自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15325


1#
發表於 12-11-27 13:34 |只看該作者
如題
開開心心又一天


禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 12-11-27 13:35 |只看該作者

回覆:單親排公屋大約要排幾耐

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15325


3#
發表於 12-11-27 13:36 |只看該作者
回覆 heichunmum 的帖子

謝謝
開開心心又一天


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


4#
發表於 12-11-27 13:39 |只看該作者

引用:如題

原帖由 HAPPY_YY 於 12-11-27 發表
如題
我朋友幾好丫,差不多2年,就排到,派了福來邨,雖然是舊樓,一來平,二來交通便利。



點評

wcpcelia    發表於 12-11-27 16:11
柏架山莊    發表於 12-11-27 14:27

喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


5#
發表於 12-11-27 13:40 |只看該作者

回覆:seaheart88 的帖子

我夢想公屋福來村




禁止訪問

積分: 67964


6#
發表於 12-11-27 13:40 |只看該作者

引用:我夢想公屋福來村 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15325


7#
發表於 12-11-27 13:42 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

謝謝
開開心心又一天


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


8#
發表於 12-11-27 13:46 |只看該作者

引用:同所有人一樣,起碼3年,無得快 +

原帖由 heichunmum 於 12-11-27 發表
同所有人一樣,起碼3年,無得快
正常隊跟本無可能3年,以我所知,單人over 6年、2人 3-4年左右、3人 4-5年左右、4-5 人 6-7年




珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


9#
發表於 12-11-27 13:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HAPPY_YY+於+12-11-27+發表如

原帖由 seaheart88 於 12-11-27 發表
我朋友幾好丫,差不多2年,就排到,派了福來邨,雖然是舊樓,一來平,二來交通便利。



...
特快公屋?排兩年就拎到已好好彩,通常排既時間短,特快揀樓number會排得後,好既都比別人揀曬




水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 12-11-27 13:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-11-27+發表

原帖由 susi1024169 於 12-11-27 發表
正常隊跟本無可能3年,以我所知,單人over 6年、2人 3-4年左右、3人 4-5年左右、4-5 人 6-7年



...
4~5人要咁耐



點評

家龍mA  agree  發表於 12-11-27 18:16
~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


11#
發表於 12-11-27 14:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+susi1024169+於+12-11-27+發

原帖由 lailaiha 於 12-11-27 發表
4~5人要咁耐
係啊!最快都要6年!




伯爵府

積分: 15636


12#
發表於 12-11-27 14:24 |只看該作者
HAPPY_YY 發表於 12-11-27 13:34
如題

我有位舊同事聿由離婚到派左公屋 排左大約一年都無就有


伯爵府

積分: 15325


13#
發表於 12-11-27 14:32 |只看該作者
點解人人都唔同.....我帶主2個小朋友
開開心心又一天


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-11-27 14:33 |只看該作者
我朋友3人等市區都等咗五年一次都冇,最後都係揀咗特快


禁止訪問

積分: 4077


15#
發表於 12-11-27 14:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7632

BK Milk勳章


16#
發表於 12-11-27 15:19 |只看該作者
呢d一定要揾社工,特別case先會特快。。。我同事個fd,比老公打,搞到上警局。。。最後唔洗幾個月,就有公屋住


大宅

積分: 2789


17#
發表於 12-11-27 16:08 |只看該作者

回覆:null

我同老公因為一啲原因未註冊..
而家得我同個女名申請..
如果過幾個月同老公註冊,加吾加佢名落去一齊排好呀?
定係等派左樓先再加呀,而家申請左一年幾

點評

偷懶喵星人  加咗先,二人單位太細  發表於 12-11-27 18:55


公爵府

積分: 27128


18#
發表於 12-11-27 16:14 |只看該作者
有排捱
期待2019


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


19#
發表於 12-11-27 16:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbpompom+於+12-11-27+發表我

原帖由 heichunmum 於 12-11-27 發表
要撐樓梯
要丫,電梯到15,自己行上一層16



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-11-27 16:56 |只看該作者
我朋友爸爸排60歲以上隊, 由申請至有屋唔駛兩年, 仲好似話係新樓, 不過係d類似for老人家住既單位

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo