興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-23 17:24 |只看該作者
用開iphone4
依家
炒唔到股票
因為無dah sing app
無上商app
無beecrazy
無好多嘢......
無我仔玩嘅thomas
無我玩嘅跑馬仔
得個大.
鈴聲好細,成日聼唔到電話.
好後悔......


    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-23 18:12 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

可否用bump將d app過三叔度?thx all

    


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 12-10-23 18:27 |只看該作者

回覆:Hugo0804 的帖子

IOS同android係兩個系統,應該過唔到


侯爵府

積分: 22984


4#
發表於 12-10-23 18:37 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

快啲賣番出去出番蘋果囉,蝕少少



珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-23 18:43 |只看該作者

引用:快啲賣番出去出番蘋果囉,蝕少少

原帖由 lovelyliz 於 12-10-23 發表
快啲賣番出去出番蘋果囉,蝕少少
好再我未trade 部iphone4.

可能三叔真係唔適合我

    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-23 18:44 |只看該作者

引用:IOS同android係兩個系統,應該過唔到

原帖由 goo_littlebb 於 12-10-23 發表
IOS同android係兩個系統,應該過唔到
Thx

    


侯爵府

積分: 24468

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-10-23 19:04 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

I also dont like samsung




大宅

積分: 4654


8#
發表於 12-10-23 19:40 |只看該作者

回覆:sasafan 的帖子

我覺得好用


男爵府

積分: 9109

畀面勳章


9#
發表於 12-10-23 19:59 |只看該作者

回覆:Hugo0804 的帖子

快d賣左佢。


侯爵府

積分: 22453

醒目開學勳章


10#
發表於 12-10-23 21:02 |只看該作者

回覆:BB教室 的帖子

玲聲我好大聲


男爵府

積分: 6078


11#
發表於 12-10-23 21:32 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

樓主,跑馬仔game係咪馬兒快跑呀?




男爵府

積分: 5232


12#
發表於 12-10-23 21:56 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

買之前冇搜集足夠資料,唔好怨喇!快換返果皇啦!




子爵府

積分: 13666


13#
發表於 12-10-23 23:16 |只看該作者
我經常要用網上銀行買股票, 所以都無選擇ANDROID.


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-24 08:41 |只看該作者

引用:樓主,跑馬仔game係咪馬兒快跑呀? +

原帖由 kk100 於 12-10-23 發表
樓主,跑馬仔game係咪馬兒快跑呀?
係麻雀游戲

    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-24 08:41 |只看該作者

引用:我經常要用網上銀行買股票,+所以都無選擇AN

原帖由 keemic77 於 12-10-23 發表
我經常要用網上銀行買股票, 所以都無選擇ANDROID.


    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-24 08:43 |只看該作者

引用:買之前冇搜集足夠資料,唔好怨喇!快換返果

原帖由 xopinkpink 於 12-10-23 發表
買之前冇搜集足夠資料,唔好怨喇!快換返果皇啦!
唔換啦,唯有兩部一齊用.:;pppp:

    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-24 08:44 |只看該作者

引用:IOS同android係兩個系統,應該過唔到

原帖由 goo_littlebb 於 12-10-23 發表
IOS同android係兩個系統,應該過唔到
Thx

    


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-24 08:46 |只看該作者

引用:玲聲我好大聲

原帖由 chloe18媽媽 於 12-10-23 發表
玲聲我好大聲
可能我唔識較

    


大宅

積分: 3753

15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-10-25 03:06 |只看該作者

回覆:極後悔出note 2

我都有玩跑馬仔,有時一玩就幾個鐘




男爵府

積分: 5241


20#
發表於 12-10-25 03:29 |只看該作者
Samsung機不嬲細聲,如果你唔去嘈少少嘅地方你咪覺得佢無問題囉,講真,一攞部iphone擺埋一齊比大聲,samsung輸晒啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo