興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-23 17:24 |只看該作者
用開iphone4
依家
炒唔到股票
因為無dah sing app
無上商app
無beecrazy
無好多嘢......
無我仔玩嘅thomas
無我玩嘅跑馬仔
得個大.
鈴聲好細,成日聼唔到電話.
好後悔......


    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 12-10-26 09:46 |只看該作者
keemic77 發表於 12-10-26 09:43
都係果句睇自己個人需要

    


子爵府

積分: 13666


37#
發表於 12-10-26 09:43 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

都係果句睇自己個人需要




翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 12-10-26 09:38 |只看該作者

引用:你覺得andriod機唔好用就賣左好啦…做咩要

原帖由 neko1234 於 12-10-26 發表
你覺得andriod機唔好用就賣左好啦…做咩要用得咁後悔…咸魚青菜…各有所愛…

幾年前通街i瘋時…我就已經用 ...






珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 12-10-26 09:32 |只看該作者
neko1234 發表於 12-10-26 09:24
你覺得andriod機唔好用就賣左好啦…做咩要用得咁後悔…咸魚青菜…各有所愛…

幾年前通街i瘋時…我就已經用 ...

後悔係因為無傳聞中甘好用
出此topic 想話比想跟風買note 2
嘅考盧清楚遮
唔覺有咩問題
而且我可以2部兼用,唔需要賣佐渠

    


大宅

積分: 3323

畀面勳章


34#
發表於 12-10-26 09:24 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

你覺得andriod機唔好用就賣左好啦…做咩要用得咁後悔…咸魚青菜…各有所愛…

幾年前通街i瘋時…我就已經用緊andriod機…我從無後悔過…買機最緊要啱用…而唔係跟瘋…

我唔買股,我考慮的係有無flash,有無得換sd卡,有無得換電,可唔可以當usd drive隨便一部電腦都用得……


禁止訪問

積分: 7181

畀面勳章


33#
發表於 12-10-26 08:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1775

畀面勳章


32#
發表於 12-10-26 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hugo0804+於+12-10-26+發表Th

原帖由 mvshop8888 於 12-10-26 發表
即好多銀行apps都無? 創興 中銀如何?
這兩間都有


珍珠宮

積分: 41288


31#
發表於 12-10-26 06:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+焯媽媽+於+12-10-25+發表我都

原帖由 Hugo0804 於 12-10-26 發表
Thx
即好多銀行apps都無? 創興 中銀如何?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-10-26 01:54 |只看該作者

引用:Quote:Hugo0804+發表於+12-10-23+17:24+用

原帖由 焯媽媽 於 12-10-25 發表
我都係ANDROID機,

我用瀏覽器上 m.beecracy.hk, 然後標在short cut, 或者係類似我的最愛內.,
Thx

    


公爵府

積分: 26514


29#
發表於 12-10-25 23:33 |只看該作者
Hugo0804 發表於 12-10-23 17:24
用開iphone4
依家
炒唔到股票
無beecrazy

我都係ANDROID機,

我用瀏覽器上 m.beecracy.hk, 然後標在short cut, 或者係類似我的最愛內.,

都係手機版的..


子爵府

積分: 10141

BK Milk勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-10-25 19:59 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

全因為你係iphone fans實會唔慣囉


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 12-10-25 15:16 |只看該作者

回覆:Hugo0804 的帖子

快啲賣左佢,用返iphone




大宅

積分: 4279


26#
發表於 12-10-25 15:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ci8+於+12-10-25+發表開唔到

原帖由 busymami 於 12-10-25 發表
我按分享,就出了以下文字。如果開唔到 試下
用中文名稱 上google play 找找有無
我正在使用铃声梦工厂,很好玩,很个性,推荐给大家 http://m.5sing.com/client/android/Ringtone_1.1.0_5sing.apk


大宅

積分: 4279


25#
發表於 12-10-25 15:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+busymami+於+12-10-25+發表ht

原帖由 ci8 於 12-10-25 發表
開唔到
我按分享,就出了以下文字。如果開唔到 試下
用中文名稱 上google play 找找有無


子爵府

積分: 12367


24#
發表於 12-10-25 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+busymami+於+12-10-25+發表大

原帖由 busymami 於 12-10-25 發表
http://m.5sing.com/client/android/Ringtone_1.0.9_5sing.apk
開唔到


大宅

積分: 4279


23#
發表於 12-10-25 09:32 |只看該作者

引用:大家看看有無岩用的。我超like+3d+果d+soun

原帖由 busymami 於 12-10-25 發表
大家看看有無岩用的。我超like 3d 果d sound
http://m.5sing.com/client/android/Ringtone_1.0.9_5sing.apk


大宅

積分: 4279


22#
發表於 12-10-25 09:31 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

大家看看有無岩用的。我超like 3d 果d sound


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-10-25 08:45 |只看該作者

引用:Samsung機不嬲細聲,如果你唔去嘈少少嘅地

原帖由 jay2011910 於 12-10-25 發表
Samsung機不嬲細聲,如果你唔去嘈少少嘅地方你咪覺得佢無問題囉,講真,一攞部iphone擺埋一齊比大聲,samsu ...


    


男爵府

積分: 5241


20#
發表於 12-10-25 03:29 |只看該作者
Samsung機不嬲細聲,如果你唔去嘈少少嘅地方你咪覺得佢無問題囉,講真,一攞部iphone擺埋一齊比大聲,samsung輸晒啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo