18 01:53 |只看該作者
你地好勁啊!食米原來都咁多學文架!


侯爵府

積分: 22867

好媽媽勳章


21#
發表於 12-10-18 00:28 |只看該作者

回覆:泰國金鳳香米

樓主你哩個係一個好好既問题,我又學倒野嘞,jm你地真係好勁


子爵府

積分: 10168


20#
發表於 12-10-18 00:21 |只看該作者
係呀!依家人口少,我寧願去抬米,每次買十斤左右,貪佢D米愈賣愈新!質素有保證!我想要最最最新果批!

之前訂過25Kg, 都食好耐,愈食愈舊,都係想每次食頭啖米飯多D.


珍珠宮

積分: 45766

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-17 20:05 |只看該作者
moresby 發表於 12-10-17 16:46
回覆 波子 的帖子

請問上環個間係咪係蘇杭街??
干諾道西即中山紀念公園對面,沿路有好幾間批發米行,有間門口貼住幾隻米價錢,金鳳$330-25公斤


大宅

積分: 2088


18#
發表於 12-10-17 19:14 |只看該作者

回覆:win1029 的帖子

我們包米食2年。。8kgs




珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 12-10-17 17:11 |只看該作者
回覆 boyboylo 的帖子

講開又係。我媽係街市雜貨鋪訂左送上門。有時同一包米我都覺有唔同,可能食耐左


大宅

積分: 1951


16#
發表於 12-10-17 16:46 |只看該作者
回覆 波子 的帖子

請問上環個間係咪係蘇杭街??


大宅

積分: 1087


15#
發表於 12-10-17 13:31 |只看該作者

回覆:波子 的帖子






珍珠宮

積分: 45766

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-17 12:13 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-16 23:18
點分新舊?25kg幾錢?

我見上環批發米行金鳳賣 $330/25公斤
荃灣什糧什貨鋪鋪問過好似 $370/25公斤

點評

kenstin  THX  發表於 12-10-17 13:35


大宅

積分: 1599


13#
發表於 12-10-17 11:47 |只看該作者
多手按錯了,繼續.
我媽媽就是死硬派一定要吃金鳯,我回媽媽家吃飯都吃不到以前的飯香囉.


大宅

積分: 1599


12#
發表於 12-10-17 11:42 |只看該作者
我都覺得金鳯的米無以前那麼好吃.以前的米很香的,又軟又滑,但現在就沒有這種味道了.所以我都沒有買金鳯吃,因為它又貴過人.我現在是在價真*買,然後加紅米吃,所以都沒有太大分別.我媽


男爵府

積分: 6920


11#
發表於 12-10-17 09:39 |只看該作者

回覆:泰國金鳳香米

原來米都咁多學問


珍珠宮

積分: 33316


10#
發表於 12-10-16 23:55 |只看該作者

引用:我好鐘意食新米架!又香,又滑,又白!不過

原帖由 boyboylo 於 12-10-16 發表
我好鐘意食新米架!又香,又滑,又白!

不過呢幾年D 新米,冇以前咁香 la. 以前一煮好飯,成屋香噴噴!
我都覺,依家都唔知咩米先好食,又唔平!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo