立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4581
男爵府
積分: 5505
子爵府
積分: 11748
原帖由 Lofty 於 13-06-24 發表 我都用過呢個食譜, 冇用芝士粉只有芝士碎, 成品好香, 但唔甜又唔咸......原因係咩?? ...
積分: 8878
torotoro 發表於 13-2-1 14:31 好軟o架, 點會焗到餅乾咁? 我用好普通超市買到的木薯粉,個膠袋綠綠地透明的,糯米粉都係最普 ...
積分: 12320
積分: 4061
原帖由 torotoro 於 13-01-31 發表 本帖最後由 torotoro 於 13-2-1 14:22 編輯
積分: 1214
積分: 1435
翡翠宮
積分: 81530
torotoro 發表於 13-2-1 14:34 係好黏手o架,團o野硬度好似搓泥膠咁,手濕水再搓成小球就唔會咁黏,焗出o黎個面仲平滑d ...
torotoro 發表於 13-1-31 23:55 好挺喎,入面軟,可能我用的粉好吸水,同埋我會用水沖濕隻手再搓圓球,咁唔會黏手同焗起個面會平滑d
珍珠宮
積分: 38387
原帖由 saui 於 13-01-31 發表 我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?
tp168 發表於 13-1-31 23:37 係呀,我個次粘手粘得好利害,或者我應該用機打會好d
saui 發表於 13-2-1 09:25 好靚呀 你用邊份食鐠同粉嫁? 我都懷疑係D粉出事
tp168 發表於 13-1-31 23:44 如果今次太濕,你下次減番d奶再試
原帖由 saui 於 13-01-31 發表 粉太濕,企唔起,好扁。 同時外皮好脆,似餅乾,又失敗
saui 發表於 13-1-31 23:06 粉太濕,企唔起,好扁。 同時外皮好脆,似餅乾,又失敗
saui 發表於 13-1-31 21:48 我係超市找到baking soda,無寫中文,係咪等於泡打粉?
torotoro 發表於 13-1-31 19:10 我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠
原帖由 torotoro 於 13-01-31 發表 我又係跟改良版,但反而係要落多少少奶先夠
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy