自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15325


1#
發表於 12-11-27 13:34 |只看該作者
如題
開開心心又一天


水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


32#
發表於 12-11-27 19:23 |只看該作者

引用:我同老公因為一啲原因未註冊.. 而家得我同

原帖由 細詩 於 12-11-27 發表
我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀 ...
比我輪到審查到時先加
因為一加名又要等耐D




水晶宮

積分: 73584

BK Milk勳章


31#
發表於 12-11-27 19:12 |只看該作者

回覆:單親排公屋大約要排幾耐

照排架咋
冇優先
除非係大6人




公爵府

積分: 25800


30#
發表於 12-11-27 18:48 |只看該作者
有社工出信咪快d囉
唔係就好似正常隊咁排
幾年前就做到3年上樓 (新界區)
宜家咁多人排 有排啦


侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


29#
發表於 12-11-27 18:40 |只看該作者
細詩 發表於 12-11-27 18:32
我黎緊一月先夠21歲..
咁早兩年我夠左十八既時侯 爸爸媽咪離左婚
夠18歲 就吾需要判撫權..
原本會咁架


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 12-11-27 18:37 |只看該作者

回覆:單親排公屋大約要排幾耐




大宅

積分: 2789


27#
發表於 12-11-27 18:32 |只看該作者

引用:Quote:細詩+發表於+12-11-27+17:33+只係因

原帖由 dordor1207 於 12-11-27 發表
咁你而家想加名定係獨立申請呀??? 父母離婚會影響??? 願聞奇詳..... 請賜教!! thx
我黎緊一月先夠21歲..
咁早兩年我夠左十八既時侯 爸爸媽咪離左婚
夠18歲 就吾需要判撫權..
咁我想去註冊既時侯.. 點知婚姻註冊處要我拎撫養權份野先可以註冊結婚,但根本就無得拎同無哩份野,問過好多部門都推來推去,所以要等到一月夠21先可以自己簽紙


伯爵府

積分: 15636


26#
發表於 12-11-27 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chungna+於+12-11-27+發表我

原帖由 susi1024169 於 12-11-27 發表
一定係搵社工,體恤安置!
聽聞係〜〜一定唔會係因為錢 佢同前夫之前買賣樓幾次都賺唔少




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


25#
發表於 12-11-27 18:08 |只看該作者

引用:我同老公因為一啲原因未註冊.. 而家得我同

原帖由 細詩 於 12-11-27 發表
我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀 ...
你而家兩人申請比三人申請單位會細d




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


24#
發表於 12-11-27 18:06 |只看該作者

引用:Quote:HAPPY_YY+發表於+12-11-27+13:34+如

原帖由 chungna 於 12-11-27 發表
我有位舊同事聿由離婚到派左公屋 排左大約一年都無就有
一定係搵社工,體恤安置!




侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-11-27 17:36 |只看該作者
細詩 發表於 12-11-27 17:33
只係因為爸爸媽媽離婚 法律既漏動問題,令到我同老公未可以註冊!

...

咁你而家想加名定係獨立申請呀??? 父母離婚會影響??? 願聞奇詳..... 請賜教!! thx


今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


大宅

積分: 2789


22#
發表於 12-11-27 17:33 |只看該作者

引用:Quote:細詩+發表於+12-11-27+16:08+我同老

原帖由 dordor1207 於 12-11-27 發表
點解呀?? 你係單親就單親... 加名一樣照計入息審查.... 坊間成日都以為單親人士有特別快上樓服務??? 唔好 ...
只係因為爸爸媽媽離婚 法律既漏動問題,令到我同老公未可以註冊!


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-11-27 17:15 |只看該作者
細詩 發表於 12-11-27 16:08
我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀 ...

點解呀?? 你係單親就單親... 加名一樣照計入息審查.... 坊間成日都以為單親人士有特別快上樓服務??? 唔好以為社工/議員必需幫大家啊....

總之就單親同大家合乎申請公屋既人一樣排隊上樓... 只係少數既特殊情況先可以有得特快上樓啦....
今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-11-27 16:56 |只看該作者
我朋友爸爸排60歲以上隊, 由申請至有屋唔駛兩年, 仲好似話係新樓, 不過係d類似for老人家住既單位


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


19#
發表於 12-11-27 16:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbpompom+於+12-11-27+發表我

原帖由 heichunmum 於 12-11-27 發表
要撐樓梯
要丫,電梯到15,自己行上一層16



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


公爵府

積分: 27128


18#
發表於 12-11-27 16:14 |只看該作者
有排捱
期待2019


大宅

積分: 2789


17#
發表於 12-11-27 16:08 |只看該作者

回覆:null

我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀?
定係等派左樓先再加呀,而家申請左一年幾

點評

偷懶喵星人  加咗先,二人單位太細  發表於 12-11-27 18:55


男爵府

積分: 7632

BK Milk勳章


16#
發表於 12-11-27 15:19 |只看該作者
呢d一定要揾社工,特別case先會特快。。。我同事個fd,比老公打,搞到上警局。。。最後唔洗幾個月,就有公屋住


禁止訪問

積分: 4077


15#
發表於 12-11-27 14:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-11-27 14:33 |只看該作者
我朋友3人等市區都等咗五年一次都冇,最後都係揀咗特快

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo