2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 8452


1#
發表於 12-10-30 09:59 |只看該作者
我個仔仔係526bb, 要準備食糊仔啦, 想咁多位媽媽分享吓食奶&食糊仔嘅時間表


子爵府

積分: 13389


2#
發表於 12-10-31 08:57 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

一日五餐的話,第三餐比佢食,都會keep一般時間。


大宅

積分: 1852


3#
發表於 12-10-31 12:01 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

我bb5/25.每日食一餐糊仔加一餐蘋果蓉,冇食果蓉個日就食兩餐糊仔


大宅

積分: 3238


4#
發表於 12-11-1 00:49 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

我個女5月30日,每日三餐米糊,有時用奶粉開,有時用人奶開,每餐食2安,其餘飲人奶同奶粉各佔一半,或者埋身餵!





男爵府

積分: 8216

親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-11-1 15:04 |只看該作者
回覆 sagesage 的帖子

請問我囡囡一日四餐奶, 每餐6安, 佢仲未開始食米糊, 如果開始畀佢試食, 應該邊個時段呢? 一日一餐, 在下午餐與餐之間嗎? 如果BB其後適應咗, 係咪可以當一餐, 食少一餐奶呢? 謝謝意見


複式洋房

積分: 342


6#
發表於 12-11-4 23:52 |只看該作者
509 bb
早上 人奶180ml
中午 米糊90ml / baby food
下午 人奶150ml
傍晚 人奶150ml
臨訓 人奶100ml


大宅

積分: 1632


7#
發表於 12-11-5 16:23 |只看該作者
523BB, 鍾意食粥仔多過糊仔, 自己要返工, 佢又未試過有心機坐住食晒一餐粥仔, 所以都要等自己放工先餵粥仔, 唔會日頭俾姐姐餵.

0630-0700 奶粉
0930-1000 如果起咗身, 自己又係屋企, 有時會俾少少果蓉佢食
1045-1130 奶粉
1530-1545 奶粉
1900-1930 粥仔/ 米糊, 但都要再補奶粉
1145-0000 奶粉

但係想問吓其他媽咪, 佢食幾多先當一餐唔駛再補奶粉? 同埋係由一餐變兩餐先, 定係試咗加菜俾佢食先?

點評

siupat  我d時間同你差唔多, 不過, 我都諗繄夜晚最後個餐係咪真係要叫醒佢食呢?  發表於 12-11-13 14:27
Love begins at home, and it is not how much we do... but how much love we put in that action


子爵府

積分: 14819


8#
發表於 12-11-6 07:49 |只看該作者

引用:回覆+sagesage+的帖子 請問我囡囡一日四餐

原帖由 Ayaya 於 12-11-01 發表
回覆 sagesage 的帖子

請問我囡囡一日四餐奶, 每餐6安, 佢仲未開始食米糊, 如果開始畀佢試食, 應該邊個時 ...
我個女都係一日食四餐,第二餐飲奶前食糊,試了三日,每次半安。開頭打算半安半安咁加,同埋慢慢開杰少少。


男爵府

積分: 8216

親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-11-8 15:59 |只看該作者
回覆 Potato001 的帖子

囡囡試左幾日米糊, 每次只係試半安, 但都冇興趣, 唔想食, 有時食到mung, 點算好呢? 咁好難幫佢轉食固體食物喎, 又怕佢吸收不足營養, 有甚麼好方法?


大宅

積分: 2019


10#
發表於 12-11-9 07:56 |只看該作者

引用:回覆+Potato001+的帖子 囡囡試左幾日米糊,

原帖由 Ayaya 於 12-11-08 發表
回覆 Potato001 的帖子

囡囡試左幾日米糊, 每次只係試半安, 但都冇興趣, 唔想食, 有時食到mung, 點算好呢? ...
我個503囡都無興趣米糊,同佢試食粥仔佢好鍾意,大淡大淡咁食,而家無俾米糊啦


男爵府

積分: 8216

親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-11-9 11:53 |只看該作者
回覆 Bbmama2012 的帖子

我妹妹個囝囝而家歲半, 起初都係超抗拒米糊, 所以我媽媽試吓煲粥仔畀佢食, 同妳囡囡一樣, 好鍾意食粥仔, 睇黎我都要試吓煲粥仔畀我囡囡食喇!


大宅

積分: 2359

陪月勳章


12#
發表於 12-11-10 18:57 |只看該作者
今日比我的522 BB 試米糊..食幾啖都唔肯食...奶又唔多肯飲....
係唔係直接試稀粥好D? 就咁煲白粥? 駛唔駛加D肉汁呢? 謝謝


大宅

積分: 1664


13#
發表於 12-11-10 22:33 |只看該作者

回覆:分享每日食奶&食糊仔時間表

501bb
0700 7oz奶(食奶前會𢭃佢便便)
1100 米糊
1500 7oz奶
1900 粥仔
2300-0000 7oz奶




大宅

積分: 4249


14#
發表於 12-11-11 22:52 |只看該作者
514bb

夜奶 2:00 60 or 120ml
9:30 奶150ml
12:00 米糊 90ml奶冲,约2/3碗
3:00pm 奶150ml
6:00pm 苹果蓉/雪梨蓉
7:30pm 奶150ml
9:30pm 奶60ml


大宅

積分: 1276


15#
發表於 12-11-13 00:04 |只看該作者

引用:我bb5/25.每日食一餐糊仔加一餐蘋果蓉,冇

原帖由 babys618 於 12-10-31 發表
我bb5/25.每日食一餐糊仔加一餐蘋果蓉,冇食果蓉個日就食兩餐糊仔
請問你一餐糊仔係幾多ml? 蘋果蓉一餐又係幾多?



Venus T's mum=Lena Wong


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-11-15 17:03 |只看該作者
我想問你哋係餐與餐之間餵食, 定係飲奶嗰段時間餵架?


禁止訪問

積分: 304


17#
發表於 12-11-17 08:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babys618+於+12-10-31+發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 304


18#
發表於 12-11-17 08:57 |只看該作者

引用:501bb 0700+7oz奶(食奶前會𢭃佢便

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1664


19#
發表於 12-11-17 09:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DJ924+於+12-11-10+發表501bb

原帖由 crg 於 12-11-17 發表
請問BB已可以食100ml米糊(未當到一餐),幾時可以轉兩餐及一餐試粥仔?
我個B一開始已經跟罐上指示食150ml以上米糊,可以當一餐,第二日已經一餐米糊、一餐粥仔喇!




子爵府

積分: 14819


20#
發表於 12-11-17 14:00 |只看該作者

引用:我想問你哋係餐與餐之間餵食,+定係飲奶嗰段

原帖由 OnDIETMaMi_48KG 於 12-11-15 發表
我想問你哋係餐與餐之間餵食, 定係飲奶嗰段時間餵架?
我個527bb係第二餐食奶前食米糊,而家只係食一安,食咗兩個星期 。剛剛才開到足分量的米粉,試多幾日會加到兩安。但bb一日食四餐,每餐食7oz 奶,唔知要食幾多至代到一餐呢。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo