想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2408


1#
發表於 13-1-2 13:31 |只看該作者
原來今時今日生仔係件咁難既事...我岩岩開始...但好似無聽過醫生叫我驗你地佪D咩HCG個D既..
係咪好多JM都食糖尿藥︰有無SIDE EFFECT架?我個E生好似咩都無講咁多...


大宅

積分: 2408


8#
發表於 13-1-2 16:44 |只看該作者
happysnowsnow 發表於 13-1-2 16:04
紅D, 係大衛牌排卵棒
綠D, 係大衛牌驗孕棒

THX


男爵府

積分: 5079

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


7#
發表於 13-1-2 16:04 |只看該作者
corgibb 發表於 13-1-2 15:48
但請問咩係紅D同6D?
紅D, 係大衛牌排卵棒
綠D, 係大衛牌驗孕棒

係yahoo拍賣或淘寶可買到, 因為大陸出, 價錢平, 日日用佢來check排卵日子就岩啦


大宅

積分: 2408


6#
發表於 13-1-2 15:48 |只看該作者
但請問咩係紅D同6D?


大宅

積分: 2408


5#
發表於 13-1-2 15:43 |只看該作者
回覆 happysnowsnow 的帖子

THX...
睇黎我仲有慢慢長路....


男爵府

積分: 5079

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


4#
發表於 13-1-2 15:33 |只看該作者
corgibb 發表於 13-1-2 14:54
回覆 happysnowsnow 的帖子

其實...早係兩年前我地已經準備想生..只係兩年都無bingo過...所以上兩個開始睇 ...
如果你2年都未有, 真係快快去睇婦科醫生啦,
我建議你搵呢個表既醫生:
http://www.chrt.org.hk/tc_chi/licensed/files/list_aih.pdf
因為呢d醫生會打排卵針, 對不育問題跟得好d,
我開頭搵左個婦科醫生, 睇孕婦多, 浪費了我d時間

我第一次去睇, 有同我做子宮抹片, 驗血check FSH, LH, E2, 甲狀腺, 催乳激素,
照陰超睇下子宮, 如果再想check真d, 會轉介你去化驗所做輸卵管造影, 睇下2邊輸卵管有無塞
老公就驗丁丁, 你同醫生講想生bb, 佢應該同你check呢d野架啦,
之後才決定可以食排卵藥, 定排卵針, iui/ivf果d
你都可以叫醫生寫埋信你排政府睇, 因為ivf果3間都要排2-3年架

我自己睇過中醫, 不過我個多囊問題, 我覺得食左好多中藥, 中醫都係幫我唔到, 結果都係西醫攪掂,
所以我唔介紹啦, 不過你都可中西一齊睇啦


大宅

積分: 2408


3#
發表於 13-1-2 14:54 |只看該作者
回覆 happysnowsnow 的帖子

其實...早係兩年前我地已經準備想生..只係兩年都無bingo過...所以上兩個開始睇左e生...
咁個d 黃體個d係咪個個無咁易有bb既jm都驗過?
我想問埋有無邊個中醫可以介紹下?我見有d 中醫要排成年...


男爵府

積分: 5079

認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-2 14:33 |只看該作者

引用:原來今時今日生仔係件咁難既事...我岩岩開

原帖由 corgibb 於 13-01-02 發表
原來今時今日生仔係件咁難既事...我岩岩開始...但好似無聽過醫生叫我驗你地佪D咩HCG個D既..
係咪好多JM都食 ...
HCG係有左先驗懷孕指數,
糖尿藥係有多囊卵巢症先要食,
你依家岩岩開始啫,加油!
如果你擔心可以去婦科醫生度照下卵巢子宮,驗血check FSH, LH, 同老公驗丁丁


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo