自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2173


1#
發表於 12-11-16 10:17 |只看該作者
本帖最後由 軒軒2008 於 12-11-16 10:17 編輯

事關上個星期撞到老公同事,佢老婆是小學音樂老師,專教鋼琴,聊天過程中無意談到小朋友學鋼琴,我們就話我個大仔(6.5歲)學著二年鋼琴,呢排為支巴赫曲子搞到好煩,學著三堂課依然彈得不流暢.

個小學音樂老師一聽到呢支巴赫曲,就咁樣話:呢支曲最多二級程度,你個仔學了二年鋼琴,呢支曲仲要彈三堂課都不流暢,咁個小朋友就好無音樂天份,我有個學生學三年,就已經到七級水平,學著一年就開始彈巴赫啦,你們應該考慮放棄彈鋼琴啦,費事浪費時間與金錢,給小朋友自由.其實呢支曲好簡單的,應該一節課就已經能夠學會...

唉,聽到我完全無心機啦,難度學著二年真的要放棄?並且已經買了鋼琴,我又不是要小朋友在音樂上有建樹,只是想他多一個愛好與興趣.小朋友自己也願意努力的練習,每日都要練半個小時左右(功課太多).

各位家有琴童的媽媽,呢支曲是不是真的好簡單呀?可否給給意見?




男爵府

積分: 9084


2#
發表於 12-11-16 10:31 |只看該作者
回覆 軒軒2008 的帖子

Though I don't know playing this song is difficult or not, I think drop the piano class or not depends on how much your son interested in playing the piano, not he has talent or not. If he enjoys it and you don't pressure him about this, if I were you, I will let him go on the class as long as he likes to. Your son is the most important of all.

點評

Charlie媽咪    發表於 12-11-16 15:06
焦糖媽    發表於 12-11-16 14:52
bbtammy    發表於 12-11-16 11:30
我家有BB豬小豬肉,豬爸爸大豬肉和靚靚豬媽媽  :cheeze:  :cheeze:  :cheeze:


子爵府

積分: 12531

2023年兔年勳章


3#
發表於 12-11-16 10:32 |只看該作者

回覆:軒軒2008 的帖子

下?乜學三堂唔識就冇天份,冇天份就唔好學!?!等我睇下呀囡學咗未先(佢岩岩考咗二級試)




大宅

積分: 4838


4#
發表於 12-11-16 10:34 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

唔駛下下諗grading問題既,最緊要學/玩得開心



點評

焦糖媽  無天份先再學啫...有天份...去左外國表演啦   發表於 12-11-16 14:53
藍藍  AGREE~我都學左6年琴,但好老實我都彈得唔流暢,但都好LIKE彈,唔好理天份~  發表於 12-11-16 12:39
kawai120  agree  發表於 12-11-16 12:34


子爵府

積分: 12531

2023年兔年勳章


5#
發表於 12-11-16 10:35 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

依家d小朋友咁多野學,樣樣都要有天份就一樣都唔洗學啦




水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-11-16 10:36 |只看該作者
個老師武斷左d wor~ 小朋友鍾唔鍾意彈琴? 如果鍾意, 又afford到咪繼續lor, 只係6歲多d, 又無乜時間練琴啫~
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 12-11-16 10:38 |只看該作者
小朋友自己也願意努力的練習,每日都要練半個小時左右<==有呢樣已經值得比佢繼續學.


男爵府

積分: 6962


8#
發表於 12-11-16 10:43 |只看該作者
其實不應用堂數來衡量小朋友有無天份的吧, 作為家長的我們, 都會知道多功課的仔女, 用過多少時間來練琴, 學什麼都是一份耕耘, 一分收穫.


禁止訪問

積分: 1706


9#
發表於 12-11-16 10:43 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


10#
發表於 12-11-16 10:44 |只看該作者
睇曲就幾簡單, 但小朋友願意每日練琴, 我認為有心機學已值得俾佢 keep on.......
另: 唔好 mark 曬d音俾佢, 等佢自己認d豆, 睇熟咗, 練多d 應該會流暢好多.......
加油!
你若盛開, 蝴蝶便來!


男爵府

積分: 9426


11#
發表於 12-11-16 10:45 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

我仔仔K2開始學琴,今年P2啦,都未考2級試. 我又冇所謂,佢唔係好抗拒就得啦,我又唔係要佢做朗朗,李雲迪,所以我會俾佢繼續學落去.

點評

water-lily  agree  發表於 12-11-16 13:21
mama667  Same to u!   發表於 12-11-16 11:48


伯爵府

積分: 17725

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-11-16 10:45 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

朋友老婆教到啲小朋友咁叻,叫佢教下你個仔試下囉!有時小朋友同老師唔夾都會影響進度的。

Kinglong


水晶宮

積分: 64724

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


13#
發表於 12-11-16 10:46 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

咁咪唔好用考級為學琴目標,以興趣行先,最重要係阿仔鐘唔鐘意。,




大宅

積分: 3007


14#
發表於 12-11-16 10:49 |只看該作者
物唔係要努力多練習, 再練習再嘗試咩? 咁冇體育精神, 呢個咩老師, 好唔掂喎!小小失敗未能做到就叫人放棄, 教壞人!


用戶要求終止服務

積分: 7429


15#
發表於 12-11-16 10:51 |只看該作者
作為媽媽, 自己有判斷力嘛...人家講2句就無心機....呢一代o既家長, 為何學識高了但咁無自信o架....

既然不是要他做李雲迪, 你何需要諗?幾多個學琴學樂器o既有天份?有o既...6歲考o左8級啦....冇天份但有興趣有毅力, 一樣可以學得開心, 我絕對是個無天份o既人, 人地一打開琴譜就識彈, 我是靠練習先識, 咁有咩所謂?最重要係我喜歡彈琴!


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-11-16 10:54 |只看該作者
如果個個都係莫扎特, 咁就唔需要piano teacher

我女由k3 開始彈, 今年小二都未考級 (佢進度慢, 又冇時間practise)

連老師都話唔理想, 我都由佢繼續

好似好浪費, 但佢開心, 又可以培養下興趣, why not?
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


禁止訪問

積分: 679


17#
發表於 12-11-16 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38502

減齡達人勳章


18#
發表於 12-11-16 11:01 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

就憑你話只想多一個愛好与興趣,小朋友自己都願意努力每日練習半小時。就唔應該放棄鋼琴,你唔好理人點講,每個小朋友都不同,學楽器並不是快就是好。




男爵府

積分: 9144


19#
發表於 12-11-16 11:04 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴

首歌不難,但不練琴就算幾多堂都無用,上堂只教首歌節拍,音符,要順暢是要鍊的,初學可能不用練,越上就不能不練,李雲迪都日練不停啦!最緊要睇你仔仔喜不喜歡學琴,喜歡就要練




男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


20#
發表於 12-11-16 11:04 |只看該作者

回覆:小兒是否放棄鋼琴?各位幫我睇呢支巴赫曲的難度

梅花香自苦寒來。知道梅蘭芳的故事嗎?老師話梅蘭芳一世都無可能學好京劇,但梅蘭芳後來做了京劇大師



最近大少迷上鳥THOMAS...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo