2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 8454


1#
發表於 12-10-30 09:59 |只看該作者
我個仔仔係526bb, 要準備食糊仔啦, 想咁多位媽媽分享吓食奶&食糊仔嘅時間表


複式洋房

積分: 146


29#
發表於 12-12-14 12:27 |只看該作者
我個B女510,唔鍾意食奶...超鍾意食粥仔(一日3餐粥,每次大半碗大人飯碗), 再加1餐水果蓉(約半個apple), 及3餐人奶 (@100ml)........


大宅

積分: 1505


28#
發表於 12-12-10 03:16 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

中午12-1时 糊仔or粥仔,半小时后饮人奶训觉。下午3-4点 生果蓉。5-6点 糊仔or粥仔。


大宅

積分: 1505


27#
發表於 12-12-10 03:14 |只看該作者

回覆:SC512 的帖子

伱仔好叻啊。食甘多。几大啊。



複式洋房

積分: 330


26#
發表於 12-12-7 11:29 |只看該作者
我個仔超鍾意食粥仔(加菜蓉, 南瓜蓉, 薯蓉, Carrot蓉, Apple蓉 (pick three)), 可以食1.5 大人碗. 但係就唔多肯飲奶。
而家每天俾兩餐粥


大宅

積分: 1664


25#
發表於 12-12-5 00:16 |只看該作者

引用:回覆+DJ924+的帖子 我女+512,+同你個bb+o

原帖由 mikona 於 12-12-04 發表
回覆 DJ924 的帖子

我女 512, 同你個bb o既時間表一樣,
如果朝早佢未起身,我都會由得佢瞓先,最多之後餐與餐之間調返D時間,除非你囡囡瞓住都可以食奶,或者之後好易再瞓返啦。我個仔好少瞓到miss咗一餐,所以唔知幫唔幫到你。不過唔駛擔心嘅,老人家都話睡眠都會令BB長肉嘅!




男爵府

積分: 5584


24#
發表於 12-12-4 15:45 |只看該作者
回覆 DJ924 的帖子

我女 512, 同你個bb o既時間表一樣,
不過只食 5oz, 所以比較細粒.

o依家有個問題... ...
之前一早同佢換片就起身食奶,
但係佢o依家朝早唔係好願起身,
諗緊好唔好俾佢瞓到自然醒先餵,
但好大機會會小o左一餐.

佢已經咁細粒, 再小一餐驚佢唔夠營養.
--- 我是P牌爸! ---
--- 爸爸o既自尊心係建基於囡囡o既關注度 ---


複式洋房

積分: 460


23#
發表於 12-12-2 17:26 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

其實個個BB唔同份量架,就好似大人咁有人食多有人食少。最初比小小固體佢試食,有DBB會補奶有D唔洗,循序漸進咁加份量,最緊要係佢唔食唔好迫佢食,免得佢討厭吃東西。我B516,不定時埋身食,我會中午12點零+6點零餵粥仔,有時要補埋身(我覺得係佢心理需要)。我睇過健康院比嘅指引光碟話,時間可以盡量安排在我們嘅食飯時間,比佢有一同食飯嘅感覺。而我就無比米糊,因我覺得米糊同奶粉無乜分別,不如乾脆煲瘦肉粥,佢食得仲滋味。雖然食咗個幾禮拜瘦肉粥,但係我唔心忍,我會每樣試一個禮拜先試其他。歡迎交換心得




洋房

積分: 47


22#
發表於 12-11-23 15:51 |只看該作者
回覆 net168 的帖子

正如net168所講,我都想知"佢食幾多先當一餐唔駛再補奶粉? 同埋係由一餐變兩餐先, 定係試咗加菜俾佢食先?"


禁止訪問

積分: 5124


21#
發表於 12-11-17 16:58 |只看該作者

引用:我個仔仔係526bb,+要準備食糊仔啦,+想咁多

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14819


20#
發表於 12-11-17 14:00 |只看該作者

引用:我想問你哋係餐與餐之間餵食,+定係飲奶嗰段

原帖由 OnDIETMaMi_48KG 於 12-11-15 發表
我想問你哋係餐與餐之間餵食, 定係飲奶嗰段時間餵架?
我個527bb係第二餐食奶前食米糊,而家只係食一安,食咗兩個星期 。剛剛才開到足分量的米粉,試多幾日會加到兩安。但bb一日食四餐,每餐食7oz 奶,唔知要食幾多至代到一餐呢。


大宅

積分: 1664


19#
發表於 12-11-17 09:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DJ924+於+12-11-10+發表501bb

原帖由 crg 於 12-11-17 發表
請問BB已可以食100ml米糊(未當到一餐),幾時可以轉兩餐及一餐試粥仔?
我個B一開始已經跟罐上指示食150ml以上米糊,可以當一餐,第二日已經一餐米糊、一餐粥仔喇!




禁止訪問

積分: 304


18#
發表於 12-11-17 08:57 |只看該作者

引用:501bb 0700+7oz奶(食奶前會𢭃佢便

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 304


17#
發表於 12-11-17 08:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babys618+於+12-10-31+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-11-15 17:03 |只看該作者
我想問你哋係餐與餐之間餵食, 定係飲奶嗰段時間餵架?


大宅

積分: 1276


15#
發表於 12-11-13 00:04 |只看該作者

引用:我bb5/25.每日食一餐糊仔加一餐蘋果蓉,冇

原帖由 babys618 於 12-10-31 發表
我bb5/25.每日食一餐糊仔加一餐蘋果蓉,冇食果蓉個日就食兩餐糊仔
請問你一餐糊仔係幾多ml? 蘋果蓉一餐又係幾多?



Venus T's mum=Lena Wong


大宅

積分: 4249


14#
發表於 12-11-11 22:52 |只看該作者
514bb

夜奶 2:00 60 or 120ml
9:30 奶150ml
12:00 米糊 90ml奶冲,约2/3碗
3:00pm 奶150ml
6:00pm 苹果蓉/雪梨蓉
7:30pm 奶150ml
9:30pm 奶60ml


大宅

積分: 1664


13#
發表於 12-11-10 22:33 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

501bb
0700 7oz奶(食奶前會𢭃佢便便)
1100 米糊
1500 7oz奶
1900 粥仔
2300-0000 7oz奶




大宅

積分: 2359

陪月勳章


12#
發表於 12-11-10 18:57 |只看該作者
今日比我的522 BB 試米糊..食幾啖都唔肯食...奶又唔多肯飲....
係唔係直接試稀粥好D? 就咁煲白粥? 駛唔駛加D肉汁呢? 謝謝


男爵府

積分: 8216

親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-11-9 11:53 |只看該作者
回覆 Bbmama2012 的帖子

我妹妹個囝囝而家歲半, 起初都係超抗拒米糊, 所以我媽媽試吓煲粥仔畀佢食, 同妳囡囡一樣, 好鍾意食粥仔, 睇黎我都要試吓煲粥仔畀我囡囡食喇!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo