自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2173


1#
發表於 12-11-16 10:17 |只看該作者
本帖最後由 軒軒2008 於 12-11-16 10:17 編輯

事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小學音樂老師,專教鋼琴,聊天過程中無意談到小朋友學鋼琴,我們就話我個大仔(6.5歲)學著二年鋼琴,呢排為支巴赫曲子搞到好煩,學著三堂課依然彈得不流暢.

個小學音樂老師一聽到呢支巴赫曲,就咁樣話:呢支曲最多二級程度,你個仔學了二年鋼琴,呢支曲仲要彈三堂課都不流暢,咁個小朋友就好無音樂天份,我有個學生學三年,就已經到七級水平,學著一年就開始彈巴赫啦,你們應該考慮放棄彈鋼琴啦,費事浪費時間與金錢,給小朋友自由.其實呢支曲好簡單的,應該一節課就已經能夠學會...

唉,聽到我完全無心機啦,難度學著二年真的要放棄?並且已經買了鋼琴,我又不是要小朋友在音樂上有建樹,只是想他多一個愛好與興趣.小朋友自己也願意努力的練習,每日都要練半個小時左右(功課太多).

各位家有琴童的媽媽,呢支曲是不是真的好簡單呀?可否給給意見?




男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


75#
發表於 12-11-16 16:56 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

我反而覺得你個老師朋友肯講個事實俾你知先係好朋友!雖然事實係殘酷。但起碼你知道阿仔係呢方面無天份,咁先唔會强迫個仔去學,同埋怪佢學咁耐都無成績或升唔到級。而由於知佢無天份佢仲肯去學,你更應鼓勵同讚揚阿仔呀!

其實依家好多家長都想自己個小朋友十項全能,星期一至日都安排唔同嘅興趣班俾小朋友,攪到學都學唔切。咁如果一早發現佢無天份,而小朋友又唔想學,咁大家一早脫苦海咪仲好。


子爵府

積分: 11675


74#
發表於 12-11-16 15:12 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

呢個老師太功利la!叫仔仔享受過程,學琴係長期嘅訓練,唔好理佢,最緊要係阿仔有興趣




珊瑚宮

積分: 119929

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


73#
發表於 12-11-16 15:11 |只看該作者
其實你話你小朋友鍾意,會自己練琴...咁我會唔理..由得佢學..因為係佢既興趣...


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


72#
發表於 12-11-16 15:10 |只看該作者
babybear 發表於 12-11-16 15:02
一句無天份就呃殺咗一個人嘅興趣同毅力
枉你位朋友仲身為老師添~
唔好講笑, 我 c6 教書....真係好多同事有呢個想法....

最恐怖係, 有啲學校會密謀令呢啲學生自動離開


子爵府

積分: 11511


71#
發表於 12-11-16 15:08 |只看該作者
本帖最後由 leechansandy 於 12-11-16 15:11 編輯

其實我覺得要看小朋友的興趣,我小朋友幼稚園高班開始學琴,我們沒有所謂,亦沒有要他日日操練,除了要臨近考琴試,要求每日練半小時外,平日他喜歡自己就坐在琴前彈10分鐘,現在他五年級,已經5級琴.


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


70#
發表於 12-11-16 15:08 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

我覺得你小兒放唔放棄學琴應該睇佢意願,但你一定要放棄個琴老師囉!咁樣嘅心態都有嘅




大宅

積分: 2683

畀面勳章


69#
發表於 12-11-16 15:06 |只看該作者
問下佢自己想唔想繼續啦


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


68#
發表於 12-11-16 15:04 |只看該作者

引用:仔仔係咪淨係呢首學得慢?定係一向都係咁?

原帖由 焦糖媽 於 12-11-16 發表
仔仔係咪淨係呢首學得慢?定係一向都係咁?
會唔會係老師捉唔到佢需要,仔仔唔明點彈得好?
有無日日練琴? ...
同意!




男爵府

積分: 6726

熱血勳章


67#
發表於 12-11-16 15:02 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

一句無天份就呃殺咗一個人嘅興趣同毅力
枉你位朋友仲身為老師添~

咁問下佢如個學生無讀書嘅天份,係咪可以唔努力讀書?!




洋房

積分: 49


66#
發表於 12-11-16 15:02 |只看該作者

回覆:軒軒2008 的帖子

如果係個小朋友既興趣,咪由佢學囉,唔駛聽得咁入耳既,單係小朋友肯練琴,已經好好了


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


65#
發表於 12-11-16 14:59 |只看該作者
仔仔係咪淨係呢首學得慢?定係一向都係咁?
會唔會係老師捉唔到佢需要,仔仔唔明點彈得好?
有無日日練琴?彈到斷既位有無係嗰啲位特別抽出黎練?
會唔會呢首歌多八分音 / 四分音,唔係一拍一下, 仔仔未習慣?

以上種種都可以係原因,點解一定係無天份呢?除左少數好有天份既人一睇就識 (甚至一聽就識), 人人學習都需要摸索架啦, 仔仔想繼續學, 咪再比佢試下囉, 人生總有呢啲樽頸位作為磨練架。仔仔加油


大宅

積分: 2498


64#
發表於 12-11-16 14:58 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

枉佢為人師表, 咁容易叫人放棄, 應該加以鼓勵先啱嘛, 始終只有6歲人仔未掌握到唔奇呀


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


63#
發表於 12-11-16 14:51 |只看該作者
我自己小一開始學琴,差唔多隔一年就考一次琴.
識彈GEI曲譜唔多,因為年年都要準備來年GEI考試.
我好唔鍾意咁㗎.

以前學琴用嚟陶冶性情,係興趣.而家學琴係手段.

點評

焦糖媽  我都係真係似為考琴而學琴  發表於 12-11-16 14:56
  


男爵府

積分: 8207


62#
發表於 12-11-16 14:51 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

其實喺未諗放棄之前,我反而想知佢點解彈3堂都彈唔掂首歌? 坦白講,首歌d音唔難,2級要表達嘅嘢唔多,咁點解唔得呢? 有冇問過自己鋼琴老師問題喺邊呢? 係咪練習唔夠呢? 好多家長成日話學琴只係為興趣,唔想迫考級數,但係咁係咪等於可以懶練琴呢? 正如我唔要個仔次次考第一考名校,係咪等於我可以唔駛次次交足功課呢? 純屬個人意見,不喜勿插!!




大宅

積分: 1459


61#
發表於 12-11-16 14:47 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

個小學音樂老師似乎想曬命多d...
其實如果小朋友有興趣,咪比佢keep on law


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


60#
發表於 12-11-16 14:25 |只看該作者

引用:最緊要小朋友肯學同鐘意姐,其他唔洗理,死

原帖由 tobbywong 於 12-11-16 發表
最緊要小朋友肯學同鐘意姐,其他唔洗理,死啦,下下講天份咩,數學都好講天份,唔通無就唔洗學咩!果個老師 ...




總有離別的時候


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


59#
發表於 12-11-16 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16920


58#
發表於 12-11-16 13:58 |只看該作者

引用:+++事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小

原帖由 軒軒2008 於 12-11-16 發表
本帖最後由 軒軒2008 於 12-11-16 10:17 編輯

事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小學音樂老師,專教 ...
個老師似係想讚自己多點囉


男爵府

積分: 6350


57#
發表於 12-11-16 13:12 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

三年前我同亞仔一齊學琴,佢由開始果種興奮到而家考左二級,已經無咁有心機學,我自己學緊就知,佢天份不高,同埋慢慢d歌深左有樽頸位,但我都要佢成日練琴,因為吾練實吾得,我係大人日日都起碼練一至兩個鐘至會有進步!呢首歌吾算難,如你仔肯練一定得!吾好咁快為左人地講幾句就放棄呀!加油!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo