烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   65


大宅

積分: 4581


1#
發表於 13-1-31 11:00 |只看該作者
昨晚第一次跟JM提供的食譜試焗, 外貌得, 但入面唔夠韌口

錯咗咩呢? 有冇高人指點


男爵府

積分: 5505


30#
發表於 13-10-13 14:45 |只看該作者
試整左芝士味好成功,亦好靚仔,想整其他味道,想問食譜應該點改動呢?


子爵府

積分: 11748


29#
發表於 13-6-24 19:49 |只看該作者

引用:Quote:torotoro+發表於+13-2-1+14:31+好軟o

原帖由 Lofty 於 13-06-24 發表
我都用過呢個食譜, 冇用芝士粉只有芝士碎, 成品好香, 但唔甜又唔咸......原因係咩?? ...
唔甜正常,都無糖。芝士粉鹹架嘛,唔同芝士又唔同鹹度




男爵府

積分: 8878


28#
發表於 13-6-24 12:17 |只看該作者
torotoro 發表於 13-2-1 14:31
好軟o架, 點會焗到餅乾咁?

我用好普通超市買到的木薯粉,個膠袋綠綠地透明的,糯米粉都係最普 ...
我都用過呢個食譜, 冇用芝士粉只有芝士碎, 成品好香, 但唔甜又唔咸......原因係咩??


子爵府

積分: 12320

好媽媽勳章


27#
發表於 13-6-24 08:05 |只看該作者

回覆:麻糬波波唔夠韌口, 錯咗咩呢?

我都係用改良版,好煙韌!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4061

2018父親節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-6-24 03:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+saui+於+13-01-31+發表粉太濕

原帖由 torotoro 於 13-01-31 發表
本帖最後由 torotoro 於 13-2-1 14:22 編輯
yummy, 有外觀,有內涵!


大宅

積分: 1214


25#
發表於 13-6-24 03:04 |只看該作者
如果冇木薯粉禁可以用咩呀?THANKS


大宅

積分: 1435


24#
發表於 13-2-1 23:39 |只看該作者


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


23#
發表於 13-2-1 23:22 |只看該作者
torotoro 發表於 13-2-1 14:34
係好黏手o架,團o野硬度好似搓泥膠咁,手濕水再搓成小球就唔會咁黏,焗出o黎個面仲平滑d
...
我都係用你講個兩隻粉,睇黎我要再試多次先得


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


22#
發表於 13-2-1 23:21 |只看該作者
torotoro 發表於 13-1-31 23:55
好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d
真係好靚呀


珍珠宮

積分: 38387


21#
發表於 13-2-1 18:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-01-31+發表憑手

原帖由 saui 於 13-01-31 發表
我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?
bakng soda=梳打粉


子爵府

積分: 11748


20#
發表於 13-2-1 14:34 |只看該作者
tp168 發表於 13-1-31 23:37
係呀,我個次粘手粘得好利害,或者我應該用機打會好d
係好黏手o架,團o野硬度好似搓泥膠咁,手濕水再搓成小球就唔會咁黏,焗出o黎個面仲平滑d


子爵府

積分: 11748


19#
發表於 13-2-1 14:31 |只看該作者
saui 發表於 13-2-1 09:25
好靚呀
你用邊份食鐠同粉嫁?
我都懷疑係D粉出事

好軟o架, 點會焗到餅乾咁?

我用好普通超市買到的木薯粉,個膠袋綠綠地透明的,糯米粉都係最普通有隻象o果隻,加卡夫芝士粉及parmesan碎,用召藥師個芝士波波改良版食譜,但我搓成團時要落比佢多少少少少的奶,其實煮o野食都係要睇番現實情況調較,液體唔好一次過落晒,乾再加都可以嘛,搓到濕得o黎,可以一團企穩唔會扁開

http://blog.yam.com/jazzychiu/article/12104752

哩個食譜焗時d芝士味真係香得十分緊要!!!只可惜食落d芝士味同焗時差太遠,唔濃芝士味,但都係忍唔住食完一粒又一粒又一粒又一粒又一粒又一粒....



大宅

積分: 4581


18#
發表於 13-2-1 09:25 |只看該作者
torotoro 發表於 13-1-31 23:55
好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d
好靚呀
你用邊份食鐠同粉嫁?
我都懷疑係D粉出事


大宅

積分: 4581


17#
發表於 13-2-1 09:23 |只看該作者
tp168 發表於 13-1-31 23:44
如果今次太濕,你下次減番d奶再試
我已經連續兩晚做, 唔想再食失敗之作了

要轉一轉整其他食品, 攞番D自信先


子爵府

積分: 11748


16#
發表於 13-1-31 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+torotoro+於+13-01-31+發表我

本帖最後由 torotoro 於 13-2-1 14:22 編輯
原帖由 saui 於 13-01-31 發表
粉太濕,企唔起,好扁。
同時外皮好脆,似餅乾,又失敗

好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


15#
發表於 13-1-31 23:44 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 23:06
粉太濕,企唔起,好扁。
同時外皮好脆,似餅乾,又失敗
如果今次太濕,你下次減番d奶再試


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


14#
發表於 13-1-31 23:38 |只看該作者
saui 發表於 13-1-31 21:48
我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?
baking soda 唔同 baking powder 架.



翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


13#
發表於 13-1-31 23:37 |只看該作者
torotoro 發表於 13-1-31 19:10
我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠
係呀,我個次粘手粘得好利害,或者我應該用機打會好d


大宅

積分: 4581


12#
發表於 13-1-31 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-01-31+發表係喎

原帖由 torotoro 於 13-01-31 發表
我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠
粉太濕,企唔起,好扁。
同時外皮好脆,似餅乾,又失敗


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo